Jos Suomesta tulisi Venäjän autonominen alue,kuten karjalan tasavallasta niin ei se hassumpi tilanne olisi. Se tapahtuisi kreivin aikaan. Kaupankäynnin pakotteet poistuisivat ja superkalliit hävittäjäkaupat ja Nato ja EU purkautuisivat ikeenä olemasta pois meidän niskastamme. Suomen hyvinvointi mahdollistuisi. Tulisi todennäköisesti samanlainen taloudellinen nousukausi kuin 1980-luvulla, ja suurin osa pitäisi sitä hyvinkin toivottavana tulemana itsenäiselle ja autonomiselle Suomelle 🇫🇮🇫🇮🇫🇮
Vertaa tilannetta nykyhetkeen, kun USA on Suomen isäntämaana, Suomi on EU:n orjana ja Naton käsikassarana ja tykinruokana. Lisäksi Suomi on EU:n ja Afrikan ja Kanadan kaivosmaana, josta ryöstetään luonnonrikkaudet. Ei mitään järkeä.
Suomi takaisin osaksi venäjää kuten karjalan tasavalta
11
271
Vastaukset
- Anonyymi00001
Soot toveri erehtynyt meidän suhteemme.
Suomesta ei löydy kuin muutama hönö joka haluaa maamme vajoavan venäjän tarjoamaan kurjuuteen ja kleptokratiaan.
Isännäksi teistä ei ole ja naapurina olette epäluotettava kuten historia, jota Putlerinne uusiksi kirjoittaa, osoittaa.
Kyllä kauppaa voidaan käydä kun pidetään siitä kiinni mitä sovitaan, mutta kuten Ukrainan suvereniteetin takaajana, USA:n ja Iso-Britannian ohella, olette vuodesta 2014 alkaen osoittaneet, luottokelpoisuutenne on rankasti miinuksella.Suomi sai esim. oman rahan markan venäjän alaisuudessa 1865 mutta EU ryösti oman valuuttamme v. 2002.
- Anonyymi00008
Delfine kirjoitti:
Suomi sai esim. oman rahan markan venäjän alaisuudessa 1865 mutta EU ryösti oman valuuttamme v. 2002.
Älä helvetissä ... onko noin ! Olihan Suomessa käytössä Ruotsin kruunut sekä myös Venäjän rupla. Mihin sitä markkaa muka olisi tarvittu kun oli jo peräti kaksi omaa "rahaa".
- Anonyymi00002
Maa jossa ei löydy edes kananmunia kansalaisilleen on huolissaan Suomen voinnista🤣🤣🤣
- Anonyymi00006
Tuo on vain median syöttämää propagandaa. 10 munan kenno maksaa Pietarissa noin 0,6€ eikä ole mitään rajoituksia. Katsokaa krasnoje&beloje -sivuilta.
- Anonyymi00003
Ooppa rauhassa ja odotellaan tuonne 2035 tienoille.
Se mainitsemasi Karjalan tasavalta lienee silloin itsenäistynyt Venäjästä ja vähintään
hakee EU jäsenyyttä.
Venäjä taas on pilkkoutunut joko täysin tai lähes olemattomaksi.- Anonyymi00005
Hyvin mahdollista että näin tulee käymään, neukkula purkautuu reunoiltaan niinkuin on jo nähty.
- Anonyymi00004
Ja täältä löytyisi paljon nuoria miehiä lähetettäväksi ukrainaan.
- Anonyymi00007
Tervemenoa. Sääliksi käy jos lähtevät.
Näilläkin sivuilla on sellaisia vastuuttomia, jotka houkuttelevat lähtemään Ukrainaan tykin ruuaksi, mutta itse sivareina aukovat vastuuttomasti päätänsä.
- Anonyymi00010
Ainaki Viipuri takas!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681889- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1311320- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten344862Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654
