ei taida olla huono asia
kaupunkin johtaja se eroaakin
22
974
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jospa sille riitti kivireen vetäminen, keskenään riiteleviä luiskaotsia kaikki valtuustot täynnä.
- Anonyymi00002
En tiedä kuka mä oon mitä mä teen missä mä oon Sukevalla.
- Anonyymi00004
kaupungin hallituksen puheen johtaja on sanonu jossain että kaupungin johtajan virkaa ei tarvita näin pienessä kaupunkissa
- Anonyymi00005
Kertaa yhdyssanoja.
- Anonyymi00010
Onko se joku eläinlaji tuo kaupunkissa?
- Anonyymi00006
Nythän meillä on mahdollisuus siirtyä pormestarimalliin, Peppiina taikka Minna pormestariksi!
Tosin tuo pormestarimalli on kyllä suoraan sieltä minne autinko ei koskaan paista.- Anonyymi00008
pormestari on poliittinen johtaja?
se ei ole missään ollut kuin huono asia. helsinki tuhoutunut, tampere tuhoutumassa.. - Anonyymi00011
Ei ikinä
- Anonyymi00016
Anonyymi00008 kirjoitti:
pormestari on poliittinen johtaja?
se ei ole missään ollut kuin huono asia. helsinki tuhoutunut, tampere tuhoutumassa..Mutta Puolanka vain porskuttaa!!
- Anonyymi00007
Pomon paikka auki ei tartte mitää johtajia tuppukylään säästöö
- Anonyymi00009
Kaupunkin johtaja???
- Anonyymi00012
Niin, lehti tietojen mukkaan kaupunkin johtaja erovaa.
- Anonyymi00015
Teki hyvät kaupat sähköyhtiöstä ja kaupungilla on nyt n. 200 miljoonan sijoitusvarallisuus.
- Anonyymi00014
Kyllä Jarin kanssa hyvin pärjäsi, ymmärrän leipäytymisen omastakin kokemuksesta.
T.Jänsteman, evp- Anonyymi00017
Se on pitkä aika tuo 16 vuotta jonka tämä Tolonen on joutunut kaupunginjohtajana katsomaan kepulaisten ketkuilua.
- Anonyymi00018
Kepu pettää aina
- Anonyymi00019
Ei ainakaan jää kovinkaan isot tohvelit täytettäväksi. Edes paikallislehdessä ei näkynyt ikinä...
- Anonyymi00020
Näkymätön oli mies täällä ja muualla.
- Anonyymi00021
Toivottavasti saadaan myös osaava ja koulutettu tilalle.
- Anonyymi00022
Ei ole helppo homma olla pomona kunnallishallinnossa.
Neljän vuoden välein valitaan uudet poliitikot, jotka intoa puhkuen vannovat pistävänsä koko pelin uusiksi. Muuta ei tapahdu, sen sijaan turha intoilu, tietämättömyys ja kokemattomuus vallitsevat.
Muutaman vuoden kuluttua osa on jo täysin turhaantunut, koska mikäänhän ei oikeasti koskaan politiikassa muutu, kaikki jatkuu ennallaan. Kokouskiima vallitsee ja kompromisseja sorvaillaan.
Taitava ja paatunut virkamies voi toki ohjata hommaa ja hankkia haluamansa päätökset, johtaa kuntaa kuin omaa yritystään. Siinä tarvitaan jo kovia hermoja ja kuuroutta.
Lopulta kuitenkin jokainen kyrpiytyy; Viimeistään kuusikymppisenä alkaa riittää ja on aika katsella vihreämpiä laitumia. - Anonyymi00023
Taannoinkin yhteen lautakuntaan valikoitui puheenjohtajaksi henkilö, jolla ei tuntunut olevan lainkaan kokemusta kunnallisen luottamuselimen kokouksiin osallistumisesta, saatikka niiden johtamisesta.
Lautakunnan kokoukset olivat 4-5 tuntia kestäneitä maratooni-hulabalooja, joissa esityslistalla oli ainoastaan viitteellinen rooli. Osallistujat puhuivat kaikenmaailman asioista ilman mitään yhteyttä kokouksen asialistaan. Oltiin ihan niinkuin ompeluseuroissa.
Peejii seurasi hiljaa ja silmät ymmyrkäisinä tätä menoa. Lopulta, kun puheenvuorot alkoivat käsitellä jo menopaussin kiroja, ja saatiin johtavan viranhaltijan manuaaliohjauksella kokous jollain lailla läpikäytyä.
Onneksi neljän vuoden kärsimysnäytelmien jälkeen tämä tantta vapautui vallan ikeestä ja pääsi varsinaiselle osaamisalueelleen; kotikausteelleen kissoja hoitamaan ja sukkia kutomaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433