kun pelkään, että täällä tulee turhia väärinkäsityksiä, että luulisit jotain viestejä mun kirjoittamiksi, mitkä ei oikeasti ole.
Sä tiedät, että rakastan sua aina, enkä ikinä kirjoittaisi mitään töykeää.
Meen nainen välillä melkein paniikkiin
23
390
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minuakin pelottaa, että luulet etten halua s*ksiä sun kanssa. 😢 Odotan vain oikeaa hetkeä. Muutaman vuoden sisällä alkaa tapahtumaan.
Naiselta - Anonyymi00002
Niin luulen tietäväni, kunnes ehkä toisin todistetaan irl. :) Mutta nyt on ainakin vain pos. mielleyhtymät.
- Anonyymi00003
Hän kyllä tietää omasta kokemuksesta irl, että olen kiltti ja positiivinen ihminen.
- Anonyymi00015
Anonyymi00003 kirjoitti:
Hän kyllä tietää omasta kokemuksesta irl, että olen kiltti ja positiivinen ihminen.
Kiltti on hän tapaus.
- Anonyymi00004
Miksi te ihmiset haluatte täällä vain kommunikoida? Varsinkin jos pelkäätte väärinkäsityksiä.
- Anonyymi00005
On meillä irl yhteys myös. Täällä ehkä uskaltaa olla rohkeampi, kun ei vielä seurustella.
- Anonyymi00006
Haluaisin vain, että rakas nainen olisi tässä vierellä
- Anonyymi00007
Palsta sekoittaa. Kun tutustuu ja oppii tuntemaan toisen paremmin, ei ole enää epäselvyyksiä.
- Anonyymi00008
Toivoisin niin, että lähentyisimme.
- Anonyymi00009
Mulla oli aiemmin suhde, jossa oli epävarmuutta, ja senkin takia pelkään väärinkäsityksiä.
- Anonyymi00010
Itse taas välillä luen jotain kivoja juttuja. Välillä jopa hymyilen. Mut onneks mut aina ammutaan alas.
- Anonyymi00011
tommosta se on oon kanssa todennu. siks en anna mitään kellekkään tai jos pienesti ni toisessa ketjussa kivitän, sivu
- Anonyymi00012
Palstalla on usein tosi kivoja juttuja, mutta sitten on noita ilkeilijöitä.
- Anonyymi00013
Ei ne sanat
- Anonyymi00014
En usko että täällä kirjoittaa minulle monta ihmistä, eiköhän se ole yksi ja sama.
- Anonyymi00016
No onhan ne sinun.
Samanlailla luullaan joitakin viestejä mun kirjoittamiksi. Jos joku tietää jotain niin se on helppoa ilkeillä toisen puolesta ja aiheittaa ties mitä pahaa. - Anonyymi00017
Ketäs täällä sitten kirjoittelee?
- Anonyymi00018
Meeri ja Maikki ja ne muut kaikki..
- Anonyymi00019
Kaikki kylähullut näemmä!
- Anonyymi00020
Sitäpä minä en juuri tiedä. Mikään IRL ei osoita sellaista.
- Anonyymi00021
Ikävä antti kirjoittaa aakkosilleen.
- Anonyymi00022
IRL:ssäpä juurikin olen törmännyt, stalkkereihin. Mitä ne mua seurailee koko ajan. En oo mikään huumeiden käyttäjä, rikollinen, hu0ra yms.
- Anonyymi00023
Vi.osi..ä lö.p.ähu..i tietää tasan tarkkaan kuka täällä kirjottelee.Kaikki nauraa kun tietää mitä täällä puuhailet.Yksinään pyörität koko palstaa.Suurin osa aloituksista on itsesi tekemiä ja sitte vastailet niihin.Onhan siinä tietysti ajanvietettä jos yöt ja päivät valvoo läpeensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1116916KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3886577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653317Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521282869Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082460Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään351940- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257