Olit niin epävarma

Anonyymi-ap

Suhteeni. Et vain halunnut.

31

409

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ja loukkasit niin syvästi että tuskin voin sitä anteeksi antaa. Toivottavasti löydämme onnemme lopulta muualta.

• Anonyymi00002

Mitä olisi pitänyt haluta?

• Anonyymi00003

Kohdata reilusti ilman valheita

• Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kohdata reilusti ilman valheita

Jos et ole ollut täysin rehellinen niin ehkä se johtuu siitä, miksi ei ole ollut halua kohdata sinua sitten.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Jos et ole ollut täysin rehellinen niin ehkä se johtuu siitä, miksi ei ole ollut halua kohdata sinua sitten.

Mistä olisi pitänyt olla? Etkö tiedä jo kaiken minusta. Olen niin pettynyt sinuun. Pidät koko ajan yllä jännitettä ja muuta. Sitten kohtelet kuin roskaa

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Mistä olisi pitänyt olla? Etkö tiedä jo kaiken minusta. Olen niin pettynyt sinuun. Pidät koko ajan yllä jännitettä ja muuta. Sitten kohtelet kuin roskaa

Sanoinkin jos ja ehkä.

• Anonyymi00004

Niinhän ne kaikki luulee kun eivät tunne minua. Olen 100% varma tunteistani. Syyt epävarmuuteen että kelpaanko ja nauratko minulle jos tietäisit. Häpeän ja suojelen itseäni. Tänne sen kuitenkin voin kertoa että minulla on pieni kuin nakki ja sitte vielä karvainen selkä aika turn offeja? Aina saa itelleen jossitella miksi minussa on nämä viat...

• Anonyymi00031

Minun kaivatullani on kylläkin iso ja jäntevä ja hän on myös tulinen rakastaja ja karvoja on juuri sopivasti ettäs sen tiedät!

• Anonyymi00005

minäkin haluaisin halata jotain tyttöä...mutta nooh joskus... retro-pelit kiinnostuksen kohde ATM (At The Moment).. joitain hauskoja

• Anonyymi00006

Paskat sun pit olla itsevarma mies.
      Mutta olitkin keskenkasvuinen epävarma ,arka ja herkkä poikanen

Sivusta

• Anonyymi00010

Tulihan se miesvihakommenttikin sieltä, kun oli aivan pakko livauttaa. Sivusta

• Anonyymi00011

Mitään toiveita, tunteita tai haluja yhtään minkään suhteen ei pidä ilmaista narsistille, vain suora irl kontakti tai puhelu käy, jos joskus löytyy sellaiseen luottamusta.

• Anonyymi00012

Onhan sulla niitä suoria yhteyksiä. Nauti niistä

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Onhan sulla niitä suoria yhteyksiä. Nauti niistä

kaipaat varmaan trolleja kimppuusi vittuilemalla?

• Anonyymi00028
        Anonyymi00014 kirjoitti:

kaipaat varmaan trolleja kimppuusi vittuilemalla?

Oliko tuo vttuilua

• Anonyymi00013

En halunnut niin. Anteeksi.

• Anonyymi00032

Mutta per*ettäni kuitenkin haluaisit? Häpeä!

• Anonyymi00015

Kuka ei olisi, paitsi sen asian hakijat. Reilu olisit silti voinut olla mut paskatonpaskoja.

• Anonyymi00016

Sulle ei olla oltu reiluja? Katsopa peiliin, jos olet se, jota epäilen.

• Anonyymi00017

Vaikee on haluta miestä, joka luulee olevansa taivaan lahja kaikille naisille.

• Anonyymi00018

Vaikee on haluta naista, joka luulee kaikkia maan ja taivaan naisia mieheksi. Sivusta

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Vaikee on haluta naista, joka luulee kaikkia maan ja taivaan naisia mieheksi. Sivusta

Vaikee on haluta miestä, joka IRL luulee olevansa taivaan lahja kaikille naisille. En mä kuvittele täälöä palstalla ketään tunnistavani, enkä ketään seuraile. Kunhan puran ja kirjoittelen siitä mitä IRL oli.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Vaikee on haluta miestä, joka IRL luulee olevansa taivaan lahja kaikille naisille. En mä kuvittele täälöä palstalla ketään tunnistavani, enkä ketään seuraile. Kunhan puran ja kirjoittelen siitä mitä IRL oli.

Samoin minäkin puran ja kirjoittelen siitä, mitä IRL oli. Jännä juttu vaan, että aiempi vastaava viesti poistettiin jostain syystä. Totuus ei ehkä ylläpidolle kelvannut?

• Anonyymi00030
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ei se mies vaan halunnut sua, koita nyt jo uskoa!

• Anonyymi00019

Sä oot varmaan niitä jotka luulevat kiltteyttä ja kohteliaisuutta flirttailuksi.

• Anonyymi00024

Vain ystävällinen.. 🥱

• Anonyymi00020

Ikävä antti taas

• Anonyymi00025

Olin niin varma ja täysillä kuin ihminen ikinä voi olla. Siinä lenteli kivet ja männynkävyt astellessani tunteisiisi. Mutta asetit lisää kiviä ja kallioita reitilleni tehden itsesi saavuttamattomaksi. Vähemmästäkin väsyy. Nyt kaivaudun peiton alle ja kuuntelen hiljaisuutta. Herätä jos tahdot jotain.

• Anonyymi00027

Ota vaimo viekkuun😘

• Anonyymi00029
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Ota vaimo viekkuun😘

No tulehan mies tänne sieltä peiton alle 😘

• Anonyymi00033
        Anonyymi00029 kirjoitti:

No tulehan mies tänne sieltä peiton alle 😘

Ikävä antille viesti

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6319
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      379
      6125
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5850
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3952
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2355
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2335
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      117
      1393
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1221
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      182
      1052
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      877
    Aihe