Olen iso tyttö

Anonyymi-ap

Olen iso tyttö, läski. Olen näkymätön ja näen halveksunnan ihmisten katseissa. Maagiset 120-78-104. Ja et ole ihminen.

14

250

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ok! 🙂

• Anonyymi00002

Uumasi on kohdillaan. Siis kookas mutta muodokas. Eiköhän tiedä tämän itsekin. Että vientiä löytyy. Tahdot vaan nostaa itseäsi oikeasti lihavien rivistöstä.

• Anonyymi00003

Kyse ei taida olla itsensä nostosta, vaan heikohkosta itsetunnosta.

• Anonyymi00004

Minä painan nyt neljä kiloa.

• Anonyymi00007

Käytkö keittiö-/talousvaa'alla punnitsemassa ? Hyvä että edes neljä kiloa, vähemmän voisi olla vaarallista.
        Yritä nyt muutama kymmenen kiloa saada lisää.
        Hehheh

• Anonyymi00005

jos syöt kuin niin yhden pakasteherneen vuodessa miten lihoisit.

• Anonyymi00006

minulla on muuten jääkaapissa vieläkin joku avaamaton cokis joku 1,5 litrainen iso pulllo... vähän varallakin jos janottaa, mutta, niin nooh

Eihän se ole mieskään eikä mikään jos yhdellä pakasteherneellä vuotta elä.

• Anonyymi00008

Vesi on paras janojuoma. Eikö cokis aiheuta vaan lisää janoa ? Itselläni ainakin.

• Anonyymi00009

Se on hyvä ettei isot rinnat aiheuta terveydongelmia eism selkävaivoja. koska vyötärösi on normaalin rajoissa

• Anonyymi00010

Jos sinun vyötärö on 78 cm niin et ole läski. Vyötärösi on ihan normaalimitoissa. Se että sinulle on isot rinnat ja normaali vyötärö ei tee sinusta läskiä. Sinulla vaan sattuu olee isot rinnat vyötäröösi nähden.

• Anonyymi00011

Olet tosi lihava tyttö, niin on suurin osa aikuisistakin. Tervetuloa mukaan.

• Anonyymi00012

Sen takia ei pidä ottaa Cokista ja sipulia!

• Anonyymi00014

Lihavuus on tosi yleistä. Enemmistö on lihavia jo, Suomi on Euroopan lihavin kansa.

• Anonyymi00013

Pommac on parempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      71
      5545
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      273
      4866
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      40
      3174
    4. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      255
      3004
    5. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      103
      2630
    6. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      5
      2102
    7. Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta

"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S
      Kotimaiset julkkisjuorut
      336
      2062
    8. Muovipusseista pitäisi saada panttimaksu takaisin

Ostan joka päivä yhden muovipussin, ja niistä palautuu keskimäärin takaisin kaupan pullomaatin yhteydessä olevaan roskik
      Maailman menoa
      65
      1781
    9. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      15
      1555
    10. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      2
      1546
    Aihe