Suden metsästystä

Anonyymi-ap

Äiti, mihin se isä nyt lähti iso pyssy kädessään, lähtikö se suomea puollustamaan kun maasttovaatteetkin puki kuin olisi ikuisesti sotaan menossä.
Äiti, kuoleeko isi nyt siellä, kerro,kero?
- Äiti, Äiti,, kuulen kuinka ne ampuvat ulkona jo,, äitii tulee apuun,,, apuun.
- Voi, pieni kultainen lapseni , isoja pahoja Suseja vaan siellä ampuvat, jotta kultainen koulumatkasi olisi turvattu.

11

395

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Äiti, äiti, eitkai ne vaan ammu sitä koiraa joka on aina mua moikannu ja seurannut jo vuosikausia koulutielläni, silitänytkin sitä usein olen, äitii.
      Se oli vain naapurin koira, mutta nyt on tosi kyseessä, täällä liikkuu Venäläinen vakooja, nuku nyt jo.

• Anonyymi00002

Sudednmetsästäjä ilmoittaa aamulla kaffepöyrässä , mää lährenki tappelemaan sinne ryssiä vastaan - tuli niiun mukava VEREN maku susijahdista.
        Äitee, äitee , ethän päästä isii.
        Voi, voi, pieni lapsonen - isi on nyt päässyt vasta sudentasppamisesata VEREN makuun -

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Sudednmetsästäjä ilmoittaa aamulla kaffepöyrässä , mää lährenki tappelemaan sinne ryssiä vastaan - tuli niiun mukava VEREN maku susijahdista.
        Äitee, äitee , ethän päästä isii.
        Voi, voi, pieni lapsonen - isi on nyt päässyt vasta sudentasppamisesata VEREN makuun -

Kovimmat Perniön metsästäjät jopa onanoivat jo ennakkoon pientä kulliansa, että pääsisivät tappamaan ilveksen tai suden ja jättävät kuukausiksi emäntänsä pillun huomioimatta, syystä.

• Anonyymi00004

Äiti, vietkö mut sitten aina autollasi kouluuni, en uskalla yksin enää kulkea - koska jokapuolella metsätaipalleellani näen vain kyyryssä seisovia vanhoja äijiä aseet ampumavalmiina?
      Voi pieni kullanmussukkani, nehän turvaavat sun koulumatkasi - mutta täähä'n on vain klirkonkylää, äiti?
      Ne lupasi Susientappolupia ja nyt paikallisesta kaljakuppilastakin löytyi 20 kivääriä kellarista, perkele.

• Anonyymi00005

Äiti, luimme juuri koulussamme, että Sakarius Topelius kirjoitti kuinka susi tappoi viimeksi lapsen 1780 luvulla - pitääkö mun 400 metrin kulumatkani vuoksi tappaa 200 sutta koko suomessa.
        Äitii, äitii, äitii ,,,vastaa.......

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Äiti, luimme juuri koulussamme, että Sakarius Topelius kirjoitti kuinka susi tappoi viimeksi lapsen 1780 luvulla - pitääkö mun 400 metrin kulumatkani vuoksi tappaa 200 sutta koko suomessa.
        Äitii, äitii, äitii ,,,vastaa.......

Oleteko aivan varmoja etteivät nämä idiootimaiset kirjoitukset käänny asiaane vastaan. 🤣🤣🤣

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Oleteko aivan varmoja etteivät nämä idiootimaiset kirjoitukset käänny asiaane vastaan. 🤣🤣🤣

Minä olen Susi Iita, minä ja lammas toivomme että kaikki sudet tapetaan. 🌚🌚🌚

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ei ole nämä terveiden ihmisten kirjoituksia, mieleltään pahoin häiriintynyt sepustelee noin...

• Anonyymi00009

Äiti, saanko suukon - vaikka näin unta jossa eläimilliset ihmiset tappoivat eläimiä, vain
      tyydyttääkseen oMAn tappohimons.
      Voi pieni, nuku nyt , me valvomme ....

• Anonyymi00010

Herranen aika sentään,!!! toivottavasti tuolla ei ole lapsia, noin sekaisin !

• Anonyymi00011

Taitaa olla SUDENTAPPIO kiintiö jo täys ja nyt ne juovat läskimaha pystyssä saunassa Hajalan mökillänsä, kertoen toisilleensa juttuja kuin olisivat olleet jopa sodassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      232
      14902
    2. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      21
      2267
    3. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      39
      1885
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      176
      1373
    5. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      98
      1281
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      28
      1179
    7. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      938
    8. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      902
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      81
      754
    10. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      80
      718
    Aihe