Tuli tuosta uutisten jätehihnasta mieleen

🤔🍎🍖 kun yhden joulun aikana tuli televisiosta Kannelmäen Prisman kassahihna. Yritin katsella silloin olisiko siellä tuttuja naamoja/tuttu naama. Tietysti oli hauska katsoa myös mitä ihmiset ostivat jouluksi.

Sama on tullut myöhemmin juhannuksena mm. hauskasti Arto Mertarannan selostamana. Sitä en ole katsonut.
https://youtu.be/L3Qwb0HLGvI?si=DTpW08pzYdW-iGjA

Mutta kamalan näköistä velliä oli siellä jätevesihihnalla. Joku oli heittänyt tuoreen sitruunaviipaleenkin pönttöön, vaikkei se sinne kuulu. Nyt ne alkavat rakentaa jätevesitunnelia 20 miljoonalla Lassilasta Espooseen. Lassilasta Espooseen on tullut arvokkaampaakin lastia.

13

262

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harmi, ettei täällä palvelut pelaa. Ihan itse pitää viedä roskat. Se oli ainoa kotityö, joka avioliitossani toimitettiin aviomiehen taholta. Pihallahan voi vaikka liukastua. Sukulainen pyörähti juuri sairaalassa haettuaan postia pihan postilaatikolta.

• Anonyymi00001

Mitä sä mies höpiset

• Anonyymi00002

Vissiin sillä elämä raskasta siellä Espoossa slash uudellamaalla, suhteellinen käsite sekin

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Vissiin sillä elämä raskasta siellä Espoossa slash uudellamaalla, suhteellinen käsite sekin

On sekin vaikeaa kun ei mitään tekemistä, talkkari kaiken tekee ollaan kuin paratiisissa. Täällä maalla se on poikamiehen elämä mallissansa kun omakotitalossa tekaisee miesten ja naistentyöt, sisällä ja ulkona. Ei se talonmies tule elämääni sotkemaan.

• Anonyymi00002 kirjoitti:

No ei mun ainakaan tarvitse täällä palstalla lukea ja kommentoida vieraiden ihmisten kirjoituksia päivät pääksytysten.

• Anonyymi00003 kirjoitti:

On sekin vaikeaa kun ei mitään tekemistä, talkkari kaiken tekee ollaan kuin paratiisissa. Täällä maalla se on poikamiehen elämä mallissansa kun omakotitalossa tekaisee miesten ja naistentyöt, sisällä ja ulkona. Ei se talonmies tule elämääni sotkemaan.

Talkkarit, nuo talojen tietotoimistot ovat hävinneet. Nykyisin ovet avaa pitkällä viiveellä joku Securitaksen heppu veloittaen 30-80 euroa. Muut hommat hoitaa joku huoltoyhtiö miten sattuu. Ihmiset maksaa kuntosaleille päästäkseen jumppaamaan, kun ei enää pihatöitä tehdä.

• Anonyymi00005
        lounas.ajatus kirjoitti:

Talkkarit, nuo talojen tietotoimistot ovat hävinneet. Nykyisin ovet avaa pitkällä viiveellä joku Securitaksen heppu veloittaen 30-80 euroa. Muut hommat hoitaa joku huoltoyhtiö miten sattuu. Ihmiset maksaa kuntosaleille päästäkseen jumppaamaan, kun ei enää pihatöitä tehdä.

Noinhan se nykyisin, mutta pientä vielä. Täällä maalla pitää jo omat tietkin itse lingota.

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Noinhan se nykyisin, mutta pientä vielä. Täällä maalla pitää jo omat tietkin itse lingota.

Nythän on niitä akkulumilapioitakin. Mietin vaan, että miten sellainen toimii. Jossakin akkulumilapiotestissä näin, että sellainen ei selviä kuin alle viiden sentin lumesta. Sankassa pyryssä siis pitäisi lapioida vähän väliä.

• Anonyymi00006
        lounas.ajatus kirjoitti:

Nythän on niitä akkulumilapioitakin. Mietin vaan, että miten sellainen toimii. Jossakin akkulumilapiotestissä näin, että sellainen ei selviä kuin alle viiden sentin lumesta. Sankassa pyryssä siis pitäisi lapioida vähän väliä.

Ei semmoinen keksintö kyllä toimi missään lumessa. Kyllä se kauppias myy jos joku vain ostaa. Täällä mukava poutailma -33 on varjossa.

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Ei semmoinen keksintö kyllä toimi missään lumessa. Kyllä se kauppias myy jos joku vain ostaa. Täällä mukava poutailma -33 on varjossa.

Poutaista täälläkin ja tänään vain 14 astetta pakkasta. Hyvin tarkeni kaupassa käydä vaikka viima tekee tuon pakkasen mittaria kylmemmän tuntuiseksi.

• Anonyymi00004

ihmiset alkavat höpisemään faktoja kun väsymyskin joskus yllättää.

• En jaksa samaa asiaa kirjoittaa moneen kertaan. Joistakin aloituksista tulee mieleen jälkeläisen alle kouluikäisenä pitämä päiväkirja. Siinä luki jokaisena päivänä:
        Heräsin
        Söin
        Menin nukkumaan
        Lisäsin sinne itse jotakin pientä, joka erottaisi päivät toisistaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      68
      1115
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      98
      1064
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      933
    4. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      65
      885
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      126
      860
    6. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      134
      817
    7. Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta

https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen
      Kuhmo
      20
      780
    8. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      57
      766
    9. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      27
      741
    10. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      45
      676
    11. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      46
      661
    12. Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!

Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m
      Tv-sarjat
      6
      633
    13. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      617
    14. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      612
    15. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      48
      610
    16. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      129
      609
    17. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      82
      596
    18. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      48
      594
    19. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      35
      590
    20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      12
      579
    Aihe