on https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c4635310-63a9-47a7-91a4-683c175b501b
Halituksen uusin onnistuminen
10
117
Vastaukset
- Anonyymi00001
Äänestä jotain haisevaa populistia ja ihmettele kun kaikki ympärilläsi luhistuu.
- Anonyymi00002
Vuosikymmenet vallankahvassa roikunut kokoomus on tuhonnut koko maan!
- Anonyymi00007
SDP on ollut useammin vallan kahvassa kuin Kokoomus.
- Anonyymi00003
Suomalaisten huolestuttavan alhainen ÄO näkyy joka saralla.
- Anonyymi00004
Poliitikoita ei kansa ole kiinnostanut vuosikymmeniin.
https://www.uef.fi/fi/artikkeli/valiaikaisiksi-tarkoitetut-leipajonot-katukuvassa-yli-30-vuotta-voisiko-tulevaisuudessa-olla-toisin - Anonyymi00005
Tuommosiin tuloksiinko sitä säätötoimilla joita on harjoitettu on päädytty?
Mihin hevettiin nämä meidän päättäjät hassaa rahamme .Olisi parasta alkaa tehdä siitä selvitystä tämä ei ole normaalia, kaukana siitä.- Anonyymi00006
Hyvävelimafia kuppaa kansan hengiltä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Hyvävelimafia kuppaa kansan hengiltä.
Ei toki.
Kuppaaminen tarkoittaa sitä, että otetaan toisen omaa pois. Hallitus ei ota toisen omaa. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei toki.
Kuppaaminen tarkoittaa sitä, että otetaan toisen omaa pois. Hallitus ei ota toisen omaa.Mitä siitä ÄO:sta on viimeaikoina puhuttu?
Suomalaisten huolestuttavan alhainen ÄO näkyy joka saralla.
- Anonyymi00010
Banaanivaltioissakin nauravat Suomea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1718441KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4527590Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763880Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521603662Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183054Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542785Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv432050- 1262046
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231883Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211751