Ja ehkä siksi ajattelenkin sinua niin usein. Ehkä olet myös niin rakastettava. Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä. Yrität olla vahva, mutta kuitenkin sisältä olet herkkä ja janoat saada tuntea olevasi merkityksellinen jollekin joka osaa sinua rakastaa. Se ainoa oikea, maailman tärkein, kaunein ja ihanin. Haluat kokea iloa, joka tulee siitä, että joku pitää sinua hyvänä ja jonka sydän sykkii onnea juuri sinusta.
Usein tuntuu siltä, että kaipaat saada rakkautta
48
808
Vastaukset
- Anonyymi00001
Harmi, että se jokin puuttuu minusta... Toivottavasti löydät sen jonkin jossain muussa ihmisessä sitten. Kaikkea hyvää.
- Anonyymi00002
Se on juuri näin
- Anonyymi00003
Tietenkin noinkin, mutta kaikista eniten haluan rakastaa sinua, oppia tunnetaan, kuulla tarinoitasi, elämästäsi, tietää minkälainen olit pienenä, mikä elämässä on satuttanut, mitä olet kokenut, katsoa silmiisi ja joskus pitää lähellä. Olla sinulle hyvä. 💛
- Anonyymi00004
Mikä tämän pointti on? Kertoa toiselle mitä luulet että kaipaa. Muttei ole tarpeeksi mielestäsi. Sairasta.
- Anonyymi00008
Kaverisko tykkää vai käytätkö useampaa laitetta tai selainta? :)
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kaverisko tykkää vai käytätkö useampaa laitetta tai selainta? :)
En kyllä tiedä käykö kaverini täällä. En käytä. Nyt menen saunaan.
- Anonyymi00016
Anonyymi00010 kirjoitti:
Etpä tietenkään niin...
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Etpä tietenkään niin...
En kyllä miksi niin tekisin. 😳 Ihan liikaa että ylipäätään käyn täällä. Mutta et vastannut kysymykseen.
- Anonyymi00033
Anonyymi00016 kirjoitti:
Etpä tietenkään niin...
No kuinka tämä sinun psykeedinen palstailu sitten- tunnisteletko sinä palstaäijän monologeihin tuppautuja yhtä vai kunnianhimoisesti jopa useampaa henkilöä täällä? Joillakin on ihan oma todellisuutensa, niin siksi kysyin ”johdatellen”
- Anonyymi00039
Ehkä tuossa oli iltamyöhään kirjoitettuna vahingossa väärä sana, mikä muutti koko lauseen merkityksen?
"Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä."
Ehkä tuossa ei haluttu sanoa, että sinulta puuttuu se jokin, joka saisi minut antamaan sinulle rakkautta. Ehkä siihen tarkoitettiin sanaa mikä? "Mikä" viittaa koko pilkkua edeltävään lauseeseen.
"Silti koen sinulta puuttuvan jotain, mikä kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä."
-->
Olet rakastettava, mutta silti koen sinulta puuttuvan jotakin. Ja tuo mahdollisesti kokemasi puute kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.
Kaunis aloitus, jonka harmillisesti voi tulkita kahdella hyvin eri tavalla. - Anonyymi00041
Anonyymi00039 kirjoitti:
Ehkä tuossa oli iltamyöhään kirjoitettuna vahingossa väärä sana, mikä muutti koko lauseen merkityksen?
"Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä."
Ehkä tuossa ei haluttu sanoa, että sinulta puuttuu se jokin, joka saisi minut antamaan sinulle rakkautta. Ehkä siihen tarkoitettiin sanaa mikä? "Mikä" viittaa koko pilkkua edeltävään lauseeseen.
"Silti koen sinulta puuttuvan jotain, mikä kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä."
-->
Olet rakastettava, mutta silti koen sinulta puuttuvan jotakin. Ja tuo mahdollisesti kokemasi puute kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.
Kaunis aloitus, jonka harmillisesti voi tulkita kahdella hyvin eri tavalla.Tätä minäkin mietin. Koska teksti on miuten niin nättiä tuskinpa sitä on julmaksi tarkoitettu.
- Anonyymi00042
Anonyymi00010 kirjoitti:
Oliko hyvät löylyt :D
- Anonyymi00046
Anonyymi00042 kirjoitti:
Oliko hyvät löylyt :D
Ihan lämpöisät ei vaan oikein jaksanut pitkään olla. 😊
- Anonyymi00005
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00018
❤️❤️❤️❤️❤️❤️ en ap
- Anonyymi00023
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00006
Mitä minulta puuttuu?
- Anonyymi00030
Tuo kysymys kävi minullakin mielessä. En kyllä tiedä haluaisinko tietää sen tarkemmin. Yksistään tieto siitä, että en riitä tai ole tarpeeksi tällaisena kuin olen, on jo tarpeeksi tuskallista. Yksityiskohtiin meneminen voisi särkeä jotain peruuttamattomasti.
- Anonyymi00049
Varmaan sinä et ole tarpeeksi kaunis? Se on miehille tärkeintä.
- Anonyymi00007
❤️❤️❤️
- Anonyymi00009
Onpas suloisesti kirjoitettu
- Anonyymi00032
No ei tosiaan ollut, aloittajaäijä. Ihan ihme dadaa kuin paperinukella virtuaalisesti leikkien sit tää nainen olis tämmönen ja tämmönen. Narsistista skeidaa
- Anonyymi00012
Voin kertoa sinulle salaisuuden, kaikilta puuttuu jotain, kukaan ei ole täydellinen. Varsinkin silloin tuntuisi puuttuvan jotain kun emme ole fyysisesti edes tutustunut eli vain elämämämme puuttuu.
- Anonyymi00013
Jos haluan läheistä suhdetta, siihen kuuluu luottamus. Ilman sitä ei ole mitään.
- Anonyymi00021
Luottamus syntyy vain tosielämän teoista. Eihän muuten voi tietää kehen luottamus syntyy.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Luottamus syntyy vain tosielämän teoista. Eihän muuten voi tietää kehen luottamus syntyy.
Nimenomaan!
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mä luotan häneen 100%
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mä luotan häneen 100%
Tietenkin johonkin ihmisiin luottamus voi syntyä ensinäkemältä, mutta silti näiden ihmisten on henkilöydyttävä toisilleen.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Tietenkin johonkin ihmisiin luottamus voi syntyä ensinäkemältä, mutta silti näiden ihmisten on henkilöydyttävä toisilleen.
Näinhän se on
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Olet oikeassa.
- Anonyymi00014
Hyvä aloitus, uskallanko, pelkäänkö jotain, tiedostamatonta, joka estää minua rakastumasta, vaikka haluaisin rakastaa, rakastua? Jostain pitäisi löytää uskoa hyvään, joka tuntuu olevan kateissa jossakin?
- Anonyymi00015
Sitä sinä annat
- Anonyymi00017
Ei tarvita, kuin:
Usko
Toivo
Rakkaus
Ja
Suurin niistä on rakkaus.
Lisäisin vielä, että he*vetin paljon huumoria, satuttamatta silti ketään tai mitään.
-nainen- Anonyymi00025
Onko rakkaus siltikin suurin, vaikka Usko ja Toivo olisi molemmat reilu 2 metrisiä korispelaajia?
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Onko rakkaus siltikin suurin, vaikka Usko ja Toivo olisi molemmat reilu 2 metrisiä korispelaajia?
Rakkaus on suurin❤️
- Anonyymi00031
” Lisäisin vielä, että he*vetin paljon huumoria, satuttamatta silti ketään tai mitään.” Just just, palstaäijä. Huumorilla debunkkaamista on kokeiltu juu
- Anonyymi00020
❤️
- Anonyymi00034
Luulin, että hän olisi erittäin rakastettava. Huijasin itseäni.
- Anonyymi00035
Uskomatonta kuinka moni nainen luki aloituksen ihan väärin ja jättää iloisena sydämiä kommentteihin.....
- Anonyymi00036
Miten väärin sinä luit, kun osaat sanoa, että sydämet on naisilta?
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ihan todennäköisyyteen perustuen. Valtaosa palstalaisista on naisia.
- Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
Aloituksessa sanotaan "kaunein ja ihanin" - se osoittaa aloituksen olevan naisille suunnattu. Joten oletettavasti suurin osa vastaajista edes tämän ymmärtää ja siten vastaa, koska on nainen.
- Anonyymi00048
Varmaan sama narsku, joka tekee ajoittain vastaavia aloituksia.
- Anonyymi00040
en kai seksi ennen avioliittoa aina ja ennen rakkautta..
tuli mieen jännä jutu kun noita ikävä-pastan niin: jos kuvakaappaus jostain ja tekoälylle että minkälaisen kuvan tekisi.. - Anonyymi00043
Eikä minulta puuttuisi mitään, jos olisit tässä ja nyt :D Eihän <3
- Anonyymi00045
Kauniita kirjoituksia!!
- Anonyymi00044
Mulla on kyllä paljon rakastavia ihmisiä ympärillä. En sano liikaa, koska koskaan ei ole liikaa, mutta en varsinaisesti kaipaa enää lisää romanttista rakkautta tähän. En ole kovin romanttinen ihminen muutenkaan.
Naiselta- Anonyymi00047
Noin sanot nyt, mutta kun kerran saat maistaa mieli muuttuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585534KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1953557Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182368Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222365Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91158- 1021038
Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT621017Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181002- 81961
Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79955