On sitä kohtaan? Enkä halua että kerrot niistä mulle irl mitään. Haluan vaan että rakastelet mut puhki ja olet mun hetken.
Mitä tunteita sulla
15
390
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sellainen vinkki naisia esittävä palstasetä ja miksei muutkin- rakastelusta lässyttäminen ei ole söpöä, se antaa entistä limaisemman vaikutelman. T naiselta
- Anonyymi00002
Kyllä kannatti ihan jo tämä kommentti jo haalia ”sydämmeen” ettei me aika hukkaan. Lisäys
- Anonyymi00003
T-nainen taitaa olla yks palstasedän hahmo !
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
T-nainen taitaa olla yks palstasedän hahmo !
Kerrotko viimein jo perustelusi tälle visiolle, ätmihunter? Monta kertaa on innostettu siihen, niin kerro nyt viimein miksi
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kerrotko viimein jo perustelusi tälle visiolle, ätmihunter? Monta kertaa on innostettu siihen, niin kerro nyt viimein miksi
Liian mitätöivää puhetta lukijoista esim- mutta eihän tuossa ole mitään järkeä, jos itse tietää ns paremmin tms🤔
- Anonyymi00006
Ei tapahdu ellet ole yli 190 cm mies!
Haluan pitkän miehen kokoisen miehen munaa !
Pitkä nainen- Anonyymi00007
Eli kompleksia löytyy molemmista pituuksista, aloittajaäijä. Vähän liian ilmeistä mutta mainitsempahan vain kuitenkin iloksi tai suruksi, miten se koetaan
- Anonyymi00008
Mä en sitten kirjoittele tällaisia juttuja hyvä mies.
- Anonyymi00012
Aivan sama kuka kirjoittaa ja mitä, aina löytyy itselle sopiva öitä
- Anonyymi00009
Tunteita vain yhtä naista kohtaan.
- Anonyymi00010
Tiedän. Niin mäki vain sua. Odotan kyllä, olethan oikea käteni näissä hommissa. Sivusta.
- Anonyymi00011
Eli minua kohtaan tiedän sen
- Anonyymi00013
Sä omistat mut, haluatko että teen vaikka kuperkeikan, ehkä kaikki muuttuu.
- Anonyymi00014
Mä oon liian pullea
- Anonyymi00015
Juu ei mua tollainen pelleiliä nainen kiinnodtakkaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen715525Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2564817Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk393148Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172552994Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1022621Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S3342027Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään51962Muovipusseista pitäisi saada panttimaksu takaisin
Ostan joka päivä yhden muovipussin, ja niistä palautuu keskimäärin takaisin kaupan pullomaatin yhteydessä olevaan roskik611730Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151555Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t21536