Mulla se on enimmäkseen turhan panttina. Yleensä katon sillä vaan leffoja tai pelaan PS:llä.
Katsotteko paljon tv:tä?
20
219
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sarjoja. Katsoin elokuvan Civil War. Aika ajankohtainen
- Anonyymi00013
Mä katsoin sen leffateatterissa. Aika karu elokuva.
- Anonyymi00002
Mulla on 4 teeveetä ja muutama konsoli. T: nainen Telkkaa en juuri katso, kuin urheilua ja uutisia.
- Anonyymi00003
Katson paljon
- Anonyymi00005
Enkä mä ap siis kritisoi mitenkään, jos tykkää katsoa tv:tä paljon. Monelle vaikka yksinäiselle se voi olla tosi tärkeää.
- Anonyymi00006
Sama kait se on, että mitä siitä katsoo. Aikaa kuluu joka tapauksessa molemmissa harrastuksissa.
- Anonyymi00007
Columboa ja Kovaa lakia
- Anonyymi00008
maksu-tölläjä kai
- Anonyymi00009
Jos tarkoitat television katsomisella sitä, että katsotaan silleen perisnteisesti jotain telkkarikanavia, niin en ikinä. Jotain sarjoja katson suoratoistona tai leffoja ja sitten pelaan pleikkarilla.
- Anonyymi00010
Netflix on musta paras, kun voi itse valita lastuleffoja ja sarjoja.
- Anonyymi00011
*laatuleffoja
- Anonyymi00012
Sen verran että harppuunan ja mustikan näkköö.
- Anonyymi00014
En katso ollenkaan. En ole edes omistanut televisiota yli 20 vuoteen.
- Anonyymi00015
Katson vain ranskalaisia taide elokuvia
- Anonyymi00016
Ja varmaan joskus myös saksalaista tuotantoa?
- Anonyymi00017
En!
- Anonyymi00018
Joo, 50 tuuman telkkari PC:n näyttönä ja pelaan puolen metrin päästä silmät killissä Cyberpunkkia aika uskomattomasti.
- Anonyymi00019
Minulla ei ole ollut telkkaria enää moneen vuoteen.
- Anonyymi00020
Joo PS pelaaminen ihan parasta
- Anonyymi00021
Kuuntelen enimmäkseen musiikkia Spotifysta, joskus katson sarjoja A. Primestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796125Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695850Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443952Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452355Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42335Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1171393- 121221
- 1821052
- 59877