Eli... joo sitä mitä otsikko sanoo, olen 26-vuotias nainen ja olen viel neitsy... onks tää huono juttu? siis... tää on niin outo juttu, mutta minulla ei ole vieläkään ollut mitään kovaa ihastusta/rakkautta toista ihmistä kohtaan ja kiinnostukseni harrastamaan seksiä on aina ollut NOLLA.
Onks mulla vain jokin "jakso" mulla meneillä, olen ihan aktiivinen muuten omien käsien kanssa, että ei edes käy mieleen paneminen. Onks vaa asseksuaali ?
Virgin at 26
6
328
Vastaukset
- Anonyymi00002
Voin auttaa kyllä asiassa 😀
- Anonyymi00004
Et voi 😄
- Anonyymi00005
Mitään pakkoa ei ole haluta haluamista, sä oot mitä oot.
Tiedätkö käyttikö äitisi hormonaalista ehkäisyä ennen sinun synnyttämistä ja kuinka pitkään käytti?- Anonyymi00006
Söi ehkäisy pillereitä kuin leipää Parikymmentä vuotta popsi pillereitä
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Söi ehkäisy pillereitä kuin leipää Parikymmentä vuotta popsi pillereitä
Sun äitis aasi
Ei neitsyyden suhteen ole hyvää tai huonoa…tapahtuu aikanaan jos tapahtuu.. ..itsellänikin eka yhdyntä suunnilleen ikäisenäsi..tuhansia ja taas tuhansia sen jälkeen..siihen katsos jää vähän niinku ”koukkuun” kun pääsee makuun.. xD
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466