Miten toivonkaan että Suomella olisi oma Trump..

Anonyymi-ap

Ei hilluisi seta koulussa, ei edes niiden lähellä. Sateenkaarilipun nostaminen salkoon toisi linnatuomion eikä koulussa puhuttaisi sukupuolettomasta lisääntymisestä, jossa kumpikaan vanhempi-osapuoli ei ole uros eikä naaras.

Mielenterveyskin paranisi kun lapset tietäisivät mitä ovat, että heterous ei ole sairaus.

25

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Trump on parasta mitä maailmalle on tapahtunut.

    • Anonyymi00002

      Se olisi karua sillä trumpin vallan alla sut saa ampua kadulle.

      • Anonyymi00005

        Ei saa. En ole sinä.


      • Anonyymi00005 kirjoitti:

        Ei saa. En ole sinä.

        Sillä ei ole mitään väliä kuka olet tämän kannalta.


    • Anonyymi00003

      Mielisairaan t(r) umpin kannattajat ovat oma lahkonsa.
      Väkivalta on niiden ainoa ratkaisu kaikkeen.

      • Anonyymi00006

        Kuten Hamasilla, jota vassut puolustaa henkeen ja vereen. Tai Madurolla?


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Kuten Hamasilla, jota vassut puolustaa henkeen ja vereen. Tai Madurolla?

        Vassarit raivoaa nyt, kun ihmisten kiduttaminen loppuu Venezuelassa,


      • Anonyymi00017

        Juurikin niin ja uskominen siinä vahva osuus , yhtään paremmin ei menen mutta uskotaan että menee.

        Kuten Keson dokumentti , tosi hyvä, kertoo kuinka umpikonservtiivi ei pärjää 80 000 dollarin vuosi palkallaan , vaan tekee toistakin työtä, johon syy aina siihenkin on Bidenin , siis työntekijä ja sahaa omaa oksaa ja ampuu nilkkaansa samaan aikaan.


    • Anonyymi00004

      Ja kaikki oli kiinni vain kahdesta sentistä. Tarkkuutta!

      • Anonyymi00007

        Ampuja teki suuren palveluksen yhteiskunnalle, vaikka ohimeno olikin vahinko. Trumpin viha väkivaltarikollisiin taatusti vahvistui suuresti tapauksen jälkeen.


    • Anonyymi00008

      Kauhukuva jos Trumpin jälkeen saavat sossu pressan.

    • Anonyymi00009

      Ei ole trump usassakaan paljon vaikutellut, siellä niitä h-väkeä riittänee..

      trump toki myös todistettu pedofiiliksi videollakin, missä tekee lapselle seksuaalisen teon väkisin ..

      aloittaja lienee samaa väkeä, visan kamuja?:)

    • Lausunto: Suomessa ei onneksi kansa äänestä valtaan Trumpin kaltaista ihmistä.

      • Anonyymi00010

        Sellaista ei ole vielä tarjolla ollut. Valitettavasti.


      • Anonyymi00013

        Äänestivät kuitenkin sosiaalidemokraatti Halosen, joka palkitsi Syyrian demari al-Assadin Suomen korkeimmalla kunniamerkillä. Kyllä jenkit on fiksuja finnjääveliin verrattuna.


      • Anonyymi00010 kirjoitti:

        Sellaista ei ole vielä tarjolla ollut. Valitettavasti.

        Lausunto; asia konkretisoitui edellisissä presidentinvaaleissa. Halla-aholla ei fanaattisista kannattajista huolimatta ollut asiaa toiselle kierrokselle. Kansasta osa ilmiselvästi äänesti häntä vastaan.

        Suonessa kansa ei äänestä samanlaisilla perusteilla kuin Yhdysvalloissa. Eduskuntavaaleissa voi päästä läpi outokin tyyppi, mutta aiihen tie sitten tyssää.


      • Anonyymi00018

        Onneksi suomessa ei ole trumppi ja on vielä tolkkua ja ymmärrystä.
        Trumphan edes ilmastosopimuksia kunnioita kun väittää ettei mitään ongelmaa ole ja jos on se vasemmiston vika, kuten he demokraatteja nimittävät , kuitenkin kovin konservatiivinen on tuo demokraattienkin puolue.


      • Anonyymi00018 kirjoitti:

        Onneksi suomessa ei ole trumppi ja on vielä tolkkua ja ymmärrystä.
        Trumphan edes ilmastosopimuksia kunnioita kun väittää ettei mitään ongelmaa ole ja jos on se vasemmiston vika, kuten he demokraatteja nimittävät , kuitenkin kovin konservatiivinen on tuo demokraattienkin puolue.

        Lausunto: kyllä.


    • Anonyymi00011

      No jos saavat, niin sitten taas poikkeavat perseilijät raottavat kaapin ovea.

      • Anonyymi00016

        Totta. Noin se aina menee. Tasapainoa mihinkään suuntaan on h*lv*tin vaikeaa koskaan löytää, jos politiikoinnista on kysymys.


    • Anonyymi00014

      Suomessahan on (tai nykyään kai on käytettävä mennyttä aikamuotoa, eli oli) koko lailla Trumpin kaltainen mies kansanedustajana Perussuomalaisessa puolueessa. Ano Turtiainen. Monessakin mielessä Turtiaista voisi kutsua Suomen Trumpiksi.

      Jos Turtsan ei kelpaa, löytyy Persuista samantasoista väkeä. Siitä vain valitsemaan.

    • Anonyymi00019

      Sellaiset voimafantasiat siellä.

    • Anonyymi00020

      Aloittajan kanssa samaa mieltä!
      Tämä wokepallohömpötys on naurettavaa. Lumihenkilöt ja muu sukupuolineutraalisuus ovat naurettavia!
      Ihmisten ja nimenomaan koulujen ongelma on yksilöllistäminen.
      Ihminen on laumaeläin ja tarvitsee ryhmää ympärilleen. Jos kaikki on yksilökeskeistä, kasvaa tulevaisuuteen valtavasti itsekkäitä narsisteja. Niitä on jo nyt paljon.
      Terveisin Vallihenkilö ei valliherra

    • Anonyymi00021

      I ❤️ Trump!

    • Anonyymi00022

      Mieluummin oma Kekkonen.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe