Kiinnostaa onko se yksi Khamenei koira saatu syöstyä vallasta vai vieläkö jatkaa vallassa?
Arvaa haluaisinko sen juutalaisten kiroajan nähdä köysi kaulassa...
En käytä internettiä kännykän kautta juurikaan.
Mikä on nyt tilanne Teheranissa, Iranissa?
63
465
Vastaukset
- Anonyymi00001
Khameneimi ei ookkaa mikään woke .
- Anonyymi00002
Kahakointi jatkulmoitsee, joten siitä päätellen Iranin pahapuheinen muslimijohtaja olisillisi vielä Iranissa.
Söin äsken hyväätä ruokaata ja oon nyt kylläisellisenä kyllä kylläinen kyllästellisöityneellistyneenä.
Haapaankaalii, peruunaata, atrijan sitä yhtä artesaaninakkija joo, jääsalaattii, ja muuta sen semmoi suutta , jota syöskenlisöin. No joo, tankoparsa pitää mainita, se on niin terveellinen suullisoitavuus.
ai- YHTEENveto:
" Kyllä, valkoinen tankoparsa on erittäin terveellistä, sillä se on täynnä vitamiineja (A, C, E, K, folaatti), kivennäisaineita (kalium, sinkki, seleeni, magnesium, rauta) ja kuitua, ja se sisältää antioksidantteja, kuten flavonoideja, jotka auttavat vähentämään tulehdusta ja ehkäisemään sairauksia, kuten diabetesta ja sydäntaud. Se tukee turvotuksen vähentämistä ja palautumista, mutta valkoinen parsa täytyy kypsentää, toisin kuin vihreä. "
Selef Urge- Anonyymi00026
Vieläkö sinä raukka näet syömisestä unta?
- Anonyymi00041
Anonyymi00026 kirjoitti:
Vieläkö sinä raukka näet syömisestä unta?
" Raukka on suomen kielen sana, joka tarkoittaa sääliä herättävää, avutonta tai kurjaa henkilöä, usein synonyymina sanoille kuten parka, reppana, raasu tai polo. Sana voi viitata myös pelkuriin tai epäoikeudenmukaisesti kurjaan asemaan joutuneeseen, ja se on usein pehmentävä, hellittelevä tai halveksiva ilmaus. "
Kiitos kysymäksisöimästä!
Oliko tuo raukka hellittelevä ilmaus tässä kommentointisi tapauksessa vai olikko se halveksivasti mua kohtaan sanottu? Ei tuosta oikein saanunna selvää vaikka oletan sen olleen tarkoitettu sillä ilkeällä tarkoituksella ymmärrettäväkseni että oon halveksittavainen raukka.
En ole nähnyt syömisestä unta niin että ainakaan nyt mieleen sellainen muistautuisi. Kyllä mun syömiset ovat ihan oikeita syömisijä olleet , milloin kermakakkusija, milloin kermaleivoksija, illoin kaurapuuroisija.Äsken syyvä imaisin ruisleivän palaksen, joss oli markariinija ja juustoisuutta päällä ja juomaksena punaviinimmarjoi ja vesisekoitetta ja jotain fun light tiivistettä, taitaa olla metsämarjaversio, tummanpunaallisen väristä tiivistettä.
Selef Urge
- Anonyymi00003
Kohta Trumppi hakkee sen Koheminin Israeliin oikeuden eteen?
- Anonyymi00008
tässä eräään helluntailaisen entisen huumehörhön kertomus. Jeesus auttoi isän uskoon ja myöhemmin renttuelämää eläneen tyttärenkin, kiitos Jeesus!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7c356452-2e33-4898-b80f-326b8204327c
- Anonyymi00005
Putin ja Goog , sodan ja murhien lähde, murhanhaluinen sydän: kieroutuneet ajatukset, murhat, syyttöminä vankilaan tuomitsemiset, kaapelienkatkomiset, pyykinpesukone ja astianpesuvarkaudet, väärät todistukset natsilaisuudesta ja herjaukset ovat Putinin ja Googin median tapaa ilmaista oman itsensä pahuutta, saatanallisuutta.
" Sillä sydämestä lähtevät pahat ajatukset, murhat, aviorikokset, haureudet, varkaudet, väärät todistukset, jumalanpilkkaamiset."
Matteus 15:19 - Anonyymi00005
Toiseksi suurin kaupunki on revolutionistien käsissä. saatanan kätyri Khamejni on vielä Teheranissa vallassa tai sitten hänen kätyrinsä siellä antavat sellaisen kuvan. Haluavat kuolemaa diktaattorilleen.
https://www.youtube.com/watch?v=XCK1wmdicHA - Anonyymi00007
tässä tilannepäivitys. länttä demonisoineet muslimit pakenevat nyt länteen pakoon kansannousuun nousseita käyttöorjiaan.
https://www.youtube.com/watch?v=d80VNECeciM- Anonyymi00028
Aikooko EU antaa turvaa massamurhaajille, saatananpalvojille, kansansa tuhoajille? Aikooko EU liittoutua Israelin vihollisten kanssa hyökätäkseen pian harmagedonille?
- Anonyymi00010
Mielestäni se on ilouutinen, että kansa huutaa Iranin kaduilla:
Alas islam! Siihen yhdymme. ALAS ISLAM!- Anonyymi00029
Rukousvastaus!! Jeesus on Suuri, Herra, Kaikkivaltias!!
- Anonyymi00011
Persut voi taas ottaa pakolaisia kuten viime hallituskerralla.
Ja ovat kivoja kun eivät tykkää islamista.- Anonyymi00015
islam ja natsismi ovat antisemitistiset vaikka muslimit selittävät että kaikki muslimit eivät ole ratikaaleja vaikka se ratikaalisuus kuuluu koraanin mukaan islamiin ja koraanin ja Raamatun ns.ratikaalittomuus on samaa kuin kristinuskon liberalismia ja koraanin mukaan koiruutta, joka poistaa oppikokonaisuudesta itse ihmisvalittuja kohtija, joita ei tottele eikä noudata, silloin kyseessä ei ole maltillinen muslimi tai kristitty vaan kaksinaamaksinen teeskentelijä, joka on valinnut pelata valheleikkiä selittelyineen engä ole huomannut netissä yhtään muslimija,joka olisi ollut suruissaan juutalaisiin kohdistuneista murhista, mutta olen nähnyt paljon iloa ja juhlintaa muslimien parissa kun saavat tiedon kun juutalaisia murhataan. etes natsit eivät iloinneet ja juhlineet juutalaismurhia aikoinaan, mutta nämä muslimit ovat siinä suhteessa pahempia juutalaisille.
murhaaminen paljastaa aina sen että lähde on saatanasta, samoin jatkuva valehtelu. kristityt eivät murhaa juutalaisia vaan rakastavat heitä.Iranissa moni jumalaton teeskentelee olosuhteijen pakosta olevansa muslimi.
Selef Urge - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
islam ja natsismi ovat antisemitistiset vaikka muslimit selittävät että kaikki muslimit eivät ole ratikaaleja vaikka se ratikaalisuus kuuluu koraanin mukaan islamiin ja koraanin ja Raamatun ns.ratikaalittomuus on samaa kuin kristinuskon liberalismia ja koraanin mukaan koiruutta, joka poistaa oppikokonaisuudesta itse ihmisvalittuja kohtija, joita ei tottele eikä noudata, silloin kyseessä ei ole maltillinen muslimi tai kristitty vaan kaksinaamaksinen teeskentelijä, joka on valinnut pelata valheleikkiä selittelyineen engä ole huomannut netissä yhtään muslimija,joka olisi ollut suruissaan juutalaisiin kohdistuneista murhista, mutta olen nähnyt paljon iloa ja juhlintaa muslimien parissa kun saavat tiedon kun juutalaisia murhataan. etes natsit eivät iloinneet ja juhlineet juutalaismurhia aikoinaan, mutta nämä muslimit ovat siinä suhteessa pahempia juutalaisille.
murhaaminen paljastaa aina sen että lähde on saatanasta, samoin jatkuva valehtelu. kristityt eivät murhaa juutalaisia vaan rakastavat heitä.Iranissa moni jumalaton teeskentelee olosuhteijen pakosta olevansa muslimi.
Selef Urge"murhaaminen paljastaa aina sen että lähde on saatanasta"
Juutalaiset murhasivat kristittyjen Herran Jeesuksen, mutta nyt vanhan liiton siionistikristityt (=valhekristityt) eivät löydä juutalaisista yhtään mitään pahaa, vaan heidän valheuskossaan nämä ovat muuttuneet ainoaksi synnittömäksi kansaksi maan päällä.
Juutalaisten ja siionistikristittyjen propaganda uppoaa siis kuin veitsi voihin näihin "Jeesuksen seuraajiin". - Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Selef Urge"Raamatun ns.ratikaalittomuus on samaa kuin kristinuskon liberalismia"
Juutalaisten Raamatun eli VTn "ns.ratikaalittomuus" on täysin ristiriidassa kristittyjen UTn Jeesuksen opetusten kanssa.
Jumalan juutalaisille antama kansanmurhakäsky.
5.Moos.20
16 Mutta näiden kansojen kaupungeissa, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, älä jätä ainoatakaan henkeä eloon,
17 vaan vihi ne tuhon omiksi: heettiläiset ja amorilaiset, kanaanilaiset ja perissiläiset, hivviläiset ja jebusilaiset, niinkuin Herra, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt
"engä ole huomannut netissä yhtään muslimija,joka olisi ollut suruissaan juutalaisiin kohdistuneista murhista"
Minäkään en ole huomannut yhtään siionistijuutalaista tai juutalaisia siunaavaa kristittyä "Jeesuksen seuraajaa", joka olisi suruissaan palestiinalaisiin kohdistuneista murhista. Ei edes lapsiin kohdistuneista. - Anonyymi00052
Anonyymi00018 kirjoitti:
"Raamatun ns.ratikaalittomuus on samaa kuin kristinuskon liberalismia"
Juutalaisten Raamatun eli VTn "ns.ratikaalittomuus" on täysin ristiriidassa kristittyjen UTn Jeesuksen opetusten kanssa.
Jumalan juutalaisille antama kansanmurhakäsky.
5.Moos.20
16 Mutta näiden kansojen kaupungeissa, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, älä jätä ainoatakaan henkeä eloon,
17 vaan vihi ne tuhon omiksi: heettiläiset ja amorilaiset, kanaanilaiset ja perissiläiset, hivviläiset ja jebusilaiset, niinkuin Herra, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt
"engä ole huomannut netissä yhtään muslimija,joka olisi ollut suruissaan juutalaisiin kohdistuneista murhista"
Minäkään en ole huomannut yhtään siionistijuutalaista tai juutalaisia siunaavaa kristittyä "Jeesuksen seuraajaa", joka olisi suruissaan palestiinalaisiin kohdistuneista murhista. Ei edes lapsiin kohdistuneista.En siunaa niitä lapsiaan jo vauvoista asti valheella ja vihalla juutalaisia kohtaan aivopeseviä ja vahingoittavia epäjumalanpalvojia joilla on ohjekirjassaan neuvo murhata juutalaisia ja vihata heitä ja jotka saatanan yllyttämässä vihassa kiroavat juutalaisia ja jotka siten ovat Jumalan kiroamia.
- Anonyymi00055
Anonyymi00052 kirjoitti:
En siunaa niitä lapsiaan jo vauvoista asti valheella ja vihalla juutalaisia kohtaan aivopeseviä ja vahingoittavia epäjumalanpalvojia joilla on ohjekirjassaan neuvo murhata juutalaisia ja vihata heitä ja jotka saatanan yllyttämässä vihassa kiroavat juutalaisia ja jotka siten ovat Jumalan kiroamia.
Kaikki lapset ovat syyttömiä ja juutalaiset murhaavat palestiinalaisten lapsia, joten mikä sinua estää "siunaamasta" edes heidän lapsiaan ja toivomasta heillekin hyvää?
Tämä ei tarkoita, että uskoisin teidän "taikasiunaamisillanne" olevan mitään muuta merkitystä kuin kuvaavan ainoastaan joko teidän kristillistä lähimmäisen rakkauttanne tai sen puutetta.
Selväksi onkin käynyt, että se "rakkaus" on hyvin rajoittunutta ja valikoivaa, joten te ette ole niitä Jeesuksen seuraajia, joille Hän antoi tehtäväksi tehdä KAIKKI KANSAT Hänen opetuslapsikseen. Te ette tee edes juutalaisista Jeesuksen opetuslapsia, vaan nämä rasistiset siionistijuutalaiset tekevät teistäkin rasistisia siionisteja.
Mitään tuosta rasistisesta purkauksestasi et pysty perustelemaan Jeesuksen esimerkillä tai opetuksilla, sillä Jeesus ei ollut rasisti, eikä myöskään "siunannut" tai korottanut juutalaisia mihinkään erityisasemaan.
Tuon vihaamisen kohteena olemisen sijasta muslimien tulisi olla Jeesuksen opetusten mukaan kristittyjen evankelioimisen kohteita, mutta te olettekin kristinuskon sijasta omaksuneet vanhan liiton rasistisen siionismijuutalaisuuden.
Sinä ja kaltaisesi ette ole Jeesuksen seuraajia ettekä kristittyjä, vaan ainoastaan juutalaisten propagandan aivopesemiä valhekristittyjä. - Anonyymi00056
Anonyymi00052 kirjoitti:
En siunaa niitä lapsiaan jo vauvoista asti valheella ja vihalla juutalaisia kohtaan aivopeseviä ja vahingoittavia epäjumalanpalvojia joilla on ohjekirjassaan neuvo murhata juutalaisia ja vihata heitä ja jotka saatanan yllyttämässä vihassa kiroavat juutalaisia ja jotka siten ovat Jumalan kiroamia.
"En siunaa niitä lapsiaan jo vauvoista asti valheella ja vihalla juutalaisia kohtaan aivopeseviä ja vahingoittavia epäjumalanpalvojia joilla on ohjekirjassaan neuvo murhata juutalaisia ja vihata heitä ja jotka saatanan yllyttämässä vihassa kiroavat juutalaisia ja jotka siten ovat Jumalan kiroamia."
Hienoa! Olet oikea kunnon vanhan liiton rasistinen juutalaisten palvoja, mutta Jeesuksen uskoa asenteessasi ei ole tippaakaan, joten et ole kristitty Jeesuksen seuraaja. Vahinko, sillä vanhan liiton juutalaisuudella et myöskään pelastu, vaikka kuvitteletkin Israelin siunaamisen pelastavan itsesi.
Jeesuksen lähetyskäsky opetuslapsilleen (joihin sinä et siis kuulu) Matt. 28:19
"Menkää siis ja tehkää KAIKKI KANSAT minun opetuslapsikseni"...
Vihaamalla jotakin kansaa tuskin tehdään heistä Jeesuksen opetuslapsia, sillä jos nämä vihamieliset vielä väittävät olevansa Jeesuksen seuraajia, niin tällainen vihattu kansa ei ikinä ota vastaan mitään näiltä vihamielisiltä "kristityiltä"...varsinkaan jos nämä vielä ovat asettuneet heidän vihollisensa puolelle, joka tappaa heidän kansaansa ja lapsiaan!
Matt. 5
43 Te olette kuulleet sanotuksi: 'Rakasta lähimmäistäsi ja vihaa vihollistasi'.
44 Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja RUKOILKAA NIIDEN PUOLESTA, jotka teitä vainoavat,
45 että olisitte Isänne lapsia, joka on taivaissa; sillä hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin.
46 Sillä jos te rakastatte niitä, jotka teitä rakastavat, mikä palkka teille siitä on tuleva? Eivätkö publikaanitkin tee samoin?
47 Ja jos te osoitatte ystävällisyyttä ainoastaan veljillenne, mitä erinomaista te siinä teette? Eivätkö pakanatkin tee samoin?
Luuk. 6
27 Mutta teille, jotka kuulette, minä sanon: rakastakaa vihollisianne, tehkää hyvää niille, jotka teitä vihaavat,
28 SIUNATKAA NIITÄ, JOTKA TEITÄ KIROAVAT, rukoilkaa niiden edestä, jotka teitä parjaavat...
Edelleenkin siis kysyn, MIKÄ mielestänne tekee teistä Israelin palvojista kristittyjä Jeesuksen seuraajia, sillä kuten näkyy, teiltä puuttuu täysin Jeesuksen usko ja pyyteetön lähimmäisen rakkaus?
Ja sen sijaan, että te tekisitte muslimeistakin Jeesuksen opetuslapsia, te saatte heidät vihaamaan juutalaisia entistä enemmän ja kaikkien kristittyjen lisäksi myös Jeesusta!
Ja viha senkun jatkuu...
Luuletteko todellakin, että Jeesus tulee palkitsemaan teidät puolueellisesta Israelin siunaamisestanne vai sanooko hän 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut"...
Matt.25
41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään." - Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
"En siunaa niitä lapsiaan jo vauvoista asti valheella ja vihalla juutalaisia kohtaan aivopeseviä ja vahingoittavia epäjumalanpalvojia joilla on ohjekirjassaan neuvo murhata juutalaisia ja vihata heitä ja jotka saatanan yllyttämässä vihassa kiroavat juutalaisia ja jotka siten ovat Jumalan kiroamia."
Hienoa! Olet oikea kunnon vanhan liiton rasistinen juutalaisten palvoja, mutta Jeesuksen uskoa asenteessasi ei ole tippaakaan, joten et ole kristitty Jeesuksen seuraaja. Vahinko, sillä vanhan liiton juutalaisuudella et myöskään pelastu, vaikka kuvitteletkin Israelin siunaamisen pelastavan itsesi.
Vihaamalla jotakin kansaa tuskin tehdään heistä Jeesuksen opetuslapsia, sillä jos nämä vihamieliset vielä väittävät olevansa Jeesuksen seuraajia, niin tällainen vihattu kansa ei ikinä ota vastaan mitään näiltä vihamielisiltä "kristityiltä"...varsinkaan jos nämä vielä ovat asettuneet heidän vihollisensa puolelle, joka tappaa heidän kansaansa ja lapsiaan!
Matt. 5
44 Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja RUKOILKAA NIIDEN PUOLESTA, jotka teitä vainoavat,
45 että olisitte Isänne lapsia, joka on taivaissa; sillä hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin.
46 Sillä jos te rakastatte niitä, jotka teitä rakastavat, mikä palkka teille siitä on tuleva? Eivätkö publikaanitkin tee samoin?
47 Ja jos te osoitatte ystävällisyyttä ainoastaan veljillenne, mitä erinomaista te siinä teette? Eivätkö pakanatkin tee samoin?
Luuk. 6
27 Mutta teille, jotka kuulette, minä sanon: rakastakaa vihollisianne, tehkää hyvää niille, jotka teitä vihaavat,
28 SIUNATKAA NIITÄ, JOTKA TEITÄ KIROAVAT, rukoilkaa niiden edestä, jotka teitä parjaavat...
Edelleenkin siis kysyn, MIKÄ mielestänne tekee teistä Israelin palvojista kristittyjä Jeesuksen seuraajia, sillä kuten näkyy, teiltä puuttuu täysin Jeesuksen usko ja pyyteetön lähimmäisen rakkaus?
Ja sen sijaan, että te tekisitte muslimeistakin Jeesuksen opetuslapsia, te saatte heidät vihaamaan juutalaisia entistä enemmän ja kaikkien kristittyjen lisäksi myös Jeesusta!
Ja viha senkun jatkuu...
Luuletteko todellakin, että Jeesus tulee palkitsemaan teidät puolueellisesta Israelin siunaamisestanne vai sanooko hän 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut"...
Matt.25
41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."Valehtelet, se ettei siunaa juutalaisten kiroajia ei tarkoita sitä että kristitty vihaisi heitä, mutta sitä pahuutta tuleekin vihata, sitä juutalaisiin kohdistuvaa kiroamista, joka taas johtuu ihan oikeasta vihasta, sillä kukaan ei kiroa ja murhaa ketään ilman vihaamista, ja siihen kuuluu tämä jatkuva valehtelukin ja syyttömämmän osapuolen syyttäminen kansanmurhasta eli siitä mitä nämä muslimit yrittäneet ja yrittävät natsien kanssa itse: juutalaisen kansanmurhaa, se on islamin yksi suuri päämäärä, sattumaltako sama kuin saatanallakin, tappaa juutalaiset, jotta Jumalan profetiat eivät toteutuisi?
- Anonyymi00061
Anonyymi00057 kirjoitti:
Valehtelet, se ettei siunaa juutalaisten kiroajia ei tarkoita sitä että kristitty vihaisi heitä, mutta sitä pahuutta tuleekin vihata, sitä juutalaisiin kohdistuvaa kiroamista, joka taas johtuu ihan oikeasta vihasta, sillä kukaan ei kiroa ja murhaa ketään ilman vihaamista, ja siihen kuuluu tämä jatkuva valehtelukin ja syyttömämmän osapuolen syyttäminen kansanmurhasta eli siitä mitä nämä muslimit yrittäneet ja yrittävät natsien kanssa itse: juutalaisen kansanmurhaa, se on islamin yksi suuri päämäärä, sattumaltako sama kuin saatanallakin, tappaa juutalaiset, jotta Jumalan profetiat eivät toteutuisi?
"se on islamin yksi suuri päämäärä, sattumaltako sama kuin saatanallakin, tappaa juutalaiset, jotta Jumalan profetiat eivät toteutuisi?"
Tuo on aika ontuva selitys.
Juutalaisten Raamattu on kirjoitettu paljon ennen kuin Koraanista oli edes tietoakaan ja siellä Jumala on käskenyt juutalaisia murhaamaan kaikki tielleen tulevat kansat.
5.Moos.20
Jos juutalaiset ovat toimineet tämän käskyn mukaan, niin ihmekös tuo, jos ovat herättäneet vihaa muissa kansoissa. Vai sinäkö suhtautuisit neutraalisti, jos sinun kansaasi yritettäisiin murhata sillä perusteella, että murhaajat pitävät itseään "Jumalan valittuna kansana"?
Koraani saattaa olla vain vastaus/vastine juutalaisten alulle laittamiin vihollisuuksiin, jolla he "todistavat" olevansa Jumalan eli Allahin valittu kansa. - Anonyymi00064
Anonyymi00056 kirjoitti:
Matt. 5
Luuk. 6
Ja viha senkun jatkuu...
Matt.25
46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään.""Edelleenkin siis kysyn, MIKÄ mielestänne tekee teistä Israelin palvojista kristittyjä Jeesuksen seuraajia, sillä kuten näkyy, teiltä puuttuu täysin Jeesuksen usko ja pyyteetön lähimmäisen rakkaus?"
Mistä johtuu, että te Israelia siunaavat "Jeesuksen seuraajat" ette koskaan vastaa tähän kysymykseeni?
Jos te ette pysty vastaamaan siihen, niin se todistaa vain sen, että TE ETTE TODELLAKAAN OLE JEESUKSEN SEURAAJIA.
Ja jos te ette ole Jeesuksen seuraajia, vaikka valheellisesti esiinnytte sellaisina, niin silloin Raamatun todisteiden valossa TE ETTE MYÖSKÄÄN PELASTU.
Jos uskotte, että Israelin siunaaminen/Israel pelastaa teidät, niin jonkun pitäisi tekaista jokin ihan oma Israelin siunaajien "Pyhä Kirja", josta Jeesuksen osuus on poistettu ja Israel laitettu Jeesuksen tilalle pelastajaksi.
- Anonyymi00012
Ei tarvitse tappaa jos eivät pidä islamista.
Ellei sitten ole kuin kristityt, että herjaavat toisiaan, mutta itse uskosta eivät luovu. - Anonyymi00013
Koheimi lähtee Venäjälle ja ottaan 85 miljaardia mukaan
Venäjällä on muutkin rosvot.- Anonyymi00014
Jaahas.
- Anonyymi00017
Kuka kertoo, mitä Iranissa on meneillään? en tiedä, on mennyt kai ohi!
- Anonyymi00034
mielenosoituksia ollut. haluaisivat kansalaiset saada nykyisen diktaattorin pois, mutta diktaattori ei halua pois vallasta eikä näistä heikkolahjaisista muslimeista osaa ottaa valtaa menemällä oikeaan osoitteeseen asemiesten kanssa valtaa vaikka suurinisa kansasta haluaa vallanvaihtoa. Ovat älyllisesti muslimeita.
- Anonyymi00062
Anonyymi00034 kirjoitti:
mielenosoituksia ollut. haluaisivat kansalaiset saada nykyisen diktaattorin pois, mutta diktaattori ei halua pois vallasta eikä näistä heikkolahjaisista muslimeista osaa ottaa valtaa menemällä oikeaan osoitteeseen asemiesten kanssa valtaa vaikka suurinisa kansasta haluaa vallanvaihtoa. Ovat älyllisesti muslimeita.
"eikä näistä heikkolahjaisista muslimeista osaa ottaa valtaa menemällä oikeaan osoitteeseen asemiesten kanssa valtaa vaikka suurinisa kansasta haluaa vallanvaihtoa. Ovat älyllisesti muslimeita."
Hyvä esimerkki taas siitä, miten propaganda ja aivopesu on tehnyt tehtävänsä.
Vaikka tässäkin nähdään, ettei suuri osa muslimeistakaan kannata mitään fundamentalistista islamia, niin kuitenkin heitä pitää epäinhimillistää joinakin ali-ihmisinä verrattuna juutalaisiin ja kristittyihin.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Epäinhimillistäminen
Epäinhimillistäminen eli dehumanisaatio on henkilön ihmisyyden kieltämistä.[1][2]
Jaottelu
Epäinhimillistämisen muotoja ovat esineellistäminen, eläimellistäminen, demonisointi, biologisointi ja mekanisointi sekä ihmisten jakaminen yli- ja ali-ihmisiin.
Esineellistämisessä ihminen nähdään esineenä, välineenä tai tavarana, jota voidaan esimerkiksi katsella tai käyttää hyväksi välittämättä hänen tunteistaan tai yksilöllisyydestään.
Eläimellistämisessä ihmiseltä kiistetään hänen inhimilliset piirteensä, jotka nostavat hänet eläinten yläpuolelle, ja hänet esitetään irrationaalisena, hillittömänä ja sivistymättömänä.
Demonisoinnissa ihminen rinnastetaan vaaralliseen demoniin, paholaiseen tai noitaan.
Biologisoinnissa käytetään sairauteen, hygieniaan ja puhtauteen liittyviä vertauskuvia ihmisten vainoamisen yhteydessä.
Mekanisoinnissa ihminen nähdään tunteettomana koneena tai robottina esimerkiksi teollisuustuotannossa.[1]
Käyttö
Epäinhimillistämistä on käytetty historian aikana ryhmien marginalisoimisen sekä ryhmien välisen väkivallan, joukkosurmien ja kansanmurhien yhteydessä. Epäinhimillistämisellä estetään empatian ja säälin kokeminen toisia ja heidän kokemaansa kärsimystä kohtaan.[1]
- Anonyymi00019
Islamilainen tasavalta joka yritti matkia Ranskan vallankumousta on ollut kautta linjan epäonnistunut ratkaisu islamin jonka alku oli Ismael ja 12 kuningasta alueella.
Jo Saddam Hussein yritti 80 luvulla tuoda shaahia ja monarkiaa takaisin valtaan. Ja nämä yritykset jatkuvat kunnes onnistuvat.
Vain monarkian ja teokratian rinnakkaiselo käy. Ei tasavalta ja demokratia.
Verotus josta tekoälyn kanssa keskustelin pitää olla vähintään 4-6 rinnakkaista luokkaa omaava josta kukin valitsee haluamansa vaihtoehdon.
Monarkia 11.11 prosenttia
Teokratia 22,22 prosenttia
Teknokratia 33.33 prosenttia
Byrokratia 44.44 prosenttia
???????? 55,55 prosenttia
???????? 66,66 prosenttia
Byrokratia on se joka takaa täystyöllisyyden mutta palkkataso on matala ja verotus korkea.
Ilmestys 11 kertoo Jumalan kuningaskunta ottaa vallan käsiinsä. Se tapahtuu 2028.
On vähän turhaa islamin alueella demokratia ja tasavalta. Islam ei kannata tasa-arvoa miehen ja naisen ja ihmisoikeuksia ei ole hyväksytty vaan SUNNA on niitä tärkeämpi. - Anonyymi00020
Nuoret yrittää arabikevättä.
Ei siinä islamia hyljätä, mutta jätetään kiihkoilu pois.
Mikä tekis hyvää joillekin kristityillekin.- Anonyymi00021
Kaikkiin ääri-juttuihin liittyy toisinajattelijoiden ja -uskovien RASISTINEN EPÄINHIMILLISTÄMINEN, joka perustuu VALHEESEEN.
"Rasismi on ajattelu- ja toimintamalli, jossa ihmisryhmiä arvotetaan alempiarvoisiksi esimerkiksi etnisen alkuperän, ihonvärin, kulttuurin tai uskonnon perusteella, perustuen ennakkoluuloihin ja stereotypioihin. Se ilmenee sekä yksilöiden välisinä asenteina, syrjivänä käytöksenä (viha, syrjintä, väkivalta) että yhteiskunnan rakenteissa olevina syrjivinä käytäntöinä (rakenteellinen rasismi), jotka ylläpitävät valta-asetelmia ja eriarvoisuutta. Rasismi vahingoittaa sen kohteita ja koko yhteiskuntaa, ja sitä vastustetaan lainsäädännöllä ja aktiivisella puuttumisella.
Mitä rasismi on?
Ajattelu: Uskomus, että oma ihmisryhmä on parempi ja toiset alempiarvoisia.
Toiminta: Syrjintä, ennakkoluulot, vihapuhe, stereotypiat ja fyysinen väkivalta.
Rakenteet: Yhteiskunnalliset instituutiot (työelämä, koulutus, palvelut) ja normit, jotka sulkevat osan ihmisistä ulos.
Rasismin muotoja:
Sisäistetty rasismi: Yksilön omat ennakkoluulot.
Interpersonaalinen rasismi: Kahden ihmisen välinen syrjintä.
Institutionaalinen rasismi: Syrjintä organisaatioiden tai virastojen käytännöissä.
Rakenteellinen rasismi: Yhteiskunnan laajuiset käytännöt ja normit.
Miksi rasismi on ongelma?
Vahingoittaa yksilöitä: Aiheuttaa psyykkistä pahoinvointia, kaventaa mahdollisuuksia ja vähentää turvallisuuden tunnetta.
Heikentää yhteiskuntaa: Lisää eriarvoisuutta, ylläpitää valta-asetelmia ja estää kaikkien täyden osallistumisen."
Epäinhimillistäminen eli dehumanisaatio on henkilön ihmisyyden kieltämistä.[1][2]
Jaottelu
Epäinhimillistämisen muotoja ovat esineellistäminen, eläimellistäminen, demonisointi, biologisointi ja mekanisointi sekä ihmisten jakaminen yli- ja ali-ihmisiin.
Esineellistämisessä ihminen nähdään esineenä, välineenä tai tavarana, jota voidaan esimerkiksi katsella tai käyttää hyväksi välittämättä hänen tunteistaan tai yksilöllisyydestään.
Eläimellistämisessä ihmiseltä kiistetään hänen inhimilliset piirteensä, jotka nostavat hänet eläinten yläpuolelle, ja hänet esitetään irrationaalisena, hillittömänä ja sivistymättömänä.
Demonisoinnissa ihminen rinnastetaan vaaralliseen demoniin, paholaiseen tai noitaan.
Biologisoinnissa käytetään sairauteen, hygieniaan ja puhtauteen liittyviä vertauskuvia ihmisten vainoamisen yhteydessä.
Mekanisoinnissa ihminen nähdään tunteettomana koneena tai robottina esimerkiksi teollisuustuotannossa.[1]
Käyttö
Epäinhimillistämistä on käytetty historian aikana ryhmien marginalisoimisen sekä ryhmien välisen väkivallan, joukkosurmien ja kansanmurhien yhteydessä. Epäinhimillistämisellä estetään empatian ja säälin kokeminen toisia ja heidän kokemaansa kärsimystä kohtaan.[1]
Oletko havainnut kristinuskovaisten ajattelussa ja toiminnassa rasismia sekä toisinajattelijoiden epäinhimillistämistä eli ihmisyyden kieltämistä?
Ellet ole, niin olet sokea. - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kaikkiin ääri-juttuihin liittyy toisinajattelijoiden ja -uskovien RASISTINEN EPÄINHIMILLISTÄMINEN, joka perustuu VALHEESEEN.
"Rasismi on ajattelu- ja toimintamalli, jossa ihmisryhmiä arvotetaan alempiarvoisiksi esimerkiksi etnisen alkuperän, ihonvärin, kulttuurin tai uskonnon perusteella, perustuen ennakkoluuloihin ja stereotypioihin. Se ilmenee sekä yksilöiden välisinä asenteina, syrjivänä käytöksenä (viha, syrjintä, väkivalta) että yhteiskunnan rakenteissa olevina syrjivinä käytäntöinä (rakenteellinen rasismi), jotka ylläpitävät valta-asetelmia ja eriarvoisuutta. Rasismi vahingoittaa sen kohteita ja koko yhteiskuntaa, ja sitä vastustetaan lainsäädännöllä ja aktiivisella puuttumisella.
Mitä rasismi on?
Ajattelu: Uskomus, että oma ihmisryhmä on parempi ja toiset alempiarvoisia.
Toiminta: Syrjintä, ennakkoluulot, vihapuhe, stereotypiat ja fyysinen väkivalta.
Rakenteet: Yhteiskunnalliset instituutiot (työelämä, koulutus, palvelut) ja normit, jotka sulkevat osan ihmisistä ulos.
Rasismin muotoja:
Sisäistetty rasismi: Yksilön omat ennakkoluulot.
Interpersonaalinen rasismi: Kahden ihmisen välinen syrjintä.
Institutionaalinen rasismi: Syrjintä organisaatioiden tai virastojen käytännöissä.
Rakenteellinen rasismi: Yhteiskunnan laajuiset käytännöt ja normit.
Miksi rasismi on ongelma?
Vahingoittaa yksilöitä: Aiheuttaa psyykkistä pahoinvointia, kaventaa mahdollisuuksia ja vähentää turvallisuuden tunnetta.
Heikentää yhteiskuntaa: Lisää eriarvoisuutta, ylläpitää valta-asetelmia ja estää kaikkien täyden osallistumisen."
Jaottelu
Käyttö
Oletko havainnut kristinuskovaisten ajattelussa ja toiminnassa rasismia sekä toisinajattelijoiden epäinhimillistämistä eli ihmisyyden kieltämistä?
Ellet ole, niin olet sokea.Ei nyt sentään, ei kai sellaisia.
Mitä nyt vähän kansamurhaa puolustettu. - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ei nyt sentään, ei kai sellaisia.
Mitä nyt vähän kansamurhaa puolustettu.Niinpä, sekä juutalaisista tehty yli-ihmisiä ja kaikki muslimit eläimellistetty ja demonisoitu.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Niinpä, sekä juutalaisista tehty yli-ihmisiä ja kaikki muslimit eläimellistetty ja demonisoitu.
Silleikin voi käydä, mutta onhan ennenkin sattunut kaikkea.
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Niinpä, sekä juutalaisista tehty yli-ihmisiä ja kaikki muslimit eläimellistetty ja demonisoitu.
Tämä siionistijuutalaisten ja siionistikristittyjen "Israelin siunaamisoppi" perustuu juuri tällaiselle rasistiselle juutalaisten korottamiselle yli-ihmisiksi ja muslimien epäinhimillistämiselle eli dehumanisoimiselle, joka on täydellisesti ristiriidassa Uuden testamentin ja Jeesuksen opetusten kanssa.
Sille ei siis löydy mitään tukea kristittyjen Raamatusta UTsta, vaan päin vastoin se on vastoin Jeesuksen opetuksia, joten tällaiseen rasistiseen harhaoppiin uskovat eivät ole oikeasti kristittyjä Jeesuksen seuraajia, vaan harhaoppisia eksyttäjiä. - Anonyymi00030
Anonyymi00023 kirjoitti:
mitä eroa satanismilla ja islamilla on?
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mikset katso netistä?
"AI-yhteenveto
Satanismilla ja islamilla on perustavanlaatuisia, toisistaan täysin poikkeavia eroja, jotka koskevat niiden jumalakäsitystä, eettisiä periaatteita ja maailmankuvaa. Merkittävimmät erot voidaan tiivistää seuraavasti:
Islam
Monoteismi: Islam on tiukasti yksijumalainen uskonto (monoteismi), joka perustuu yhden ainoan Jumalan (Allahin) palvontaan ja hänen tahtonsa alistumiseen.
Pyhät tekstit ja ohjeet: Islamin pyhä kirja on Koraani, jota pidetään kirjaimellisesti Jumalan sanana. Sen lisäksi profeetta Muhammedin elämäntapa (sunna) ja hadith-kokoelmat ohjaavat muslimien moraalia ja elämää.
Moraali ja laki: Etiikka ja moraali perustuvat Jumalan antamiin sääntöihin ja velvollisuuksiin, jotka on kirjattu Koraaniin ja sunnaan. Islamissa on selkeät säännöt esimerkiksi ruokavaliosta (kuten sianlihan ja alkoholin kielto).
Perinne: Islam on maailmanuskonto, jolla on pitkä historia ja suuri määrä kannattajia maailmanlaajuisesti, ja se kuuluu Aabrahamin uskontojen perinteeseen juutalaisuuden ja kristinuskon rinnalla.
Satanismi
Jumalakäsitys ja filosofia: Satanismi ei tyypillisesti ole uskonnon muodossa, jossa palvottaisiin yliluonnollista Saatana-jumalaa. Sen sijaan se on usein filosofinen tai uskonnollinen liike, joka korostaa yksilön vapautta, itsemääräämisoikeutta, maallisia nautintoja ja kapinaa perinteisiä uskonnollisia auktoriteetteja vastaan.
Auktoriteetit ja säännöt: Satanismi hylkää usein perinteisten uskontojen, kuten kristinuskon tai islamin, absoluuttiset moraalisäännöt. Yksilö on itse oman elämänsä ja moraalinsa määrittäjä.
Symboliikka: Saatanan hahmo toimii usein symbolina, joka edustaa kapinaa, itsenäisyyttä, ja perinteisten uskonnollisten normien kyseenalaistamista.
Monimuotoisuus: Satanismilla on eri muotoja, kuten LaVeyn satanismi tai The Satanic Temple (TST), joiden välillä on eroja painotuksissa ja käytännöissä. TST esimerkiksi keskittyy seitsemään perustavanlaatuiseen periaatteeseen, jotka korostavat myötätuntoa, järkeä ja oikeudenmukaisuutta.
Yhteenvetona voidaan todeta, että islam on maailmanlaajuinen monoteistinen uskonto, joka perustuu jumalalliseen ilmoitukseen ja tiukkoihin moraalilakeihin, kun taas satanismi on moderni, usein ateistinen tai filosofinen suuntaus, joka keskittyy yksilökeskeisyyteen ja perinteisen uskonnollisen auktoriteetin hylkäämiseen. - Anonyymi00047
Anonyymi00030 kirjoitti:
valehtelu, epäjumala, murhaaminen.
- Anonyymi00058
Anonyymi00030 kirjoitti:
nimi.
satanismi on pitempi sana kuin islam.
- Anonyymi00027
UT:ssä juutalaisia ei tosiaankaan nosteta jalustalle.
Jäännökselle luvataan pelastus. - Anonyymi00031
Jimmy Dore:
"Tiesitkö, että Israelin perustivat terroristit?!"
"Jos saat uutisesi vain valtamediasta, et ehkä tiedä, että Israelin perustivat sionistiset puolisotilaalliset ryhmät, jotka Iso-Britannia ja YK olivat aikoinaan luokitelleet terroristijärjestöiksi – erityisesti Haganah, Irgun ja Lehi – joiden johtajista tuli myöhemmin Israelin pääministereitä.
Tässä osiossa Jimmy esittelee ennen vuotta 1948 näihin ryhmiin liittyviä väkivaltaisia tapahtumia, mukaan lukien pommitukset, salamurhat ja jopa väitetyt biologisen sodankäynnin operaatiot. Jimmy myöntää, että on epäselvää, ovatko nämä teot terrorismia vai itsepuolustusta, kun otetaan huomioon, kuinka monet hallitukset – mukaan lukien Yhdysvallat – harjoittavat vastaavaa väkivaltaa poliittisten tavoitteiden saavuttamiseksi."
https://www.youtube.com/watch?v=ZbXupwCEVwo
Haganah, Irgun ja Lehi; tekoälyn vastus:
Mietitään...
Haganah, Irgun ja Lehi (tunnetaan myös nimellä Stern-ryhmä) olivat kolme merkittävintä juutalaista puolisotilaallista järjestöä Palestiinan brittiläisen mandaatin aikana ennen Israelin valtion perustamista vuonna 1948.
1. Haganah ("Puolustus")
Perustettu: 1920.
Rooli: Suurin ja virallisin maanalainen armeija, joka toimi juutalaisen viraston (Jewish Agency) alaisuudessa.
Strategia: Keskittyi alun perin juutalaisten siirtokuntien puolustamiseen arabihyökkäyksiltä. Se noudatti pääosin "pidättyväisyyden" (havlaga) politiikkaa suhteessa britteihin, mutta järjesti toisen maailmansodan jälkeen laitonta maahanmuuttoa holokaustista selviytyneille.
Perintö: Muodosti rungon nykyisille Israelin puolustusvoimille (IDF).
2. Irgun (Etzel)
Perustettu: 1931 (erkani Haganahista).
Rooli: Revisionistinen sionistinen järjestö, joka kieltäytyi Haganahin pidättyväisyydestä. Sen tunnetuin johtaja oli myöhempi pääministeri Menachem Begin.
Strategia: Käytti hyökkäävämpiä menetelmiä ja iski suoraan brittiläisiä hallintoelimiä ja sotilaskohteita vastaan ajaakseen heidät pois Palestiinasta.
Tunnetuin isku: King David Hotelin pommi-isku vuonna 1946.
3. Lehi (Stern-ryhmä)
Perustettu: 1940 (erkani Irgunista).
Rooli: Pienin ja radikaalein ryhmä, jonka perusti Avraham Stern.
Strategia: Piti brittejä juutalaisten pahimpana vihollisena (jopa natsi-Saksaa pahempana mandaattipolitiikan vuoksi) ja suoritti salamurhia sekä iskuja brittejä vastaan koko sodan ajan.
Tunnettu tapaus: YK:n sovittelijan kreivi Folke Bernadotten salamurha vuonna 1948.
Yhteenveto: Vaikka ryhmät olivat usein verisissäkin erimielisyyksissä keskenään, ne yhdistyivät toukokuussa 1948 muodostaen vasta perustetun Israelin valtion virallisen armeijan. Lisätietoa järjestöjen historiasta löytyy Yad Vashemin arkistoista.
"Tekoälyn antamat vastaukset voivat sisältää virheitä. Lisätietoja"
"Tiesitkö, että Netanjahun oikea sukunimi on Mileikowsky?"
"Tiesitkö myös, että jokainen Israelin pääministeri muutti nimensä kuulostamaan enemmän juutalaiselta tai Lähi-idältä?
https://youtu.be/ed8eW1N4w88?t=15 - Anonyymi00033
Kun lukee muita kun valtamediaa tulee vielä ikävämpiä asioita ilmi.
Paras keksiä tarinat itse ja nimitellä toisia ilkeästi kun penkovat asioita. - Anonyymi00035
Islamista harvinaista totuutta saatavilla, jota et YLE:ltä tai muualta valtamediasta kuule vaan samanlaista valhetta, totuuden välttelyä kuin islam-illan keskusteluiden aikana, tässä hyvää puhetta, itse muslimitkaan eivät halua elää islam hallinnossa vaan alkavat voimaan islamistisuuden vaikutuksesta huonosti:
https://www.youtube.com/watch?v=kX1v0gkCn-o - Anonyymi00036
Israelin kanssa onkin niin, että terroristit vastaan terroristit.
- Anonyymi00046
Hamas terroristit vastaan siionistiterroristit ja palestiinan kansa kärsii kahden tulen välissä.
Tästä on kysymys. - Anonyymi00049
Anonyymi00046 kirjoitti:
Hamas terroristit vastaan siionistiterroristit ja palestiinan kansa kärsii kahden tulen välissä.
Tästä on kysymys.ei ole, filistealaiset on muslimeja enimmäkseen, kristityt ja juutalaiset siellä Gazassa on muslimien toimesta murhattu nollalukemiin ja vainottu pois Gazasta. Samaa paljon muissakin sen alueen islamterrorismia harjoittaneissa maissa, joissakin enemmän, jossakin himpun verran vähemmän.
- Anonyymi00037
Jos ns. tukee Israelia, on terrorismin puolella.
- Anonyymi00039
Ei vaan semmoiset ovat saatanan puolella, jotka Israelija kiroaa eivätkä puhu totta tapahtuneista vaan valhettelevat . Valehtelijat eivät peri Jumalan Kuningaskuntaan pääsyä ja se on tosi hyvä asija. Helvettiin sellaiset pönttökset kuuluvat ikuisuuveksi.
Selef Urge - Anonyymi00045
Anonyymi00039 kirjoitti:
Ei vaan semmoiset ovat saatanan puolella, jotka Israelija kiroaa eivätkä puhu totta tapahtuneista vaan valhettelevat . Valehtelijat eivät peri Jumalan Kuningaskuntaan pääsyä ja se on tosi hyvä asija. Helvettiin sellaiset pönttökset kuuluvat ikuisuuveksi.
Selef UrgeSinä olet oman napasi ympärillä pyörivä Raamattua vääristelevä valehteleva "pönttös", jonka vatsa on jumala. Se on jo nähty.
Kirjoitit "murhaaminen paljastaa aina sen että lähde on saatanasta", mutta oma höpinäsi paljastaa sen, että et todella usko tuohon.
Nimittäin juutalaiset murhasivat "sinun Herrasi", mutta he ovatkin mielestäsi nyt kaiken pahuuden yläpuolella, eivätkä voi ainoana kansana maan päällä syyllistyä yhtään mihinkään syntiin tai vääryyteen.
Tuollainen uskomus on kuitenkin täysin epäraamatullinen, sille ei löydy tukea edes juutalaisten omasta Raamatusta VTsta. Vanhan liiton profeetat julistivat siunaamisen sijasta tuomioita Israelille aina silloin, kun he syyllistyivät vääryyksiin.
Myöskään "sinun Herrasi" Jeesus, jota sinun tulisi seurata juutalaisten asemesta, ei ollut kristittyjen Raamatun UTn mukaan kanssasi samaa mieltä, eikä siis todellakaan siunannut juutalaisia, vaan nimitti kirjanoppineita ja fariseuksia kyykäärmeiden sikiöiksi.
Näitähän kyykäärmeiden sikiöitä ei teidän Israelia epäjumalananne pitävien mielestä löydy enää lainkaan Israelin kansasta, joten ei tämä synnitön kansa tarvitse Jeesustakaan yhtään mihinkään, ettekä myöskään te Israelin palvojat tarvitse.
Israeliin uskomalla ja sitä siunaamalla tekin pelastatte itsenne, sillä onhan Israel todellisuudessa teidänkin Pelastajanne.
Joten olisit edes sen verran rehellinen, ettet enää häpäisisi Jeesuksen nimeä kutsumalla itseäsi kristityksi, vaan olisit rehellisesti juutalaisten propagandaa suoltava siionisti.
Nämä eivät alun perinkään ole olleet minkäänlaisia uskovia, mutta ovat kyllä aina taitavasti osanneet käyttää heitä palvovia "kristittyjä" hyödyllisinä idiootteinaan päästäkseen valtaan ja pysyäkseen siellä. - Anonyymi00048
Anonyymi00045 kirjoitti:
Sinä olet oman napasi ympärillä pyörivä Raamattua vääristelevä valehteleva "pönttös", jonka vatsa on jumala. Se on jo nähty.
Kirjoitit "murhaaminen paljastaa aina sen että lähde on saatanasta", mutta oma höpinäsi paljastaa sen, että et todella usko tuohon.
Nimittäin juutalaiset murhasivat "sinun Herrasi", mutta he ovatkin mielestäsi nyt kaiken pahuuden yläpuolella, eivätkä voi ainoana kansana maan päällä syyllistyä yhtään mihinkään syntiin tai vääryyteen.
Tuollainen uskomus on kuitenkin täysin epäraamatullinen, sille ei löydy tukea edes juutalaisten omasta Raamatusta VTsta. Vanhan liiton profeetat julistivat siunaamisen sijasta tuomioita Israelille aina silloin, kun he syyllistyivät vääryyksiin.
Myöskään "sinun Herrasi" Jeesus, jota sinun tulisi seurata juutalaisten asemesta, ei ollut kristittyjen Raamatun UTn mukaan kanssasi samaa mieltä, eikä siis todellakaan siunannut juutalaisia, vaan nimitti kirjanoppineita ja fariseuksia kyykäärmeiden sikiöiksi.
Näitähän kyykäärmeiden sikiöitä ei teidän Israelia epäjumalananne pitävien mielestä löydy enää lainkaan Israelin kansasta, joten ei tämä synnitön kansa tarvitse Jeesustakaan yhtään mihinkään, ettekä myöskään te Israelin palvojat tarvitse.
Israeliin uskomalla ja sitä siunaamalla tekin pelastatte itsenne, sillä onhan Israel todellisuudessa teidänkin Pelastajanne.
Joten olisit edes sen verran rehellinen, ettet enää häpäisisi Jeesuksen nimeä kutsumalla itseäsi kristityksi, vaan olisit rehellisesti juutalaisten propagandaa suoltava siionisti.
Nämä eivät alun perinkään ole olleet minkäänlaisia uskovia, mutta ovat kyllä aina taitavasti osanneet käyttää heitä palvovia "kristittyjä" hyödyllisinä idiootteinaan päästäkseen valtaan ja pysyäkseen siellä.Kyllä uskon. Se, että syön ruokaa ei tee minusta vattanpalvojaa, mutta sinusta sen väittämällisyys tekee valehtelijan, saatanan saappaan. Söin äsken muuten kokonaisen kanelipullapitkon 350grammaa kun maistu niin hyväkselle suussain.
Jeesus kuvaileepi saatanaksen olevaksen valhehtelija, oikeen valheen isäksi nimetsemänsiköimänsä ja murhaaja alusta asti, joka pyrkiipi houkuttelemaan ihmisijä syntilöimään ja pahuutta harojoittamaan.Sä oot samanlainen valehteleva "räksyttäväinen rakinlöyhkä" ihteki kuin saatanakki.Valheellisuuttasi tulee lisää esiin tässä kommentissasi:
" Näitähän kyykäärmeiden sikiöitä ei teidän Israelia epäjumalananne pitävien mielestä löydy enää lainkaan Israelin kansasta, joten ei tämä synnitön kansa tarvitse Jeesustakaan yhtään mihinkään, ettekä myöskään te Israelin palvojat tarvitse."
Tässä viitataan valehtelijoihin eli moniin henkilöihin saatanaan ja valehteleviin ihmisiin:
" Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä."
Juutalaisten siunaaminen ei tarkoita sitä että kristityt pitäisivät heitä synnittöminä vaan pyytävät Jumalalta erilaisija hyvijä asijoita tapahtuvaksi juutallaisille, joista tärkein siunauspyyntömme on juutalaisen yksilöisen ja myöhemmin jäljeksellä olevan kansan kolmasosan jäännöksellisen uskoontuloisuus uuvestisyntymässä.
Pontijus Pilatus teki Jeesuksen kuolemasta laittomaksen väärintuomitsemispäätöksen murhata syytön Jeesus, koska juutalaiset sitä vaativat, itse konkreettisen murhaamisen tekivät roomalaiset sotilaat.
Ohhoijakkaa joo.
Ja sen pullapitkon kaa join maitoo yli puoli litraa kun oon janosuupoikia , ihan oikea maitopoika, maijonlitkijä ja lipsuttelija.
Selef Urge - Anonyymi00050
Anonyymi00048 kirjoitti:
Kyllä uskon. Se, että syön ruokaa ei tee minusta vattanpalvojaa, mutta sinusta sen väittämällisyys tekee valehtelijan, saatanan saappaan. Söin äsken muuten kokonaisen kanelipullapitkon 350grammaa kun maistu niin hyväkselle suussain.
Jeesus kuvaileepi saatanaksen olevaksen valhehtelija, oikeen valheen isäksi nimetsemänsiköimänsä ja murhaaja alusta asti, joka pyrkiipi houkuttelemaan ihmisijä syntilöimään ja pahuutta harojoittamaan.Sä oot samanlainen valehteleva "räksyttäväinen rakinlöyhkä" ihteki kuin saatanakki.Valheellisuuttasi tulee lisää esiin tässä kommentissasi:
" Näitähän kyykäärmeiden sikiöitä ei teidän Israelia epäjumalananne pitävien mielestä löydy enää lainkaan Israelin kansasta, joten ei tämä synnitön kansa tarvitse Jeesustakaan yhtään mihinkään, ettekä myöskään te Israelin palvojat tarvitse."
Tässä viitataan valehtelijoihin eli moniin henkilöihin saatanaan ja valehteleviin ihmisiin:
" Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä."
Juutalaisten siunaaminen ei tarkoita sitä että kristityt pitäisivät heitä synnittöminä vaan pyytävät Jumalalta erilaisija hyvijä asijoita tapahtuvaksi juutallaisille, joista tärkein siunauspyyntömme on juutalaisen yksilöisen ja myöhemmin jäljeksellä olevan kansan kolmasosan jäännöksellisen uskoontuloisuus uuvestisyntymässä.
Pontijus Pilatus teki Jeesuksen kuolemasta laittomaksen väärintuomitsemispäätöksen murhata syytön Jeesus, koska juutalaiset sitä vaativat, itse konkreettisen murhaamisen tekivät roomalaiset sotilaat.
Ohhoijakkaa joo.
Ja sen pullapitkon kaa join maitoo yli puoli litraa kun oon janosuupoikia , ihan oikea maitopoika, maijonlitkijä ja lipsuttelija.
Selef Urge"Kyllä uskon. Se, että syön ruokaa ei tee minusta vattanpalvojaa, mutta sinusta sen väittämällisyys tekee valehtelijan, saatanan saappaan. Söin äsken muuten kokonaisen kanelipullapitkon 350grammaa kun maistu niin hyväkselle suussain."
Taas todistit olevasi "vattanpalvoja" ja valehtelija, mutta olet joko trolli tai erittäin tyhmä tai sitten niin narsistinen tai muuten syyntakeeton, ettet sitä ymmärrä. Sen osoittaa pakkomielteinen syömisistäsi ja juomisistasi tälle palstalle kirjoittelu, joka on vastoin tämän palstan sääntöjä ja aihepiiriä, joka siis on HELLUNTAILAISUUS.
Vai onko helluntailaisuus mielestäsi syömistä ja juomista ja varsinkin siitä muille tiedottamista? Ja kuka muu syö kokonaisen pullapitkon kerralla kuin syömishäiriöinen ruoka-addikti...tai hedonisti? Miksi et mene jonnekin syömishäiriöisten tai hedonistien palstalle kirjoittelemaan ja hekumoimaan syömisilläsi?
Jeesuksen seuraajan sijasta vaikutat kyllä lähinnä itserakkaalta narsistilta, joka katsoo olevansa kaikkien sääntöjen yläpuolella ja kuvittelee, että koko maailma pyörii hänen napansa ympärillä ja on kiinnostunut hänen syömisistään. Vähän niin kuin narsistinen Trumppi, joka kokee olevansa maailman keskipiste typerine juttuineen. Siinäkin te olette samanlaisia: typerää sekopäistä juttua pukkaa molemmilta ja sinun juttusi vielä kaiken lisäksi siansaksalla kirjoitettuna.
"Pontijus Pilatus teki Jeesuksen kuolemasta laittomaksen väärintuomitsemispäätöksen murhata syytön Jeesus, koska juutalaiset sitä vaativat, itse konkreettisen murhaamisen tekivät roomalaiset sotilaat."
Tiedätkö, että "rikoslaissa murhaan yllyttäminen on yhtä tuomittava rikos kuin itse murhan suorittaminen [1].
Rikoslain 5 luvun 2 pykälän mukaan:
"Joka tahallaan taivuttaa toisen sellaiseen rikokseen, että tämä tekee sen, tuomitaan yllytyksestä rikokseen sen mukaan kuin tekijä tuomitaan" [1].
Tämä tarkoittaa, että yllyttäjä rangaistaan samoin perustein ja saman rangaistusasteikon mukaan kuin varsinainen rikoksen tekijä [1]."
Juutalaiset ovat siis yhtä syyllisiä Jeesuksen murhaamiseen kuin varsinaisen murhan suorittajat. Ja jos Jeesus nyt palaisi ja kertoisi olevansa heidänkin Messiaansa ja Israelin Kuningas, niin mitäpä luulisit tapahtuvan? Toivottaisiko Netanjahu hänet tervetulleeksi vai heittäisikö vankilaan ilman mitään oikeudenkäyntejä vai murhaisiko uudelleen?
Ja ennen kaikkea, kumman puolelle te Israelia siunaavat "kristityt" silloin asettuisitte? - Anonyymi00051
Anonyymi00048 kirjoitti:
Kyllä uskon. Se, että syön ruokaa ei tee minusta vattanpalvojaa, mutta sinusta sen väittämällisyys tekee valehtelijan, saatanan saappaan. Söin äsken muuten kokonaisen kanelipullapitkon 350grammaa kun maistu niin hyväkselle suussain.
Ohhoijakkaa joo.
Selef Urge"Juutalaisten siunaaminen ei tarkoita sitä että kristityt pitäisivät heitä synnittöminä vaan pyytävät Jumalalta erilaisija hyvijä asijoita tapahtuvaksi juutallaisille, joista tärkein siunauspyyntömme on juutalaisen yksilöisen ja myöhemmin jäljeksellä olevan kansan kolmasosan jäännöksellisen uskoontuloisuus uuvestisyntymässä."
Eikö teillä ole mitään hyviä asioita pyydettävänä kärsiville palestiinalaisille, joita juutalaiset murhaavat...edes avuttomille ja syyttömille lapsille?
Miksi vain juutalaisille?
Yritäpä perustella tuo Jeesuksen esimerkillä ja opetuksilla, jos olet olevinasi Jeesuksen seuraaja?
Matt.25
31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
Huomaatko, Jeesus ei puhu tässä sanaakaan juutalaisista tai heidän siunaamisestaan perustellessaan, miksi ihmiset erotellaan lampaiksi ja vuohiksi. Jeesus samaistuu aina kärsiviin syntyperästä riippumatta.
Kumpaan joukkoon näkisit itse kuuluvasi avuttomia ja kärsiviä palestiinalaisia ajatellen ? - Anonyymi00053
Anonyymi00048 kirjoitti:
Ohhoijakkaa joo.
Selef Urge"Juutalaisten siunaaminen ei tarkoita sitä että kristityt pitäisivät heitä synnittöminä vaan pyytävät Jumalalta erilaisija hyvijä asijoita tapahtuvaksi juutallaisille"
No sittenhän sinäkin Jeesuksen seuraajana voit edes hieman paheksua Israelin toimintaa ja sääliä palestiinalaisiakin...varsinkin lapsia...ja toivoa heillekin hyviä asioita, kun Israel murhaa avuttomia siviilejä vastatessaan Hamaksen terrori-iskuun ylimitoitetulla sodalla ja suunnittelee palestiinalaisten väestönvaihtoa, joka on sotarikos...
Vai onko sittenkin niin kuin oletan, että "Israelin siunaaminen" tarkoittaa käytännössä sitä, ettei Israelia saa arvostella millään tavalla, tekipä se ihan mitä tahansa, tai on vaarassa menettää oman pelastuksensa ?
Nyt odottelen, että löytyykö sieltä teidän Israelin siunaajien joukosta yhtään rehellistä Jeesuksen seuraajaa, joka antaisi kysyttäessä REHELLISEN VASTAUKSEN ?
Jos kukaan teistä ei sellaista pysty antamaan, niin on aivan ilmiselvää, että minä olen oikeassa ja te olette kristittyjä teeskenteleviä rasistisia valehtelijoita. - Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
"Juutalaisten siunaaminen ei tarkoita sitä että kristityt pitäisivät heitä synnittöminä vaan pyytävät Jumalalta erilaisija hyvijä asijoita tapahtuvaksi juutallaisille"
No sittenhän sinäkin Jeesuksen seuraajana voit edes hieman paheksua Israelin toimintaa ja sääliä palestiinalaisiakin...varsinkin lapsia...ja toivoa heillekin hyviä asioita, kun Israel murhaa avuttomia siviilejä vastatessaan Hamaksen terrori-iskuun ylimitoitetulla sodalla ja suunnittelee palestiinalaisten väestönvaihtoa, joka on sotarikos...
Vai onko sittenkin niin kuin oletan, että "Israelin siunaaminen" tarkoittaa käytännössä sitä, ettei Israelia saa arvostella millään tavalla, tekipä se ihan mitä tahansa, tai on vaarassa menettää oman pelastuksensa ?
Nyt odottelen, että löytyykö sieltä teidän Israelin siunaajien joukosta yhtään rehellistä Jeesuksen seuraajaa, joka antaisi kysyttäessä REHELLISEN VASTAUKSEN ?
Jos kukaan teistä ei sellaista pysty antamaan, niin on aivan ilmiselvää, että minä olen oikeassa ja te olette kristittyjä teeskenteleviä rasistisia valehtelijoita.Älä koske Jumalan silmäterään!
Jumala itse "kynii kanansa" ja on kyninyt! - Anonyymi00059
Anonyymi00054 kirjoitti:
Älä koske Jumalan silmäterään!
Jumala itse "kynii kanansa" ja on kyninyt!Tuo on teidän kana-aivoisten vanhan liiton siionistivuohien omasta päästä keksimää hölynpölyä, jolla ei ole mitään arvoa...aivan tyhjänpäiväistä mölinää siis, jota ei pysty kristittyjen Raamatulla UTlla perustelemaan.
- Anonyymi00038
>>Iran’s attorney general, Mohammad Movahedi Azad, on Saturday warned that anyone taking part in protests will be considered an “enemy of God”, a death penalty charge, state television reported.<<
ttps://www.aljazeera.com/news/2026/1/10/irans-army-pledges-to-defend-national-interests-after-us-backs-protesters
No niin tulihan se sieltä.
Iranin valtion televisio raportoi.
>>Hallitusta vastaan protestoivat ovat Jumalan vihollisia ja siitä rangaistuksena on kuolema.<< - Anonyymi00040
Asiat alkavat olla jo niin pitkällä, että Yhdyvallat harkitsee puuttumsita asiaan jos ryhdytään tekemään kansanmurhaa kun ehkäistään terrorismia. Se olisi aivan Israelin touhua, että terrorismilla käydään terrosimin kimppuun. Ja nykyisen Israelin ovat perustaneet terroristit ja jos sitä siunaa, siunaa terroristeja.
Yhdysvallat ei tule katsomaan vierestä jos aletaan lahdata ihmisiä. Ei varsinkaan tässä tilanteessa kuin Venäjästä ei ole puuttumaan asiaan. Normaalissa tilanteessa Venäjä kävisi pommittamassa kaupungit maan tasalle kuten Israel myös tekee kun ehkäisee terrorismia. Amerikan tapa toimia on toisin. Sieltä lähtee johtajat ja vallanpitäjät jos Yhdysvallat päättää puuttua peliin ja kansa jää henkiin.- Anonyymi00042
Tämä nykyinen Iranin hengellinen johtaja, hallitus ja muu status quota ylläpitävä diasporan poppoo ei voi edellistä hallitusta syyttää joten parempi on mennä Jumalan selän taakse seisomaan ja huutaa sieltä, että kuolema kaikille joka meidän "miestä" vastustaa.
Sellainen kilpi ja suoja tuo Jumala on monessa uskonnossa. - Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Tämä nykyinen Iranin hengellinen johtaja, hallitus ja muu status quota ylläpitävä diasporan poppoo ei voi edellistä hallitusta syyttää joten parempi on mennä Jumalan selän taakse seisomaan ja huutaa sieltä, että kuolema kaikille joka meidän "miestä" vastustaa.
Sellainen kilpi ja suoja tuo Jumala on monessa uskonnossa.Harha Jumala kuitenkaan siunaa kansanmurhaa vaikka ihmiset siunaisi.
- Anonyymi00044
On täysin eri asia mitä Jumala siunaa ja mitä ihmiset siunaa.
- Anonyymi00060
Saunatonttukin siunaa hiljaa nurkassa, eikä vastaa kysymyksiin. Kuulostaa tutulta.
"Kiinnostaa onko se yksi Khamenei koira saatu syöstyä vallasta vai vieläkö jatkaa vallassa?"
Vastaus:
Kristinuskossa ei ole kysymys Khameneista eikä mistään poliittisesta tilanteesta missään maassa, vaan kysymys on siitä, mikä on meidän suhteemme Jeesukseen Kristukseen? Olemmeko Kristuksessa ja Kristus meissä vai ei? Siitä on kysymys.- Anonyymi00063
Näillä rasistisilla maallista Israelin valtiota palvovilla vanhan liiton siionistikristityillä (=valhekristityillä) ei ole mitään suhdetta Jeesukseen.
Israel on heidän pelastajansa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1773643Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a282790Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K702780Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii652289- 1992195
Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan431709Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa3651635Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�921604- 271471
Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii1991404