Suolahdessa mykkä kassa.
Missä huono asiakas palvelu kaupassa
21
898
Vastaukset
- Anonyymi00001
Joo, ei se itsepalvelukassa treffeille lähe kanssasi vaikka kuinka pyydät
Ootko miettinyt että kun muuttaa omaa käytöstään, niin ehkä voisi oikealta myyjältä saadakkin tervehdyksen - Anonyymi00002
Suoliahdessa ihmiset tuijottaa,mutta eivät puhu.
- Anonyymi00004
Sinähän sen tiedät uusavuton
- Anonyymi00003
Suu auki haahuillaan ja pällistellään koskellakin.
- Anonyymi00005
Kertoo itse kyyläri
- Anonyymi00006
Just,ja vielä niillä hampaattomilla suu värkeillä,vähän irvokasta.
- Anonyymi00027
Anonyymi00006 kirjoitti:
Just,ja vielä niillä hampaattomilla suu värkeillä,vähän irvokasta.
Fvgtgybl kit4io yjnoifugj
- Anonyymi00007
Onhan Suolahdessa mykkä valtuutettukin .
Toinen taas valehtelee ja kehuu itseään asiakaspalvelua se on valtuutetunkin työ ja vielä julkista.
Suolahdesta tulee vielä kolmas "hyrrätakki" joka käyttää julkista valtaa. - Anonyymi00008
Suolahdessa on joihinkin kauppoihin jäänyt ilkeä tapa entisiltä ajoilta että vain tuttua puoluetoveria palvellaan ja muut saa tyytyä omaan palveluun.Se näkyy sitten sellaisena että ne palvelut haetaan muualta.
- Anonyymi00010
Myös tää entinen ärrän pitäjä .Puhelimessa vaikka kassalla jonoa .
- Anonyymi00025
Anonyymi00010 kirjoitti:
Myös tää entinen ärrän pitäjä .Puhelimessa vaikka kassalla jonoa .
Eihän sielläkään ole ärrää?
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Eihän sielläkään ole ärrää?
Entinen nyt kaupassa.
- Anonyymi00011
Suoliahti,kierrä se kaukaa!
- Anonyymi00012
Missä tälläinen Ahti on?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Missä tälläinen Ahti on?
aunuksen mailla
- Anonyymi00014
Joo kierrä,kosketon poika.täällä saat turpaasi.
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Joo kierrä,kosketon poika.täällä saat turpaasi.
Viisas pitää nyrkkinsä piilossa, tyhmä heiluttaa niitä heti.
- Anonyymi00019
suoliahdessa ei viisaita ole ugh
- Anonyymi00020
Ovelia on suolahdessa.päästiin rikkaisiin naimisiin.ITKUINEN TÄMÄ LIITTOMME ON.
- Anonyymi00023
Ja äitis aasi.
Meehän pilipalipoika tekemään pihalle lumiukkoja ennnen kuin tulee nukkumaika.
Ja jätä aikuisten asiat aikuisille
- Anonyymi00022
Lisää monohappoa housuun🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413