Eli... joo sitä mitä otsikko sanoo, olen 26-vuotias nainen ja olen viel neitsy... onks tää huono juttu? siis... tää on niin outo juttu, mutta minulla ei ole vieläkään ollut mitään kovaa ihastusta/rakkautta toista ihmistä kohtaan ja kiinnostukseni harrastamaan seksiä on aina ollut NOLLA.
Onks mulla vain jokin "jakso" mulla meneillä, olen ihan aktiivinen muuten omien käsien kanssa, että ei edes käy mieleen paneminen. Onks vaa asseksuaali ?
Virgin at 26
Anonyymi-ap
5
189
Vastaukset
- Anonyymi00002
Voin auttaa kyllä asiassa 😀
- Anonyymi00004
Et voi 😄
- Anonyymi00005
Mitään pakkoa ei ole haluta haluamista, sä oot mitä oot.
Tiedätkö käyttikö äitisi hormonaalista ehkäisyä ennen sinun synnyttämistä ja kuinka pitkään käytti?- Anonyymi00006
Söi ehkäisy pillereitä kuin leipää Parikymmentä vuotta popsi pillereitä
Ei neitsyyden suhteen ole hyvää tai huonoa…tapahtuu aikanaan jos tapahtuu.. ..itsellänikin eka yhdyntä suunnilleen ikäisenäsi..tuhansia ja taas tuhansia sen jälkeen..siihen katsos jää vähän niinku ”koukkuun” kun pääsee makuun.. xD
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1304637Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa703300"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1043166Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma392611Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.282312- 1071573
- 491116
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3371098- 49852
Mitä luulet mies
Olisko tämä mun mustasukkaisuus iso ongelma meidän suhteessa? Tiedän, että se ei ole hyvä asia, mutta tykkään susta niin55681