Jos olisi mahdollista

Anonyymi-ap

Niin, muuttaisitko jotain menneessä?

29

419

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kaikki ne asiat, joita tarkastellessa itsekin ihmettelee omaa käytöstään.

• Anonyymi00007

Miten se nyt sillee pääsi käymään?

• Anonyymi00002

Kyllä. Vastaisin toisin 😉

• Anonyymi00008

Mikä olisi kysymys?

• Anonyymi00012

Koska tämä kysymys esitettiin?

• Anonyymi00016

Mä taas jättäisin kysymättä.

• Anonyymi00003

Olisin ollut silloin selvinpäin....

• Anonyymi00004

Tämä ei mulle mutta vastataan. En muuttaisi, miksi pitäisi. Kyllä, harvemmin ollu täällä joulunaikaan.

• Anonyymi00005

Muuttaisin monta asiaa.

• Anonyymi00009

Haluatko kertoa jonkun?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Haluatko kertoa jonkun?

En halua

• Anonyymi00006

Tämä ei todellakaan ole uusi tieto, mutta olisin halunnut tehdä töitä itselle mieluisassa vakituisessa työpaikassa.

• Anonyymi00011

Kyllä, mutta toisaalta en, koska olis jäänyt monta kokemusta kokematta.
      Tarkoitan lähinnä sitä, että en olis välttämättä oppinut, että elämää on muuallakin, kuin tässä pienessä kylässä jossa olen syntynyt.

• Anonyymi00013

En todellakaan ilman menneisyyttäni mä en olis se mikä olen tällä nyt kuitenkin kun varmaan mun kohdalla tarkoitetaan muuttaisinko tai haluaisinko muuttaa jotain lapsuudestani

• Anonyymi00014

En muuttaisi. En olisi minä, jos olisin jotenkin toiminut toisin. Ja kaikki vaikuttaa kaikkeen. Olen tehnyt nolojakin juttuja, mutta en siltikään muuttaisi mitään.

• Anonyymi00015

Soittasin poliisin niille huutelijoille.

• Anonyymi00017

En olisi ikinä uskonut siltä mieheltä sanaakaan

• Anonyymi00018

Juu se on aika kyseenalaista nääs miestenkin keskuudessa perustaa kaikki ajatusapparaattinsa esim yhden miehen kertomukseen, varsinkin jos versio vaihtelee, muuttuu tai paisuu tai eri kerrontoihin lisäillään elementtejä mikä ei liity mihinkään mitenkään. TT

• Anonyymi00025

Keneltä?

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Keneltä?

Joltain nykyään uskomattomalta mieheltä varmaan. Tajusitko sanaleikin tätä palstaäijän kuriositeettia koskien ”toveri”?

• Anonyymi00019

ei olisi voinut tehdä mitään mikä olisi ollut tahtoni kanssa oikein ja se mitä haluan ja mihin minut on tarkoitettu.

• Anonyymi00020

että en muuttaisi. asiat menee niin hyvin kuin ne on mahdollista itselle ja olla rehellinen itselle ja sydän tekee juuri oikein. Elämää on pitkästi edessä, ei kannata muutaman vastoinkäymisen takia hukata koko loppu elämää asioille mitä ei halua tai mitä ei halua tehdä ja luopua mitä haluaa. ja se kiusa ja painostus tulee heille itselleen huonona ja muuna takaisin.

• Anonyymi00021

Tehtyä ei saa tekemättömäksi.. moni asia kaduttaa aivan liikaa..

• Anonyymi00022

maailman tyhmintä teiltä haluta jollekin niin huonoa ja pahaa että menettää itse oman elämän. eihän noin toimivat järkeviä olekaan. uusi englannin sana ja business sanastoa. ei enää kasvuvaraa ja muuta semmoista. Huono maine ja pelko ihmisissä. ja paha karma teoistaan.

• Anonyymi00023

toinen maailman tyhmin teko on yrittää välttää pakolliset verot.

• Anonyymi00024

En olisi tullut tänne palstalle haaveilemaan ja menettämään yöunia. Tällä hetkellä olisin jo päässyt yli hänestä ja hänen lähdöstään, todennäköisesti.
      Naiselta

• Anonyymi00027

No onpa naisia esittävä riipaisevaa kerrontaa taas, näille on toki varmasti oma tylsämielisen lukijakuntansa jotka niinikään junnaa tätä palstaorientoitunutta pseudotodellisuutta

• Anonyymi00028
      UUSI

Olen mennyttä miettinyt monesti syy miksi en siitä mitään muuttaisi on yksinkertainen millään paikallisella suhteellani tuskin olisi ollut pienintäkään mahdollisuutta kestää muutamaa vuotta kauempaa miksi ensisijaisesti isäni maineen takia enemmistö paikallisista uskoi että olen kuin isäni se miksi isäni oli millainen oli johtui siitä että hän oli joutunut kärsimään isänsä maineesta miksi näin hän ei tuntenut isäänsä hänen isänsä ei todellakaan pannut ensimmäistä vastaan tulevaa vaikka lähtiessään joutuikin tyytymään siihen kenet mukaansa sai hänellä oli kotona lapsilleen täydellinen äiti mielestään eikä tyytynyt vähempään jos olisikin käynyt niin että vaimo olisikin lähtenyt sen takia hän ymmärtääkseni vaimolleen kotona kehuskeli niillä keidenkä kanssa oli että tiesi ettei hän ainakaan huonompaan vaihda miksi isälleni oltiin kateellisia äitini takia kun ei nämä paikalliset nasset äidiltäni olleet saaneet vaikka kuinka olivat yrittäneet kojootin takia onneksi äidilläni oli myös toinenkin veli joka hänestä piti huolen kaupungilla Jokke olis luultavasti tappanut jos hänen siskolleen kukaan vahingossakaan tekee mitään ilman hänen omaa suostumustaan yhtä tarkka olen itse ollut siskostani miksi vankila oli isälleni liian kova paikka kokea jokkea ei edes hetkauttanu vaikka linnassa heidän edestään oli tapettu joku voi olla osa syy ettei isäni pystynyt lopettamaan juomista äitini on käynyt nuorena läpi helvetin kertoi minulle kyllä sen aiheuttaneen miehen nimen unohdin sen yllättävänkin nopeasti jostain syystä mutta voin sillä perusteella todeta että Helsingistä löytyy pahimmat naisten hyväksikäyttäjät suomessa ja tyttäreni äiti ei ole vahingossakaan ollut isäni kanssa vaikka ehkä niinkin ovat jotkut olettaneet oli liian nössö hänen makuunsa kun tajusi jossain vaiheessa että minä olen luonteeni perinyt äidiltäni heillä kun isät panevat poikiensa tyttöystäviä ensimmäisen tilaisuuden tullen eivätkä ymmärtääkseni välitä nukkuuko toinen vaiko eikö eivätkä edes kysy tai pyydä lupaa mikä se siis näin ollen on

• Anonyymi00029
        UUSI

Minkä sukujen salaisuuksia aletaan käymään läpi nyt mulla olis aikaa ja motivaatiota siihen Haminassa paikallisia ainakin jo kiinnostaa jotkut pojat haluaa kostaa äitinsä puolesta saamansa mallin mukaan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      205
      6538
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      277
      4465
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      142
      3585
    4. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      110
      3393
    5. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      57
      3382
    6. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      49
      2866
    7. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      248
      2502
    8. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      75
      2427
    9. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      25
      2366
    10. Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?

Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk
      Tv-sarjat
      101
      1941
    Aihe