🤔🍎🍖 kun yhden joulun aikana tuli televisiosta Kannelmäen Prisman kassahihna. Yritin katsella silloin olisiko siellä tuttuja naamoja/tuttu naama. Tietysti oli hauska katsoa myös mitä ihmiset ostivat jouluksi.
Sama on tullut myöhemmin juhannuksena mm. hauskasti Arto Mertarannan selostamana. Sitä en ole katsonut.
https://youtu.be/L3Qwb0HLGvI?si=DTpW08pzYdW-iGjA
Mutta kamalan näköistä velliä oli siellä jätevesihihnalla. Joku oli heittänyt tuoreen sitruunaviipaleenkin pönttöön, vaikkei se sinne kuulu. Nyt ne alkavat rakentaa jätevesitunnelia 20 miljoonalla Lassilasta Espooseen. Lassilasta Espooseen on tullut arvokkaampaakin lastia.
Tuli tuosta uutisten jätehihnasta mieleen
12
169
Vastaukset
Harmi, ettei täällä palvelut pelaa. Ihan itse pitää viedä roskat. Se oli ainoa kotityö, joka avioliitossani toimitettiin aviomiehen taholta. Pihallahan voi vaikka liukastua. Sukulainen pyörähti juuri sairaalassa haettuaan postia pihan postilaatikolta.
- Anonyymi00001
Mitä sä mies höpiset
- Anonyymi00002
Vissiin sillä elämä raskasta siellä Espoossa slash uudellamaalla, suhteellinen käsite sekin
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Vissiin sillä elämä raskasta siellä Espoossa slash uudellamaalla, suhteellinen käsite sekin
On sekin vaikeaa kun ei mitään tekemistä, talkkari kaiken tekee ollaan kuin paratiisissa. Täällä maalla se on poikamiehen elämä mallissansa kun omakotitalossa tekaisee miesten ja naistentyöt, sisällä ja ulkona. Ei se talonmies tule elämääni sotkemaan.
Anonyymi00002 kirjoitti:
No ei mun ainakaan tarvitse täällä palstalla lukea ja kommentoida vieraiden ihmisten kirjoituksia päivät pääksytysten.
Anonyymi00003 kirjoitti:
On sekin vaikeaa kun ei mitään tekemistä, talkkari kaiken tekee ollaan kuin paratiisissa. Täällä maalla se on poikamiehen elämä mallissansa kun omakotitalossa tekaisee miesten ja naistentyöt, sisällä ja ulkona. Ei se talonmies tule elämääni sotkemaan.
Talkkarit, nuo talojen tietotoimistot ovat hävinneet. Nykyisin ovet avaa pitkällä viiveellä joku Securitaksen heppu veloittaen 30-80 euroa. Muut hommat hoitaa joku huoltoyhtiö miten sattuu. Ihmiset maksaa kuntosaleille päästäkseen jumppaamaan, kun ei enää pihatöitä tehdä.
- Anonyymi00005
lounas.ajatus kirjoitti:
Talkkarit, nuo talojen tietotoimistot ovat hävinneet. Nykyisin ovet avaa pitkällä viiveellä joku Securitaksen heppu veloittaen 30-80 euroa. Muut hommat hoitaa joku huoltoyhtiö miten sattuu. Ihmiset maksaa kuntosaleille päästäkseen jumppaamaan, kun ei enää pihatöitä tehdä.
Noinhan se nykyisin, mutta pientä vielä. Täällä maalla pitää jo omat tietkin itse lingota.
Anonyymi00005 kirjoitti:
Noinhan se nykyisin, mutta pientä vielä. Täällä maalla pitää jo omat tietkin itse lingota.
Nythän on niitä akkulumilapioitakin. Mietin vaan, että miten sellainen toimii. Jossakin akkulumilapiotestissä näin, että sellainen ei selviä kuin alle viiden sentin lumesta. Sankassa pyryssä siis pitäisi lapioida vähän väliä.
- Anonyymi00006
lounas.ajatus kirjoitti:
Nythän on niitä akkulumilapioitakin. Mietin vaan, että miten sellainen toimii. Jossakin akkulumilapiotestissä näin, että sellainen ei selviä kuin alle viiden sentin lumesta. Sankassa pyryssä siis pitäisi lapioida vähän väliä.
Ei semmoinen keksintö kyllä toimi missään lumessa. Kyllä se kauppias myy jos joku vain ostaa. Täällä mukava poutailma -33 on varjossa.
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei semmoinen keksintö kyllä toimi missään lumessa. Kyllä se kauppias myy jos joku vain ostaa. Täällä mukava poutailma -33 on varjossa.
Poutaista täälläkin ja tänään vain 14 astetta pakkasta. Hyvin tarkeni kaupassa käydä vaikka viima tekee tuon pakkasen mittaria kylmemmän tuntuiseksi.
- Anonyymi00004
ihmiset alkavat höpisemään faktoja kun väsymyskin joskus yllättää.
En jaksa samaa asiaa kirjoittaa moneen kertaan. Joistakin aloituksista tulee mieleen jälkeläisen alle kouluikäisenä pitämä päiväkirja. Siinä luki jokaisena päivänä:
Heräsin
Söin
Menin nukkumaan
Lisäsin sinne itse jotakin pientä, joka erottaisi päivät toisistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2054784Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy353940Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2002691Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171262268- 541842
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1121811- 671764
- 1951552
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1521192Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.241954