Millaisista määristä on kyse?
Alkoholistit. Paljonko juotte/joitte enimmillään?
15
389
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olen toipunut alkoholisti.
Pakko sanoa, että ei tullut määriä mitattua. Pitkiä putkia oli, kuukausia peräkkäin.
Oli vielä kaljapulloaikaa, joskus meni kori kaljaa päivässä, joinain päivinä muutama viinapullollinen. Aika lailla määrät vaihteli, oli se joskus rahastakin kiinni, mitä tuli juotua.
Määriä vaikea sanoa muuta kun että runsaasti meni.- Anonyymi00002
Saitko 50€ lahjakortin?
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Saitko 50€ lahjakortin?
En saanut, kun -90-luvulla ei ollut tuollaista, eikä tosin ollut edes euroja, elettiin markka-aikaa.
Ja eikös se 50 euroa ole niille peukuttajille vain Helsingissä ?
- Anonyymi00003
Kohtuullisesti eli 17 nobea päivässä
- Anonyymi00006
Paljon
- Anonyymi00007
Lähemmäs litra 40% vodkaa meni "uran" lopussa. Sit tuli blackoutit, krampit ja naama edellä lattiaan pari kertaa niin päätin lopettaa.
- Anonyymi00008
Aika usein elämä opettaa. Joskus asiat tulee koettua niin sanotusti kantapään kautta. Vanha sanonta, vahingosta viisastuu.
Mutta hienoa, kun pääsit alkoholista eroon.
- Anonyymi00009
Riippuu, onko päivittäien keskimäärin, vaiko ennätys. Mun ennätys on 36 kaljaa pv, jouduin putkaan sen jälkeen.
- Anonyymi00010
No ei mikään ihme, että voi joutua tuon määrän juotuaan putkaan.
Se ei tosin ole ainakaan mikään kehumisen aihe.
- Anonyymi00011
Join about 10l per ehtoo. Nyt vesiselvänä jatkanut jo vuosikaudet.
- Anonyymi00012
Hienoa!
- Anonyymi00013
Vaikea tarkkoja määriä muistaa mutta sanotaan että helposti 2 pulloa viskiä ja 10-30 0.5l laimeempaa alkoholi juomaa. Tunnissakin kun aloittaa ja iltaa meinaa lähteä niin menee 5-8 0.5l. viinaa en juo koska en osaa mutta viskiä ja konjakkia sekä kaljaa.
- Anonyymi00014
Järkyttävä määrä jo omasta mielestä se onse toleranssi siks pitää taukoja ottaa niin pääsee vähemmällä! Stempit muille!
- Anonyymi00015
Vastaavia määriä kuin tuossa edellä ei ole mennyt. Siltikin tiesin jo itsekin, että enemmän kuin oli terveellistä. Niinpä työterveystarkastukseen valmistauduin parin päivän tipattomuudella, ettei alkoholi nostaisi maksa-arvoja kovin suuriksi. Kunnossa oli arvot toistaiseksi.
Eipä tosiaankaan ole tullut pidettyä kirjaa, 24-pakki ja muutama väkevä oli ihan normaali varustautumien viikonlopulle, ja harvoin siitä mitään enää maanantaina oli jäljellä. Arkena sitten on riittänyt 8-12 olutta päivässä + joskus jokunen yömyssy.
Nyt olen viettänyt tipatonta tammikuuta. Kyllä tämän reilun kahden viikon aikana on jo huomannut eron jaksamisen kanssa. Absolutistiksi en ole alkamassa, mutta aikomus on tietoisesti rajoittaa. Periaatteessa helppo homma: jos kotona ei ole viinaa, niin jää juomatta tai loppuu kun loppuu. Toki onhan juotavaa kaupoissa ja baareissa... Eiköhän itsekurilla pärjäillä.- Anonyymi00016
Kyllä jaksaminen paranee, sekä fyysinen, että myös henkinen. Sen huomaa itsekin aika pian, kun on jonkin aikaa ollut kuivilla. Mieliala etenkin muuttuu hyvin pian paljon paremmaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393