Se neule mutta ostin ku on varmasti lämmin ja ku sinäkään et oo mua lämmittämässä niii oli suuri tarve saada jotain lämmintä päälle ensi hätiin 😂😁🩵 Ei se kotona nii nuukaa kai jos väri ei ihan oo se itselle sopivin tai takin alla 😂
Oli vähän väärän värinen
15
166
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Etkö tykkää siitä väristä?
- Anonyymi00003UUSI
Tykkään mä ihan muuten, muttei ehkä sovi just mulle kovin hyvin tai en oo varma. Täytynee katsella peilistä mutta luulen että ei. Otin vaan tahallaan aika ison koon että lämmittää sit paremmin 😂
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tykkään mä ihan muuten, muttei ehkä sovi just mulle kovin hyvin tai en oo varma. Täytynee katsella peilistä mutta luulen että ei. Otin vaan tahallaan aika ison koon että lämmittää sit paremmin 😂
Nyt se lämmittää vielä paremmin ku siinä on sun käsien energioita ❤️😘
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
onko niin väljä, että kaivattusikin mahtuu paidan sisään yhtäaikaa siun kaa? 😅
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sitten pitäis mahtua toinenkin. Siksiköhän oli jotenkin venyneen näköinen 🤔
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Joo hyvin mahtuu 💕😁
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Joo hyvin mahtuu 💕😁
no sittenhän väri lienee sivuseikka😁
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
no sittenhän väri lienee sivuseikka😁
Ihan hyvä se väri sittenkin oli ☺️
- Anonyymi00002UUSI
Enemmänkin olisi pistänyt silmään jos neuletta ei olisi ollut.
- Anonyymi00009UUSI
Itselläkin yleensä niinkö housut ja paita molemmat päällä yhtäaikaa
- Anonyymi00010UUSI
En mä nyt joka kauppa reissu osta paitoja 😂😂
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
En mä nyt joka kauppa reissu osta paitoja 😂😂
Totta tosiaan pisti silmään.
- Anonyymi00013UUSI
Vaatteita on nääs ei tarvi ostaa enää lisää.
- Anonyymi00014UUSI
Kaikkea on rahaa on.
- Anonyymi00015UUSI
Sinä olet tyylikäs vaikka pukeutuisit mihin tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1794173"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?882737Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am1322219Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p782186- 192021
Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.241944Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1251773- 831767
Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m201753Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko121557