Tuleeko sinulle koskaan oloa

Anonyymi-ap

että tunnet yhtäkkiä suunnatonta iloa. Ympärilläsi ei tapahdu oikeasti tai tiedostaen mitään. Kuitenkin tunnet syvältä sisimmästä lähtevää iloa joka jollain tietoisuuden tasolla pursuaa sinusta. Ihan kuin olisit tilanteessa jossa osoitat rakkaallesi rakkautta vain katsomalla häntä. Se tuntuu samalta. Tai tilannne jossa olisit juuri tavannut hänet ja molemmat tietävät rakkauden olevan totta, sitten palaat kotiisi ja mietit kohtaamista ja sinun tekisi mieli hypähdellä pelkästä ilosta.

84

840

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Joskus tuli.

• Anonyymi00002

Semmosta se on parhaimmillaan. Kuplivaa iloa.

• Anonyymi00003

En ole tuntenut tuota vuosiin, valitettavasti.

• Anonyymi00004

Viime kesä🥹🥰☺️
      *syvä huokaus*

• Anonyymi00013

Minäkin koin tuolloin jotain ainutlaatuista 😌 Ja yhä itsekseni hymyilen kun ajattelen häntä. Ja meitä ❤️

• Anonyymi00083

Oi miten ihanasti sanottu.

Kerrotko mistä jäi noin kaunis muisto?

-sivusta

• Anonyymi00089
        Anonyymi00083 kirjoitti:

Oi miten ihanasti sanottu.

Kerrotko mistä jäi noin kaunis muisto?

-sivusta

Ei kuulu sulle kyylä stalkkeri

• Anonyymi00005

Oli joskus mutta loppui hyvä olo

• Anonyymi00008

Mikä sen lopetti?

• Anonyymi00006

Tunnetko nimenomaan silloin kun et ole rakastamasi ihmisen kanssa. Et ole edes nähnyt häntä pariin kuukauteen.

Tämä tuli ajatuksiin: Fredi, Puhu hiljaa rakkaudesta.
      Ap

• Anonyymi00014

Tiedän mitä tarkoitat. Tunnen silloin eläväni. Se on upeaa.
        Naiselta

• Anonyymi00009

Tulee semmoinen olo

• Anonyymi00010

Kyllä, tulee aina välillä huikea ilon ja onnen tunne! 😊 Enkä edes ajattele silloin ketään ihmistä.

• Anonyymi00011

Kyllä. Myrkkykään ei toiminut niin.

• Anonyymi00012

tunnetko joskus siis iloa?

mutta niin jooh jos joku tekoäly piirtä jonkin kuvan... jotain, en todellakaan oikeasti päättämään mitä tekee sillei niin

• Anonyymi00015

En oikeastaan. Tai ehkä joo. On vaikeaa muistaa kokemuksia, joihin ei liity mitään kiinnekohtaa

• Anonyymi00016

Kerran tuo on käynyt, tuli aivan sellainen fiilis, kuin olisi saanut yliannostuksen d-vitamiinia, aivan kuin olisi aivan raivostumalla iloinut ilman vihaa siis; jotenkin silmissäkin näkyi ikäänkuin pelkkää kultaa, keltaista ja auringonvaloa. Se oli iloa.

• Anonyymi00017

Jumalan rauha ja rakkaus.

• Anonyymi00018

Nyt on tuntuu tuolta, että joku rakastaa sekä tuntuu pehmeältä ja lämpimältä.

Syy on varmaan se, että minä totesin että en lähde KUNNIAN LOUKKAUS SAKON takia KALTOINKOHTELEEN ITSEÄNI PAKKASEEN! Sinnehän voi kuolla.

Sama antaa muuttaa sakko vankeudeksi niin voin tehdä RIKOSILMOITUKSEN MURHAN YRITYKSESTÄ JA MUISTA PIKKU JUTUISTA…

• Anonyymi00048

No menehän aloittajaäijä toimittamaan näitä asioita kuin olis jo. Aika laidasta laitaan tuntuu vaihtuvan nämä sinun tunnelmat, aloitus on täynnä rakkautta ja iloa kunnes on pakko dramaturgioida tätä erikoista settiä arvostelukyvyttömien ilon lähteeksi tms

• Anonyymi00051

No menehän aloittajaäijä toimittamaan näitä asioita kuin olis jo. Aika laidasta laitaan tuntuu vaihtuvan nämä sinun tunnelmat, aloitus on täynnä rakkautta ja iloa kunnes on pakko dramaturgioida tätä erikoista settiä arvostelukyvyttömien ilon lähteeksi tms

• Anonyymi00019

Sitä kutsutaan hypomaniaksi. Johtuu pitkittyneestä univajeesta. Menee ohi sitten heti kun saat yhden yön nukuttua kunnolla.

Been there, done that.

• Anonyymi00023

Minä olin tuollainen nuorena ihan ilman hupomaniaa tai huumeita.
        Sen jälkeen kun ymmäsin, että ihmiset tuli siitä kateelliseksi, niin muutin itseni. Itse tunsin ensimmäistä kertaa kateutta noin perikymppisenä niin en tunnistanut toisissa sitä sitä ennen. Minulla oli hyvät vanhemmat.
        Nyt olen yhtä jörö kuin muutkin.

• Anonyymi00020

on ollut kauan sitten kumppanin vuoksi, nykyään lasteni näkeminen on voimakkammin iloa/lämmintä rakkauden tuntua tuottava, toki kykenen iloitsemaan pienen pienistäkin asioista👍🙂🙃

• Anonyymi00021

Mulle tulee hyvä olo, jos näen häneltä jonkun merkin tai katseen.

• Anonyymi00022

Hmm kaunista mutta tulkinnallisesti katsoisin että joku nasse opettelee uusia tapoja saadakseen hyvänolon tunne se tulee kosketuksesta jos tuntuu selkäpiissä ns kylmätväreet suosittelen luottamaan omaan harkintaan jos taas tulee lämmin olo ja tuntuu hyvältä niin eteneminen hän on oman harkinnan mukaan (kuinka hyvin tuntee toisen) tai kuinka hyvin luulee tuntevansa mikä näiden ero on

• Anonyymi00024

Taidat haluta olla sen kanssa? Miksi mä kuvittelen että vielä haluaisit mut? Olet koko ajan sen luona

• Anonyymi00025

Sattuu ihan älyttömästi. Miksi teit tämän

• Anonyymi00027

Minkä vuoksi pitää kehua sitten vielä minua?

• Anonyymi00031

Voi vastata

• Anonyymi00032

Vituttaa ja haluan löytää jonkun joka musta välittää enemmän kuin sinä

• Anonyymi00034

Rauhoitu. Se jolle täällä osoitat viestiti ei ole edes palstalla. Taidat kuvitella vaan.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Rauhoitu. Se jolle täällä osoitat viestiti ei ole edes palstalla. Taidat kuvitella vaan.

Miksi haluat sitä p*nna?

• Anonyymi00040

Sinulla on paha vihaongelma.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Tottakai jos petät

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Tottakai jos petät

En voi pettää sinua, kun ei edes tunneta. Olen vain random-palstakirjoittelija.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Hv

• Anonyymi00045
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Hitto kun ei ole nyt muita tullut joitten kanssa vois saada kipinää. Tiedän et se unohtaminen on helpompaa.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Löytyihän selostajallekin sopiva kommentti palstasedän monologista mihin tilittää sentimentaalista propagandaa taas

• Anonyymi00092
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Löytyihän selostajallekin sopiva kommentti palstasedän monologista mihin tilittää sentimentaalista propagandaa taas

Siitä puuttuu taas viesti välistä.

• Anonyymi00033

Jos siihen päädytään niin haluan kyllä tietää että onko se pelkkää seksiä ja pillun kokoa mitä musta haluat.? Sitäkö se on aina ollut

• Anonyymi00036

Sano onko se niin?

• Anonyymi00054

Etköhän sinä naisia WT väelle esittävä vastannut itse kysymykseesi ikäänkuin itseäsi puhutellen tmv, pointti on se, että vain kuppaiset ihmiset uskoo naisten kirjoittelevan tälläistä

• Anonyymi00055

Etköhän sinä naisia WT väelle esittävä vastannut itse kysymykseesi ikäänkuin itseäsi puhutellen tmv, pointti on se, että vain kuppaiset ihmiset uskoo naisten kirjoittelevan tälläistä

• Anonyymi00056

• Anonyymi00037

En voi erota niin onko tämä ohi? Lopeta sitten mun haluaminen kokonaan.

• Anonyymi00094

No mitä luulet, kun et kerran eroa? 😂😂😂 Ei hlvetti jotkut on t*hmiä...

• Anonyymi00046

ei yhtään. toivottavasti saatte kaikkea sitä mitä minulle teitte ja saadaan kaikkea ikävää, väkivaltaa, estoa, kaikkeen mitä teette. varsinkin rahaan, elämään ja suunnitelmiin ei, kotiin, rauhaan ja muuhun.

• Anonyymi00057

Oiskohan palstasetä aika päästä yli niistä parista sakinhivutuksesta mihin tämä eksoottinen kertomus perustuu? Ja lukijat sama homma

• Anonyymi00058

Oiskohan palstasetä aika päästä yli niistä parista sakinhivutuksesta mihin tämä eksoottinen kertomus perustuu? Ja lukijat sama homma

• Anonyymi00047

hyi vityu. nyt on vedetty taas veitsi pahaa teidän elämiin. ja varsinkin rahaan koteihin ja työhön, elämään. mitä haluatte sitä hakataan.

• Anonyymi00059

Tapahtuiko palstasetä elämässäsi joskus ns lumipalloefekti josta olet muodostanut tällaisen erittäin mer..kituksellisen saagan?

• Anonyymi00060

Tapahtuiko palstasetä elämässäsi joskus ns lumipalloefekti josta olet muodostanut tällaisen erittäin mer..kituksellisen saagan?

• Anonyymi00061

• Anonyymi00062

nyt on veitsin hakattu tunnetta ja kostoa teille. veitset hakattu karmaan ja juuri sitä kaikkea mitä teitte minulle. JA kunnolla näyttää toimivan ja koko porukalle.

• Anonyymi00063

Ei tule

• Anonyymi00065

Voi sinua Jykkätyrä .Eikö naiset halua?

• Anonyymi00066

Kun olen ollut ihastunut, on tullut ilon aaltoja. 💕
      Viime elokuussa viimeksi 🥰

• Anonyymi00067

Kyllä tunnen noin mutta se ei tule vain hänen läsnäollessa vaan siitä kun olen läsnä itseni kanssa tai esimerkiksi katselen lumihiutaleiden leijailevan taivaalta. Koen sen kun hengitän hitaasti sisään ja ulos. Tiedän sen kumpuavan itsestäni enkä sido sitä häneen. Hänen kanssaan ollessani ympäröin hänet sillä rakkaudella ilman ehtoja, ilman odotuksia, ilman tietoa huomisesta. Se on se mitä olen häneltä oppinut. S

• Anonyymi00069

Sanoisit että haluat olla sen kanssa kokonaan.

• Anonyymi00070

Etkö voi sitä mulle sanoa

• Anonyymi00071

Niin haluankin ja voin sanoakin jos tilaisuus tulisi.

• Anonyymi00074
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Miksi vielä kaipaat minua

• Anonyymi00075
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Ei tarvitse enää sanoa vaikka tilaisuus tulisi.

• Anonyymi00090
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Miksi vielä kaipaat minua

Kai sitä voi kaivata vaikka taivaassa olevaa omaista. Mitä sitten

• Anonyymi00072

Minä näin varmasti unta juuri tämän avauksen vuoksi. Tämä jotenkin antaa toivoa, uskoa, siihen että mun tunteet Rakastani kohtaan tuottavat jotain tulosta. (joskus). En lakkaa ikävöimästä enkä tuntemasta iloa, Hänet ajatuksissani.
      Hän tuottaa minulle hyvää mieltä, Hän on parempi kuin paras terapia. HÄN ON rakas.

• Anonyymi00073

Tämä on juuri se syy miksi en lopeta ikävöimistä tai kaipaamistani.
      Rakkaani on minulle niin merkityksellinen hyvänmielen tuottaja että kaikki mikä liittyy häneen tuottaa minulle vain rauhaa, rakkautta ja lämpöisenkuumia ajatuksia.

• Anonyymi00076

Ei tule, olen niin hajalla.

• Anonyymi00077

Jaasss

• Anonyymi00086
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Jaasss

High hopes pölö. Sivusta

• Anonyymi00078

Silloin kun minulla oli unihalvaus, rukoilin Jumalaa ja Jeesusta. Silloin minut täytti lämpö ja lähimmäisenrakkaus. En tullut uskoon vaikka pidinkin siitä. Sellaiselta Taivaassa varmaankin tuntuu.

• Anonyymi00080

Taivaassa on lämmin, vaikka hautuumaalla kylmä.

• Anonyymi00091

Toi unihalvaus on sama kun olet saanut tymäystippoja ja joku vanha gunbbe raiskaa sinua 6tta tuntia kun heräät näet sen touhun mutta et voi puhua etkä liikkua vain rukoilla että ota jumala sieluni että tämä helvetti loppuu😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

• Anonyymi00095
        Anonyymi00091 kirjoitti:

Toi unihalvaus on sama kun olet saanut tymäystippoja ja joku vanha gunbbe raiskaa sinua 6tta tuntia kun heräät näet sen touhun mutta et voi puhua etkä liikkua vain rukoilla että ota jumala sieluni että tämä helvetti loppuu😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Auts.

• Anonyymi00079

Eikö se olisi kestävämpi ratkaisu löytää tuo tunne itsestä eikä että oma ilo ja onnellisuus olisi kiinni toisesta ihmisestä?

• Anonyymi00082

Minulla se on juuri noin, että koen iloa elämästä ihan sellaisenaan ja siksi en enää halua parisuhdetta kenenkään kanssa. Ei ole mitään kiinnostusta jakaa elämääni kenenkään kanssa. Ainoa mitä voisin ajatella, olisi pelkkä ystävyys ikäiseni kanssa.

• Anonyymi00081

Et rakasta mua niin paljon että olisit valmis kohtaamaan mua.

• Anonyymi00084

Ajatteletko yhtään sitä miten mua sattuu kun lähes joka päivä pidetään yhteyttä ja sitten pidät suhdetta siihen yllä

• Anonyymi00085

Mikset halua mua?

• Anonyymi00087

Olisin vain halunnut sinut. En ketään muuta

• Anonyymi00088

Haluan sua niin paljon. En voi sille mitään

• Anonyymi00093

Ketä?

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      73
      5579
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      274
      4890
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      45
      3214
    4. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      105
      2653
    5. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      5
      2282
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      2
      1566
    7. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      15
      1555
    8. Vihervassarit

Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät
      Maailman menoa
      29
      1408
    9. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      21
      1220
    10. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      127
      855
    Aihe