minulla oli pari viikkoa kovaa huimausta.
Ne olivat selkeästi vieroitusoireita.
Uutisissa oli tieto, että Temesta
loppuu Suomesta.
Söin niitäkin, mutta ne aiheuttivat lihomista.
Tuli 5 kg lisää kuukaudessa.
Lääke lopetettiin.
Lopetin Cipralexin käytön kun siitä ei ollut mitään hyötyä.
Sen seurauksena tuli sitten nuo huimaukset.
Loppuivat sitten aikanaan.
Ne olivat selkeästi vieroitusoireita.
Uutisissa oli tieto, että Temesta
loppuu Suomesta.
Söin niitäkin, mutta ne aiheuttivat lihomista.
Tuli 5 kg lisää kuukaudessa.
Lääke lopetettiin.
Lopetin Cipralexin käytön kun siitä ei ollut mitään hyötyä.
Sen seurauksena tuli sitten nuo huimaukset.
Loppuivat sitten aikanaan.
Vastaukset 1
Vanhimmat
kiva kuulla että joku on pystynyt lopettamaan lääkeiden käytön ilman erityisempii ongelmii. Olen joutunut viime aikoina pähkäilemään pitäsikö alottaa lääkeiden käyttö, mutta en ole uskaltanut , kun olen kuullut niin paljon negatiivista niiden lopettamisesta...