Viime vuosisadan alun kuvissa jolloin ei ollut matkapuhelin verkkoja? Sitä ihmettelen miten aika matkaaja hyötyy aikaa sopimattoman laitteen käytöstä ajassa jolloin ei ollut matkapuhelin verkkoja?
https://youtu.be/xJgfAV-AwlY?si=sbJ44TxjjmAUxIcJ
Miksi aika matkaajat käyttävät matkapuhelinta
7
336
Vastaukset
Tarkoitan mitä hyödyttää matkapuhelimen aavemainen vienti menneisyyteen kun verkkojen puutteessa se ei kuitenkaan toimisi siellä.
- Anonyymi00001
Ehkä he ottavat kuvia ja videoita puhelimella, se kun on kätevä ja mahtuu taskuun helposti, eikä herätä huomiota.
- Anonyymi00002
Jospa noilla pojilla on joku tekniikka missä samalla alueella olevat kaksi tai useampi laite voi toimia keskenään ilman muuta verkkoa.
Veikkaan että jos aikamatkustus kyetään suorittamaan niin joku laitteesta laitteeseen puhelin on varsin olematon ongelma.
Toinen vaihtoehtoinen mahdollisuus on että jospa se madonreikä tai mikälie millä saapuivat menneisyyteen pysyy jollain tapaa auki matkan ajan, ja siihen on liitetty laite joka välittää sen matkaajan soiton sinne tulevaisuuteen. Eli siis aikamatkaajan lisäksi siirretään pico-cell matkaajan tueksi.- Anonyymi00004
Tarkoitat että aika matkaajat käyttäisivät La puhelimia keskusteluun toistensa kanssa? 🤔
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tarkoitat että aika matkaajat käyttäisivät La puhelimia keskusteluun toistensa kanssa? 🤔
En välttämättä koska tuskin tulevaisuudesta tulevalla on käytössä menneisyyden tekniikkaa.
Ennemmin tarkoitin mitä sanoin, se madonreikä, tai mitä sitten matkaan käytettiinkään, toi mukanaan tukiaseman-tapaisen. Sanon tukiasemantapaisen, koska tekniikalla on tapana pienentyä kun aikaa kuluu.
Alkuperäiset kännykkä-keskukset oli varsin suurikokoisia. Nyt saadaan koko tukiasema-tekniikka IMS toteutuksena, antenneineen, helposti muutamaan kuutiometriin, kenties jo pienempäänkin. Ja tuollainen olisi siis pelkästään sähköä saatuaan "omavarainen", se välittäisi puheluja vaikutusalueellaan ilman sen enempää laitteesta toiseen.
Olisi toki todennäköistä että aikamatkaaja(t) haluaisi myös jonkinlaisen välitys-yhteyden sinne tulevaisuuteen, eli tuo kännykkä-keskuksen tapainen välittäisi siis puhelut sitten myös sen madonreiän läpi.
Mutta siis sen omavaraisen xG keskuksen toiminta ei sitä mitenkään edellytä.
(sanon xG kun se voi olla 5G, 6G, 7G tai joku 42G, riippuen mitenkä kaukana tulevaisuudessa ollaan matkaan lähtiessä)
Ja siis johan tänään on olemassa peer-to-peer/mesh kyky yksinkertaisiin yhteyksiin joko tekstinä tai puheluna. Internettiä tai radioverkkoa ei tarvita, riittää kun laitteet "kuulevat" toistensa radiot, eli ovat tarpeeksi lähellä. Tuo yllämainittu tarvitaan jotta etäisyyttä saadaan lisää, ja mahdollisesti yhdistetään myös sinne mistä lähdettiin.
- Anonyymi00003
Tulevaisuudessa ei ole lankapuhelimia ja siksi he käyttävät kännykkää myös menneisyyteen matkatessaan.
- Anonyymi00005
Jos olisit edes hetken ottanut asioista selvää, tietäisit että noissa videoissa ei ole edes mitään mysteeriä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504
