Yksi sotilas ampui yhden yön aikana 24 Shahed-tyylistä räjähdelennokkia STING-torjuntadrooneilla

Anonyymi-ap

Tehokas torjuntadrooni kyseessä.
https://x.com/NOELreports/status/2008808797041762709

Se osapuoli, jolla on etulyöntiasema droonien määrässä ja laadussa, pystyy suojaamaan sotilaitaan ja tuhoamaan vihollisen tehokkaammin.

27

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      **Yksi sotilas ampui yhden yön aikana 24 Shahed-tyylistä räjähdelennokkia STING-torjuntadrooneilla**

      Stahanovilaisuus oli Neuvostoliitossa Georgialaisen Stalinin kaudella 1930-luvulla luotu työjärjestelmä, joka sai nimensä UKRAINAN SNT:n Luhanskin alueen Kadijivkassa työskennelleen kaivosmiehen Aleksei Stahanovin mukaan.

      #TYÖNSANKARI Järjestelmän avulla pyrittiin nostamaan työtehoa maassa. Stahanov oli mallityöläinen ja TYÖN SANKARI, joka ylitti moninkertaisesti suunnitelmissa esitetyt työläisten työtavoitteet. Stahanovilaisia työläisiä esiteltiin PROPAGANDASSA laajasti esikuvina muille työläisille.#

      🤔 Mjoooo. nyt Ukrainan armeijan STAHANOVILAINEN SOTA SANKARI urakoi siis ennätyksen droonien pudottamisessa.

      https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/ce/Medal_For_Labour_Valour_Current.jpg

    • Anonyymi00002
    • Anonyymi00004

      Mites tää kuuluu Nato-palstalle?

      • Anonyymi00005

        Naton hyvällä ystävällä Ukrainalla on työnsankari kisa meneilllään droonien pudottamisessa drooneilla.


      • Anonyymi00008

    • Anonyymi00007

      Sitten kun niitä tulee 2400!!!???

      • Anonyymi00012

        Ja osa niistä on harhautus droneja.

        Milläs valitset tärkeimmät?


      • Anonyymi00012 kirjoitti:

        Ja osa niistä on harhautus droneja.

        Milläs valitset tärkeimmät?

        Sama juttu kuin ohjuksia jne. vastaan puolustaessa jokaisella puolella sotaa.

        Tavoite on ampua alas jokainen joka näyttää menevän edes vähän kohteeseen päin ihan varmuuden vuoksi.

        Tämän vuoksi massalla on merkitystä, myös puolustaessa


    • Anonyymi00009

      Mitähän saa aikaan 1 000 torjuntadroonien käyttäjää 👍

      • Anonyymi00013

        Tai...mistähän ukraina sais ne 1000 torjuntadroonien käyttäjää just sinne mihin drooneja sataa???


    • Anonyymi00010

      Melkoinen hinta-laatusuhde.

      • Anonyymi00014

        Ukrainan hintahtava laatusuhde takaapäin?


    • Anonyymi00011

      Ukrainan luvut ovat netissä yleinen naurunaihe, Kiovan kummitus ampui alas yli 50 konetta(lentokoneita ja helikoptereita) kunnes lopetin seuraamisen. Mainittakoon että täysi mahdottomuus nykyaikana olla sellaista hävittäjä-ässää.

      Toinen kova oli kun Ukrainan propaganda ilmoitti mummon torjuneen kukkapurkilla parvekkeeltaan risteilyohjuksen.

      Uusin kusetus on selittää kuinka ampuvat Geraneita alas, silti verkko täynnä videoita kuinka joka puolella Ukrainaa tuhoutuu sähkölaitoksia, lämpövoimaloita yms.

    • Anonyymi00015

      Mukava seurata kuinka tiltut sekoilevat.

      Tietävät jo itsekin että Venäjälle käy kylmät.

      Ja pirun kalliiksikin tulee vielä.

      • Anonyymi00019

        Ootsä joku ajatustenlukija vai tunnetko taas itsesi ja lajiToverisi (Pekat) uhatuksi. :D


      • Anonyymi00020

        Ärri-Purra ottaa velkaa. Ei sulta rahat lopu.


    • Anonyymi00016

      YouTube on täynnä ukrojen AI- tekoälyllä tekemiä videoita. 💩

      Jesus jotta ne on naiiveja. 😂😂😂

    • Anonyymi00017

      No miksi kattelet niitä ryssän videoita?

      • Anonyymi00022

        Eipä tarvitse katsella ei. Sen näkee heti kuvasta ettei kannata klikata.


    • Anonyymi00018

      "Yksi sotilas ampui yhden yön aikana 24 Shahed-tyylistä räjähdelennokkia STING-torjuntadrooneilla"

      Yx ja toinen noita tollasia enkkoja tekee ... Mutta ei toi ny viä mitää...

      Nooa ajoi arkkinsa karille 1920 m merenpinnan yläpuolella Ararat vuoren rinteessä.

    • Anonyymi00023

      Ukrainan armeijan STAHANOVILAINEN SOTA SANKARI on tehnyt Nato tiltuun lähtemättömän vaikutuksen,

      Tuo nykyajan "Paroni von Münchausen" urakoi siis ennätyksensä droonien pudottamisessa, hiuksista itseään samalla roikottaen, aivan niinkuin nostaen itsensä näköala paikalle?

      • Anonyymi00024

        Tuliko Perjantai-pullo korkattua vähän liian aikaisin?


    • Anonyymi00025

      Tiltu tietää jo että Venäjä häviää ja korisee ihan mitä sattuu.

    • Anonyymi00026

      Hienoa! 10 tuollaista taistelijaa ja ryssä on hävinnyt sodan!

    • Anonyymi00027

      Ukraina tekee hyvä työtä 🙂

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe