”Teen sinusta kantelun vitun huora.”
”Tarvitsen sen lääkäriajan, nyt annat sen tai teen sinusta valituksen, helvetin idiootti.”
”Mitä sinäkin saatanan sairaanhoitaja kuvittelet tietäväsi.”
https://yle.fi/a/74-20200790
Että sellaisia savolaisia tällä kertaa! Parempi olisikin kun sairaala ja sairaanhoito lopetettaisiin Savonlinnan alueelta, niin ehkäpä se opettaisi edes jonkinlaisia käytöstapoja kusipäille!
Potilaiden viha on savonlinnalaisen Jenna Korpin arkea
24
477
Vastaukset
- Anonyymi00001
Varmasti nämä mölyäjät ovat juuri niitä, mitä hyysätään ja hoivataan jotka tuntevat kaikki oikeutensa, muttei ainoatakaan velvollisuuttaan.
- Anonyymi00002
Pahoin pelkään asian olevan juuri noin ja lisäksi ovat yläpäästään vähälle jääneitä. Älyllisesti ja henkisesti normaali ihminen osaisi jo luonnostaan käyttäytyä asiallisesti ketään tahallaan loukkaamatta.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Pahoin pelkään asian olevan juuri noin ja lisäksi ovat yläpäästään vähälle jääneitä. Älyllisesti ja henkisesti normaali ihminen osaisi jo luonnostaan käyttäytyä asiallisesti ketään tahallaan loukkaamatta.
MINÄ ihmisiä, jotka eivät muista välitä. Veikkaan, että myös joku toinen maksaa laskut.
- Anonyymi00004
Siellä on kokonainen häirikkösuku,jotka ovat tekosairaita!
- Anonyymi00005
No, eihän se silloin tekosairautta ole ainakaan siltä osin kun pönttö vislaa ja latva on laho!
- Anonyymi00010
Samanlaista käytöstä esiintyy joka puolella Suomea. Tässä ei savolaisuudella ole mitään tekoa.
- Anonyymi00011
No hyvä ettei sen laajemmalti maailmassa kuin vain ja ainoastaan Suomessa.
- Anonyymi00012
jos minä haluan lääkäriin niin siitä ei mikään hoistun hutale päätä vaan sen tehtävä on varata minulle lääkäri aika silloin se minulle sopii minä olen asiakas ja se "hoitaja" asiakas palvelija
- Anonyymi00013
...ja MINÄ saan juoda, syödä, polttaa, maata ja vetelehtiä niin paljon, kun MINUA huvittaa, mutta lääkärin on hoidettava MINUT kuntoon!!!
- Anonyymi00014
Sinä oletkin niin arvokas, huomattava, sekä täydellisellä varmuudella myös erittäin älykäs ellet peräti nero yksilö että olet erityisasemassa kaikkiin muihin ihmisiin nähden! Et myöskään vaikuta vähäisemmässäkään määrin paskakasalta, kusipäältä etkä omahyväiseltä narsistilta!
Aitoa savolaisuutta! - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sinä oletkin niin arvokas, huomattava, sekä täydellisellä varmuudella myös erittäin älykäs ellet peräti nero yksilö että olet erityisasemassa kaikkiin muihin ihmisiin nähden! Et myöskään vaikuta vähäisemmässäkään määrin paskakasalta, kusipäältä etkä omahyväiseltä narsistilta!
Aitoa savolaisuutta!Lisäys:😆
- Anonyymi00018
En ihmettele yhtään jos ihmisillä on pinna kireällä koska puhelimella ei saa yhteyttä eivätkä soita takaisin. Hyväksyttävää räyhäämäinen ei silti ole.
- Anonyymi00019
Aivan, aivan.... Täydellisen varmasti tekevät noin vain vittuillessaan ja pelkää pahantahtoisuuttaan, sillä mitään muuta selitystä ei siihen voi olla ja löytyä! Ei, vaikka kuinka yrittäisivät! Varmasti nauttivat tekemisistään suunnattomasti ja kokoontuvat taukohuoneeseen naureskelemaan niin perkeleesti mitenkä taas on tullut rääkättyä ja kusetettua mukamas sairaita! Parhaimmat sadistit saavat jopa moninkertaisen orgasmin puhuessaan asiasta, joten siitä johtuva voihkina kuuluu käytäville asti!
Tästä tulee nyt poliisiasia, niin loppuu se ihmisten kiduttaminen!👺 Voi tietysti olla ja onkin, että poliisit ja oikeuslaitos ovat samassa salajuonessa, joten turhaa lienee niihin ottaa yhteyttä, mutta voin sanoa ainakin yrittäneeni!- Anonyymi00020
Eikä siinä vielä kaikki! Otan myös eräisiin ns. juorulehtiin yhteyttä tämän viikon aikana. kuin myös levitän asiaa ympäri internetin palstoja, sillä julkisuuttahan tälle asialle on saatava mahdollisimman laajalti ympäri maailman ja syylliset teoistaan vastaamaan.
Kirjoitan myös Trumpille, Putinille ja Kim Jong-un;ille -kaikki kun ovat rehellisiä, oikeudenmukaisia hyviä ihmisiä sekä erityisesti mainiten myös älyköitä- ja kehoitan heitä välittömiin toimiin asian suhteen! - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Eikä siinä vielä kaikki! Otan myös eräisiin ns. juorulehtiin yhteyttä tämän viikon aikana. kuin myös levitän asiaa ympäri internetin palstoja, sillä julkisuuttahan tälle asialle on saatava mahdollisimman laajalti ympäri maailman ja syylliset teoistaan vastaamaan.
Kirjoitan myös Trumpille, Putinille ja Kim Jong-un;ille -kaikki kun ovat rehellisiä, oikeudenmukaisia hyviä ihmisiä sekä erityisesti mainiten myös älyköitä- ja kehoitan heitä välittömiin toimiin asian suhteen!Otahan lääke taas.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Otahan lääke taas.
Oikeasti sairaana oltuani, olen soittanut sair.hoit. numeroon, takaisin on aina soitettu, olen esittänyt asiani ja jokaikinen kerta saanut jutella ystävällisen ihmisen kanssa, joka on neuvonut jatkot. Oiskohan se TAAS - niin metsä vastaa, miten sinne huudetaan!?
- Anonyymi00023
Näinhän se on! Moraalisesti ylivertaiset herttaiset tyttäret ja jalot Hippokrateen valaa kunnioittavat lääkärit tekevät aina parhaansa ja saavat aiheettomasti paskaa niskaansa. Kyynel tulee silmäkulmaan ja alahuuli alkaa väpättämään.
- Anonyymi00024
Mutta tekevätkö nuo potilast,jotka ulisevat jatkuvasti vaivoistaan,parhaansa?
Useimmat eivät! - Anonyymi00026UUSI
Iltaa yksin? Muuta se kuumaksi deitiksi 😏 https://Rachel.hoty.lat/Rachel#/?/?/vi8ydtrq7
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1885101- 181792
Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka631636Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1271517Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s101497Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?
Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit511175Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi
Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.961084Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa
Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249307980- 196945
Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman teki erikoisen ratkaisun!
Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman paljasti uudet kujeet. Hän on mukana kohutussa Sointu Borg & Tyrkyt -realityssä. Jääkö7840