Onko nainen enemmän

Anonyymi-ap

Fender vai Gibson

33

366

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jos hän, nainen, olisi kitara, ehkä Flying V tai muu eksoottisempi Gibson, kuten Firebird. Musta luultavasti

Ehkä myös Les Paul,

Ei missään nimessä Telecaster

• Anonyymi00008

Tykkäät helpoista siis eli olet kerta panon kannalla niiltä osaamton ei varmasti saa toiste

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Tykkäät helpoista siis eli olet kerta panon kannalla niiltä osaamton ei varmasti saa toiste

Ei kyllä tää ostetaan ihan käyttöön

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Löytää baarista helposti mu jos haluaa enemmänkin kuin kerta panon tutustumisen jälkeen ei miehen kannata koskea ensin ainakaan (pitää saada naiselta hyväksyntä) että tämä edes haluaa tutustua mieheen jonka kanssa KESKUSTELEE

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Sussa ei nyt mikään helppoa

• Anonyymi00002

Fender Mustang

• Anonyymi00003

Soittiko Cobain tolla

• Anonyymi00004

Ibanez

• Anonyymi00005

Landola?

• Anonyymi00006

Epiphone?

• Anonyymi00007

Aito nainen on yhtä herkkä soitin kuin viulu soitat kerran väärin niin ei kuulosta korvaan kauniilta toiste enään koskaan korjaamiseen menee osaamattomalta ikuisuus nääs

• Anonyymi00012

On.

• Anonyymi00013

Siksikö vertaus, kun kumpaskin "rämpytetään" reijän kohdalta 🤔

• Anonyymi00014

Ei sähkökitaroissa ole reikiä useinkaan, jos ne ns lankkuja. Erikseen sitten ns semi hollow body kuten Gibson 335. Näillä soitetaan myös esim jazzia

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ei sähkökitaroissa ole reikiä useinkaan, jos ne ns lankkuja. Erikseen sitten ns semi hollow body kuten Gibson 335. Näillä soitetaan myös esim jazzia

Tiedän. Oot tylsä ;-)

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Tiedän. Oot tylsä ;-)

Hehee

• Anonyymi00018

Fender

• Anonyymi00020

Perustelut

• Anonyymi00030
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Perustelut

Kitara valikoimasta parhain tai parhaimmista päin

• Anonyymi00021

Gibson Les Paul ehdottomasti. Niin muodoiltaan kuin soundiltaan. Fendereissä on maskuliininen soundi.

• Anonyymi00022

Joo, samaa mieltä. Mä oon juuttunut Stratocateriin ja siinä tietyt kai keskitaajuudet korostuu. Les Paulit aika high maintenance, eikä sovi painon puolesta ikämiehelle. Mutta saa kauniin saundin varsinkin P90

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Joo, samaa mieltä. Mä oon juuttunut Stratocateriin ja siinä tietyt kai keskitaajuudet korostuu. Les Paulit aika high maintenance, eikä sovi painon puolesta ikämiehelle. Mutta saa kauniin saundin varsinkin P90

Strato on ennen kaikkea soolokitaristin soitin. Enemmän ulottuvuuksia. Mutta se feminiininen pehmeys puuttuu soundissa. Soundi on metallisen maskuliininen, mikä sopii joihinkin juttuihin erinomaisesti ja kuulostaa osaavissa käsissä erittäin hyvältä.

Itse kyllä enemmän humpparimiehiä, vaikk P90:ssä on oma viehätyksensä. Erityisesti hollow body kitaroissa. Mutta kun soitta Lespaa kaulamikillä putki Voxin läpi, ei voi kuulla ja tuntea mitään muuta kuin sen kauniin feminiinisen pehmeyden soundissa. Sitä voi toki maustaa eri efekteillä ja mielellään analogisilla. Mallintava maailma on minun korvaan aika ärsyttävä. Siitä puuttuu jotain tärkeää, vaikka kuin säätäis, vääntäis tai latailisi eri soundeja. Vähän sama ero silikonitisseillä ja luomuilla. Tai luomut huulet vs. duckface-huulet yms.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Strato on ennen kaikkea soolokitaristin soitin. Enemmän ulottuvuuksia. Mutta se feminiininen pehmeys puuttuu soundissa. Soundi on metallisen maskuliininen, mikä sopii joihinkin juttuihin erinomaisesti ja kuulostaa osaavissa käsissä erittäin hyvältä.

Itse kyllä enemmän humpparimiehiä, vaikk P90:ssä on oma viehätyksensä. Erityisesti hollow body kitaroissa. Mutta kun soitta Lespaa kaulamikillä putki Voxin läpi, ei voi kuulla ja tuntea mitään muuta kuin sen kauniin feminiinisen pehmeyden soundissa. Sitä voi toki maustaa eri efekteillä ja mielellään analogisilla. Mallintava maailma on minun korvaan aika ärsyttävä. Siitä puuttuu jotain tärkeää, vaikka kuin säätäis, vääntäis tai latailisi eri soundeja. Vähän sama ero silikonitisseillä ja luomuilla. Tai luomut huulet vs. duckface-huulet yms.

Tässä on hyvä näyte miksi Gibson Les Paul. Tässä taidetaan mennä Les Paul Customilla. Aivan ihana soundi. Ei voi olla rakastamatta sitä... :)

https://youtu.be/gavcjNniIvk?si=hIh0o_TkSbpYfF0H

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Tässä on hyvä näyte miksi Gibson Les Paul. Tässä taidetaan mennä Les Paul Customilla. Aivan ihana soundi. Ei voi olla rakastamatta sitä... :)

https://youtu.be/gavcjNniIvk?si=hIh0o_TkSbpYfF0H

No joo. Stratossa se että sillä voi soittaa mitä tahansa genreä. Esim Nile Rodgers vetää R & B:tä ja komppia.

• Anonyymi00023

Gretsch ehkäpä?

• Anonyymi00025

Gretsch on lähempänä naista kuin Fender :)

• Anonyymi00027
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Gretsch on lähempänä naista kuin Fender :)

Kokonaisuus riippuu isoksi osaksi kuinka se omistaja pitelee ja huolehtii siitä. (:
        Parhaimmat soundit ja fiilikset saa oikeella käsittelyllä ja soittajan ja soittimen on
        sovittava toisilleen.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Kokonaisuus riippuu isoksi osaksi kuinka se omistaja pitelee ja huolehtii siitä. (:
        Parhaimmat soundit ja fiilikset saa oikeella käsittelyllä ja soittajan ja soittimen on
        sovittava toisilleen.

Yhdellä mun kaverilla oli sellainen Silver JET. Se oli protyyppi

• Anonyymi00033
        Anonyymi00027 kirjoitti:

sovittava toisilleen.

Mulla on yksi Gretsch. En saa sitä millään maskuliiniseksi. Kyllä se aika naiselta kuulostaa, vaikka mitä teen sen kanssa. Eikä se naiselta kuulostaminen tarkoita mitään negatiivista. Päinvastoin :)

• Anonyymi00034
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Yhdellä mun kaverilla oli sellainen Silver JET. Se oli protyyppi

Jotkut prototyypit on aika, noh en sano mitään.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Mulla on yksi Gretsch. En saa sitä millään maskuliiniseksi. Kyllä se aika naiselta kuulostaa, vaikka mitä teen sen kanssa. Eikä se naiselta kuulostaminen tarkoita mitään negatiivista. Päinvastoin :)

Toivottavasti käsittelet sitä hellästi ja oikein.

• Anonyymi00031

Hello Kitty?

• Anonyymi00032

Mel Gibson

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      68
      5463
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      236
      4294
    3. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      255
      2984
    4. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      34
      2697
    5. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      92
      2567
    6. Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta

"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S
      Kotimaiset julkkisjuorut
      331
      1969
    7. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      5
      1872
    8. Muovipusseista pitäisi saada panttimaksu takaisin

Ostan joka päivä yhden muovipussin, ja niistä palautuu keskimäärin takaisin kaupan pullomaatin yhteydessä olevaan roskik
      Maailman menoa
      56
      1652
    9. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      12
      1547
    10. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      2
      1516
    Aihe