Pitäiskö mun sun mielestä nainen

Anonyymi-ap

Pysyä susta kaukana oman etuni takia

41

621

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mikä se sun etu sitten olisi?

• Anonyymi00002

Etten tuhoudu

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Etten tuhoudu

Tuhoudu... Miksi tuhoutuisit?

• Anonyymi00010

Ai jollain atominhajoittajalla?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ai jollain atominhajoittajalla?

Ei susta tiedä mitä saat päähäs

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Et tunne ehkä niin hyvin, että voisit noin sanoa minusta 😂

• Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Et tunne ehkä niin hyvin, että voisit noin sanoa minusta 😂

Kaikki naiset on sellasia

• Anonyymi00020
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Etten tuhoudu

Helvetissä sinä tuhoudut älä sinne mene. Tee parannus vielä kun voit. Minun tarkoitukseni ei ole tuhota ketään mutta en myöskään halua että itse tuhoat muita ihmisiä.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Helvetissä sinä tuhoudut älä sinne mene. Tee parannus vielä kun voit. Minun tarkoitukseni ei ole tuhota ketään mutta en myöskään halua että itse tuhoat muita ihmisiä.

Trolli kiusaa herkkää miestä kateellisena kun ei itse omisti naisten kanssa
        sivusta

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Turha minulle puhua helvetistä, elän siellä parhaillaan. Muutkin elää helvetissä, mutta ne ei ilmeisesti itse tiedä sitä vaan.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Turha minulle puhua helvetistä, elän siellä parhaillaan. Muutkin elää helvetissä, mutta ne ei ilmeisesti itse tiedä sitä vaan.

Jeesus pelastaa myös maan päällisestä helvetistä ja antaa täydellisen ilon.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Jeesus pelastaa myös maan päällisestä helvetistä ja antaa täydellisen ilon.

Pakkoko tuota Jeesusta on joka väliin ängettävä?

• Anonyymi00031

Sivusta ajattelen, jos sinulla tulee tällaisia ajatuksia toisesta? Mieti, onko järkeä vai ei? Tuntemuksia syntyy, mutta niille ei kannata antaa liian suurta roolia? Jos on yksipuolista, silloin ei hyvä heilu miehelle monestikaan.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Hyvin sanottu! Miksei toikin vois kysyä itseltään tuota? Reppana..

• Anonyymi00004

No ei 😄 kaikki ei hyvän päälle kuitenkaan ymmärrä. Moikkkelis koillelis

• Anonyymi00005

Haluaisin että olisit mahdollisimman usein kasvokkain tavattavissa. Ja mahdollisimman vähän netissä nähtävissä.
      n>m

• Anonyymi00013

Netin levinneisyys ei ollut minun idea.

• Anonyymi00007

Ehkä nyt on hyvä antaa pölyn laskeutua. Tunteet on melko pinnassa edelleen.

• Anonyymi00008

Haluat kai että sanon ettei tarvitse. Etten tekisi sinulle ongelmia

• Anonyymi00011

En välttämättä. Saa olla rehellinen

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

En välttämättä. Saa olla rehellinen

Haluat että sanon etten vie asioita eteenpäin.

• Anonyymi00009

Ikävä antti kyselee

• Anonyymi00017

En minä edes tiedä vielä RAKAS HELKKUSENI, että otanko minä sinua tähän edes mukaan, koska voin kaikesta huolimatta joutua vankilaan.
      Sehän on kyllä TAAS SINUN ETU jos noin käy.

• Anonyymi00018

Lisään, että ajattelin kokeilla Mieheni Helkun syrjintää, koska hän olisi halunnut myös saada facebookin käytöstä kunnianloukkaus tuomion ja syy on se, että ME OLTIIN YHDESSÄ SIELLÄ PASKOMASSA JA MEIDÄN PORUKASSA OLI VAIKKA KUINKA PASKOJIA JA KAIKKI LOUKATTIIN SUOMALAISINA SUOMALAISTEN KUNNIOITA, KOSKA EI MEITÄKÄÄN KUKAAN KUNNIOITA!

• Anonyymi00024
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Lisään, että ajattelin kokeilla Mieheni Helkun syrjintää, koska hän olisi halunnut myös saada facebookin käytöstä kunnianloukkaus tuomion ja syy on se, että ME OLTIIN YHDESSÄ SIELLÄ PASKOMASSA JA MEIDÄN PORUKASSA OLI VAIKKA KUINKA PASKOJIA JA KAIKKI LOUKATTIIN SUOMALAISINA SUOMALAISTEN KUNNIOITA, KOSKA EI MEITÄKÄÄN KUKAAN KUNNIOITA!

Niin, kaikki ihmiset eivät pysty hyväksymään erilaisia ihmisiä ja se ei tietenkään ole hyvä asia. Minulla ei ole vaikeuksia hyväksyä erilaisia ihmisiä.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Niin, kaikki ihmiset eivät pysty hyväksymään erilaisia ihmisiä ja se ei tietenkään ole hyvä asia. Minulla ei ole vaikeuksia hyväksyä erilaisia ihmisiä.

Tätä erilaisuuden hyväksymistä minä olenkin viime aikoina miettinyt, koska minkäs minä teen sille jos me ollaan Rakas Helkkuseni synnytty Suomeen suomalaisina alasti ja facebook kunnialliset ovat syntyneet vaatteet päällä.
        Yhden facebook kunniallisen mies on kuule syntynyt Ruotsissa alasti niin, kuin minun siskoni ja he ovat SYNTYNEET SUOMESSA VAATTEET PÄÄLLÄ!

• Anonyymi00021

Riippuu täysin siitä kuka sä olet.

• Anonyymi00026

Luulen, että se, että nähtäisiin yhden kerran kasvotuten ja juteltaisiin asiat halki voisi olla terapeuttista. Sen jälkeen voi pysytellä etäällä.

• Anonyymi00041

Et sä ansaitse sellasta kevennystä täältä.

• Anonyymi00027

Jos sun tarvii tuota kysyä ni sanoisin että mitä luultavammin mu odottele haastetta postista jos et ole HIV testissä koskaan käyny se että on tietoisesti huorissa käyny käyttämättä kumia ja jättänyt testeissä käymättä ei poista vastuuta jokaisen vähänkin ajattelevan pitäs tietää että niiltä halvoilta huorilta varsinkin niitä hiviä ja kumppaneita saa

• Anonyymi00029

Joo ha vyvunhön sf on mennyt

• Anonyymi00030

Yks mies käy jatkuvasti huorissa ja panee vain paljaalla ja saalistaa täällä uusia tuotteita joka päivä. Rahaa on. Naiset ja varsinkin nuoret ihan täböllä mukana. Turha valittaa kun alkaa syyhytä tai ikenet siirtyy takaraivoon.

• Anonyymi00032

Eiku just oman etus kannalta sun pitäs tulla jo lähemmäs 🫠

• Anonyymi00033

Sullehan se oma etu oli tärkein, vastasit itse kysymykseesi jo.

• Anonyymi00034

Mikä pelottaa? Et sydän särkyy?

• Anonyymi00036

Särky jo

• Anonyymi00037

Kau kau

• Anonyymi00038

Jos siltä tuntuu, että se on viisasta, niin varmaan kannattaa. En voi ottaa vastuuta siitä, mitä tuntemuksia lähestyminen sinussa aiheuttaa.

• Anonyymi00039

Pysy vaan kaukana. Koen että kun lähetin ne 3 viestiä, niin se riitti, enempää en aio lähettää. Koen että olen päässyt eteenpäin eikä ole tarvetta enää lähentyä. Kiitos kaikesta (kuin hänelle miehelle).

• Anonyymi00042

Jos sun tarvii tuota täällä kysyä ni todellakin jos elämääsi arvostat NAINEN on vaarallinen suututettuna ja jos sattuu hänellä olemaan häntä rakastava isä ni isää on syytä varoa enemmän ei edes välitä seurauksista jos hänen tytärtään joku satuttaa mitenkään

• Anonyymi00043

Ootteko joku helvetin mafia vai ja joku Tony Soprano faijans

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      255
      17806
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      46
      2054
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      192
      1507
    4. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      135
      1416
    5. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      28
      1209
    6. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      968
    7. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      922
    8. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      81
      794
    9. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      82
      756
    10. Voitko väittää

Ettet flirttaillut tai ainakin yrittänyt osoittaa kiinnostusta?
      Ikävä
      75
      678
    Aihe