Meen nainen välillä melkein paniikkiin

Anonyymi-ap

kun pelkään, että täällä tulee turhia väärinkäsityksiä, että luulisit jotain viestejä mun kirjoittamiksi, mitkä ei oikeasti ole.

Sä tiedät, että rakastan sua aina, enkä ikinä kirjoittaisi mitään töykeää.

23

390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minuakin pelottaa, että luulet etten halua s*ksiä sun kanssa. 😢 Odotan vain oikeaa hetkeä. Muutaman vuoden sisällä alkaa tapahtumaan.

Naiselta

• Anonyymi00002

Niin luulen tietäväni, kunnes ehkä toisin todistetaan irl. :) Mutta nyt on ainakin vain pos. mielleyhtymät.

• Anonyymi00003

Hän kyllä tietää omasta kokemuksesta irl, että olen kiltti ja positiivinen ihminen.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Hän kyllä tietää omasta kokemuksesta irl, että olen kiltti ja positiivinen ihminen.

Kiltti on hän tapaus.

• Anonyymi00004

Miksi te ihmiset haluatte täällä vain kommunikoida? Varsinkin jos pelkäätte väärinkäsityksiä.

• Anonyymi00005

On meillä irl yhteys myös. Täällä ehkä uskaltaa olla rohkeampi, kun ei vielä seurustella.

• Anonyymi00006

Haluaisin vain, että rakas nainen olisi tässä vierellä

• Anonyymi00007

Palsta sekoittaa. Kun tutustuu ja oppii tuntemaan toisen paremmin, ei ole enää epäselvyyksiä.

• Anonyymi00008

Toivoisin niin, että lähentyisimme.

• Anonyymi00009

Mulla oli aiemmin suhde, jossa oli epävarmuutta, ja senkin takia pelkään väärinkäsityksiä.

• Anonyymi00010

Itse taas välillä luen jotain kivoja juttuja. Välillä jopa hymyilen. Mut onneks mut aina ammutaan alas.

• Anonyymi00011

tommosta se on oon kanssa todennu. siks en anna mitään kellekkään tai jos pienesti ni toisessa ketjussa kivitän, sivu

• Anonyymi00012

Palstalla on usein tosi kivoja juttuja, mutta sitten on noita ilkeilijöitä.

• Anonyymi00013

Ei ne sanat

• Anonyymi00014

En usko että täällä kirjoittaa minulle monta ihmistä, eiköhän se ole yksi ja sama.

• Anonyymi00016

No onhan ne sinun.
      Samanlailla luullaan joitakin viestejä mun kirjoittamiksi. Jos joku tietää jotain niin se on helppoa ilkeillä toisen puolesta ja aiheittaa ties mitä pahaa.

• Anonyymi00017

Ketäs täällä sitten kirjoittelee?

• Anonyymi00018

Meeri ja Maikki ja ne muut kaikki..

• Anonyymi00019

Kaikki kylähullut näemmä!

• Anonyymi00020

Sitäpä minä en juuri tiedä. Mikään IRL ei osoita sellaista.

• Anonyymi00021

Ikävä antti kirjoittaa aakkosilleen.

• Anonyymi00022

IRL:ssäpä juurikin olen törmännyt, stalkkereihin. Mitä ne mua seurailee koko ajan. En oo mikään huumeiden käyttäjä, rikollinen, hu0ra yms.

• Anonyymi00023

Vi.osi..ä lö.p.ähu..i tietää tasan tarkkaan kuka täällä kirjottelee.Kaikki nauraa kun tietää mitä täällä puuhailet.Yksinään pyörität koko palstaa.Suurin osa aloituksista on itsesi tekemiä ja sitte vastailet niihin.Onhan siinä tietysti ajanvietettä jos yöt ja päivät valvoo läpeensä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      111
      6916
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      388
      6577
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      65
      3317
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      128
      2869
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      108
      2460
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      35
      1940
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1834
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      21
      1697
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1367
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      74
      1257
    Aihe