Ja olen siitä ikuisesti pahoillani. Nuorena hölmönä sitä helposti putoaa syvälle, josta kylvää sitten vääryttä ja harhaa vuosiksi eteenpäin.
Kiitollinen olen siitä, että et koskaan hylännyt. Seurasit joka hetki ja voin vain kuvitella, kuinka pahaa se teki seurata askeleitani hataria.
Ehkä aina tiesit, että en ylittäisi sitä rajaa, joka olisi rikkonut meidät lopullisesti. Siksi et puuttunut, koska tiesit kokemuksen opettavan minulle kultaakin tärkeämpää oppia. Koulit minua ankaralla kädellä, mutta vain koska tiesit mistä olen tehty.
Tulessa minut kärvensit. Kuin kullan tulessa puhdistit. Ja toivon vain, että näkisit minussa omankuvasi.
Kiitos että olet.
Se kaikki satutti ja mitätöi minua
22
260
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kiitos itsellesi rakas❤️ilman sua en olisi selvinnyt tästä matkasta
- Anonyymi00005
TunninMies kirjoitti:
Kiitos Jumalalle.
Kiitos Hälle🙏
- Anonyymi00002
Noniin tämä kosketti😪
- Anonyymi00003
Kenelle kirjoitat?
- Anonyymi00006
TunninMies kirjoitti:
Hänelle, joka on aina rakastanut.
Ikuisesti ❤️
- Anonyymi00007
JA TOI USKONTO JUTTU. SE EI PIDÄ PAIKKAANSA. SINÄ OLET OMIEN SANOJES MUKAAN JUMALAA SUUREMPI JA SANOIT ETTEI HÄN OLE MITÄÄN.
JOTEN MEIDÄN MIELIPITEET EI KOHTAA. SINÄ LUULET OLEVAS PIRU MINUSTA SINÄ OLET NARSISTI - Anonyymi00008
OLET TEKOPYHÄ PASKA JA LUET VIELÄ RAAMATTUA EI SIITÄ MITÄÄN HYÖTYÄ SINULLE OLE ESITÄT VAAN
- Anonyymi00010
TunninMies kirjoitti:
Jeesus on Tie, Totuus ja Elämä.
No sulle toi asia ei ole kyllä valjastunut. Joko sä hönö tiedät mitä helmiä sioille tarkoittaa. Koitas jo oppia jotain
- Anonyymi00011
Joo ettei sinusta tule Suomen versiota Idle King
murhaajasta!.
Minä päätin estää sen
Koska susta ja sun hullusta mielestäsi ei ollut siihen mies !
Sivusta - Anonyymi00012
Miksi puhut täällä kevyesti Korkeimmasta?
- Anonyymi00013
Hienosti sanottu jollekin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie766775Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346503Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3806292Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644092Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532492Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62399Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant462138Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1381501- 141462
- 1961212