Toivon sinulle paljon rakkautta, hyvää oloa, terveyttä, rehellisiä ihmisiä ympärille. Iloa, naurua, oikeita ystäviä.
Paljon johdatusta, oppimista, kasvamista.
Suojelusta, varjelusta. Että oppisit erottamaan oikean väärästä. Löytämään oman tien ja rauhan sisälläsi. Jos joskus tulee epätoivo tai suru, niin muista että on joku, joka toivoo sinulle kaikkea tuota hyvää 🫂✨️
Eräälle miehelle
49
719
Vastaukset
- Anonyymi00001
❤️
- Anonyymi00002
Kitos
- Anonyymi00003
Kaunistelen sanomaani ja toivon sinulle kaikkea hyvää. En minä erakkona ja introverttina tuollaisia asioita kaipaa. Läheisyyttä ja luotettavia ystäviä aina välillä. On raskasta jos liikaa pitää seurustella. Vie voimia, mutta haluan silti sellaisia asioita... ;-II
- Anonyymi00004
Mä olen kyllä rakkaani onnellinen ja terve ihminen. Ei tarvitse olla musta huolissaan, jos olet hän. Elän täyttä ja rikasta elämää ja minulla on paljon hyviä ihmisiä elämässä. Osaa iloita syvästi asioista ja näen kauneuden ympärilläni voimakkaasti. Usein paljon voimakkaammin kuin muut. Olen paljon iloisempi ihminen kuin keskimäärin. Toki joskus olen surullinen tai ahdistunut, mutta se on vain ohimenevää tunnetta. Kaikki ovat joskus surullisia. Herkkyys ja aitous on vahvuutta.
Minä olen paljon enemmän iloinen kuin surullinen. Moraali ja oikean jä väärän erottaminen minulla on erittäin vahva, harvalla se on niin vahva. Autan koko ajan muita ja teen hyvää. Saan siitä suurta iloa.
Mulla on elämässä yksi puuttuva palanen eli sinä. Tarvitsen vierelleni kumppanin parhaaksi ystäväksi. Tarvitsen läheisyyttäsi, kosketustasi ja rakkauttasi. Tarvitsen sinua. - Anonyymi00005
Mä olen kyllä rakkaani onnellinen ja terve ihminen. Ei tarvitse olla musta huolissaan, jos olet hän. Elän täyttä ja rikasta elämää ja minulla on paljon hyviä ihmisiä elämässä. Osaa iloita syvästi asioista ja näen kauneuden ympärilläni voimakkaasti. Usein paljon voimakkaammin kuin muut. Olen paljon iloisempi ihminen kuin keskimäärin. Toki joskus olen surullinen tai ahdistunut, mutta se on vain ohimenevää tunnetta. Kaikki ovat joskus surullisia. Herkkyys ja aitous on vahvuutta.
Minä olen paljon enemmän iloinen kuin surullinen. Moraali ja oikean jä väärän erottaminen minulla on erittäin vahva, harvalla se on niin vahva. Autan koko ajan muita ja teen hyvää. Saan siitä suurta iloa.
Mulla on elämässä yksi puuttuva palanen eli sinä. Tarvitsen vierelleni kumppanin parhaaksi ystäväksi. Tarvitsen läheisyyttäsi, kosketustasi ja rakkauttasi. Tarvitsen sinua.- Anonyymi00018
Mäkin tarvitsen ja haluan sut❤️
- Anonyymi00006
Olen löytänyt oman tieni ja mielenraihan. Kuljen tällä tiellä vakaasti.
En nyt ymmärrä, miksi ajattelet, että voisin jotenkin huonosti. Päinvastoin voin hyvin. Toki joskus on kaikkien elämässä vaikeita hetkiä ja tilanteita. Minä olen elämässä oppinut, että vaikeudet voitetaan, ja sitten jatketaan entistä vahvempana.
Nuorempana kärsin ajoittain ahdistuneisuushäiriöstä, mutta sitten opin käsittelemään ahdistusta. Mielikuvaharjoittelu, terapia, meditaatio, kiinnostavat harrastukset, merkityksellinen elämä ym. auttoivat voittamaan ahdistuksen tunteen. Tärkein oli, että opin hyväksymään, että välillä ahdistaa. Näin se on kaikilla, joilla on tunteet. Silloin ahdistus menetti valtansa kokonaan.
Olen ihminen, joka iloitsee herkästi ja nauttii elämästä. Rakastan elämyksiä ja olen kinnostunut vähän kaikesta. Minulla on yleensä joka päivä täynnä kaikkea antoisaa tekemistä. Joskus tosin vain lepäilen, luen hyviä kirjoja, kuuntelen musiikkia, meditoin ja rentoudun. On hyvä olla tasapaino aktiivisen ja innokkaan tekemisen ja rauhallisten päivien, hitauden välillä.- Anonyymi00019
👍
❤️
- Anonyymi00007
Ei siis mitään hätää kulta. Minulla on asiat elämässä hyvin ja olen onnellinen ja hyvin kiitollinen monista asioista. Ei mua lannista joskus eteen tulevat vastoinkäymiset. Mulla on positiivinen asenne ja tiedän aina selviäväni kaikesta.
Mietin, että ajatteletko siksi, että voisin huonosti, kun olen herkkä ihminen. Päinvastoin herkkyys tekee minut onnelliseksi.
Se, jos olen herkkä, ei tarkoita mun kohdalla lainkaan, että kokisin paljon surua tai ahdistusta. Joskus olen surullinen tai ahdistunut, mutta se on ihan normaalia ja elämään kuuluvaa. En minä pakene tunteita, vaan annan niiden tunteiden olla. Tunteet ovat oppaita.
Herkkyys on vahvuus. Sen kautta ihmisestä tulee empaattinen, luova, älykäs ja itsetietoinen. Sen avulla oppii näkemään kauneuden ympärillä ja arvostamaan sitä. Herkkä rakastaa voimakkaammin ja osaa myös auttaa muita.- Anonyymi00016
❤️
- Anonyymi00008
Haluaisin, että rakas nainen tiedät, että voin hyvin ja ettei tarvitse olla huolissaan.
- Anonyymi00021
Tiedän ollaan kaks normia täällä.
- Anonyymi00039
Anonyymi00021 kirjoitti:
😂
- Anonyymi00040
Anonyymi00021 kirjoitti:
Niin ollaan kyllä...
- Anonyymi00050
Anonyymi00039 kirjoitti:
😂
Uskotko sinä pimatsu tähän ns asiaasi mitä yrität koohottaa eteenpäin kun käyt muka Hyväntuulisesti hohottamassa naista esittävän aloittajan dialogeihin? T naiselta
- Anonyymi00009
taitaa olla joku hihhuli-anonyymi nyt vauhdissa, karsastan 100%
- Anonyymi00010
Ilman sua en ole kuitenkaan kokonainen. Tarvitsen sinut elämääni. Tarvitsen rakkauttasi. Nuo muut asiat on kivoja, mutta niitä kaikkia tärkeämpi olet sinä.
- Anonyymi00011
Rakastan sua nainen 😍
- Anonyymi00013
Niin mäkin sua mies😍
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin mäkin sua mies😍
Haluaisin sun viereen ihana ❤️ Kaipaan sua koko ajan
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Haluaisin sun viereen ihana ❤️ Kaipaan sua koko ajan
Mäkin ajattelen sua koko ajan❤️🔥
- Anonyymi00023
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mäkin ajattelen sua koko ajan❤️🔥
Olet ihana 😍🥰❤️
- Anonyymi00033
Anonyymi00023 kirjoitti:
Olet ihana 😍🥰❤️
Niin säkin🥰❤️❤️🔥
- Anonyymi00012
Yhteinen elämä kanssasi. Se on mun puuttuva palanen ja suurin unelmani....
- Anonyymi00020
Sitä mäkin toivon eniten❤️🔥
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Sitä mäkin toivon eniten❤️🔥
Tehdään unelmasta totta ❤️
- Anonyymi00032
Anonyymi00024 kirjoitti:
Tehdään unelmasta totta ❤️
Juu niin tehdään❤️😍
- Anonyymi00014
Jos viestin oli tarkoitus olla rukouksenomainen, niin ymmärrän, että haluat toivottaa kaikkea hyvää elämään ja kertoa, että välität.
Kuitenkin minua harmittaisi, jos kaivattuni turhaan luulisi, että voin jotenkin huonosti tai että olisin yliherkkä tai heikko... - Anonyymi00022
En ole mies, mutta aloitus on vähän holhoava ja alentava: oppii kasvamaan ja erottamaan oikean väärästä - onko hän joku rikollinen?
- Anonyymi00025
Älä nyt aloittajaäijä omaa tekstiäsi dumaa ”vaikka et ole mies”, oma kotihöperö saattais olla yhtä kova juttu naisten mielestä mitä tämä sinun performoima runsaasti emojeita käyttävä naishologrammi joidenkin miesten mielestä
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Älä nyt aloittajaäijä omaa tekstiäsi dumaa ”vaikka et ole mies”, oma kotihöperö saattais olla yhtä kova juttu naisten mielestä mitä tämä sinun performoima runsaasti emojeita käyttävä naishologrammi joidenkin miesten mielestä
Jännää
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Jännää
No sitähän se minäkii
- Anonyymi00028
ei kun se on vanhoillis lestadiolainen ja se käy oulun ryllä
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
ei kun se on vanhoillis lestadiolainen ja se käy oulun ryllä
toinen mahdollisuus se on helluntailainen
- Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
toinen mahdollisuus se on helluntailainen
yksi mahdollisuus se on palstan mode ja samalla palsta äijä
- Anonyymi00035
Samaa mietin. Varmaan jollekkin jännämiehelle, jonka muuttaminen tai rauhoittaminen ei mennytkään kuin elokuvissa.
- Anonyymi00049
Anonyymi00035 kirjoitti:
Samaa mietin. Varmaan jollekkin jännämiehelle, jonka muuttaminen tai rauhoittaminen ei mennytkään kuin elokuvissa.
Joku töräys on pakko kehitellä juontamaan näitä speden äijän avauksia- mistä tämä tarve on muodostunut- oletko katkeruuteesi sidottu piinattu sielu? Vastasin omaan kysymykseeni jo, ei tartte vaivautua ns
- Anonyymi00030
Saahan sitä toivoa toiselle vaikka mitä, ei saa tyrmätä toisen hyvää tarkoittavia ajatuksia, ei sivusta eikä saajankaan ominaisuudessa, tuollainen litaniahan on ihana, Lähes rukouksen omainen. Toivottavasti sitä saadaaan, mitä tilataan :) * i hope *
- Anonyymi00036
Kiitos huolenpidosta. Vaikka olisit ollut yksi epärehellisistä, niin älä huoli, tulen varmasti pärjäämään jatkossa. Nämä huonot hetket elämässäni on syntynyt siitä kun olen oikeasti maailman rehellisin ihminen ja joku muu ei ole välttämättä sitä ollut ja olen luottanut häneen. Aina kun en luota toisiin vaan itseeni, menestyn varmasti, koska minun ei tarvitse hyväksikäyttää muita ihmisiä vaan pystyn omilla resursseillani luomaan ja synnyttämään vaikka mitä.
- Anonyymi00037
Tykkään yrittää selviytyä omin neuvoin, jos sattuu tulemaan vaikea tilanne. Luojaa kiitän joka päivä, koska hänen käsissään on meidän jokaisen elämä. m>
- Anonyymi00038
Minä haluaisin ottaa yhteyttä häneen joka toivoo minulle hyvää.
- Anonyymi00044
Ota.
- Anonyymi00041
Ap:n ajatukset ovat pitkälti samoja kuin minun mietteeni omaa nettiystävääni kohtaan. Oikeita kivoja ystäviä irl:ssä ja helliä hetkiä uuden naisensa kanssa.😉
Minä olen täällä vastaamassa arkipäiväisillä viesteilläni hänelle sitten, kun kyllästyy siihen nykyiseen valloitukseensa.🙋♀️- Anonyymi00048
Voi tätä sinun pienen pientä kuplaasi, aloittajaäijä
- Anonyymi00042
Rääkkääjän reitin valitsen, täällä akkoja päivät pitkät rääkkään niin.
- Anonyymi00047
Jahaa, kerrotko aloittajaäijä vinkkejä siihen, jospa vaikka muutkin kuuppajumit saisi hyviä vinkkejä
- Anonyymi00043
En usko että juuri hän kirjoittaa mutta minulle tulee mieleen eräs nainen tästä. On hän mielessä muutenkin joka päivä.
Odotan kesää että pääsen käymään sielläpäin. Viime kesä oli niin iloa täynnä sen harrastuksen parissa mikä toi minut sinne suunnalle. Tottakai toivon enemmän kuin ohi kulkemista mutta koen että olet jo kanssani. Anteeksi jos tämä on röyhkeästi sanottu. - Anonyymi00045
Mä olen mies, mä olen mies. Jollei koskaan tapahdu mitään!
- Anonyymi00046
Kaunis viesti jollekin. Tosin haikea, jos oli samalla hyvästi jättö. Voimia ja kaikkea hyvää!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen715525Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2564817Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk393148Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172552994Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1022621Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S3342027Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään51962Muovipusseista pitäisi saada panttimaksu takaisin
Ostan joka päivä yhden muovipussin, ja niistä palautuu keskimäärin takaisin kaupan pullomaatin yhteydessä olevaan roskik611730Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151555Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t21536