Nähdä jossain. En tee sulle ongelmia jos et sinäkään mulle. En jaksa tätä enää
Haluan ihan tosi
31
773
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi ihmeessä ikävöidään ja kirjoitetaan ongelmista! Jos kaksi rakastaa, ei ole ongelmia ja kaikki ratkeaa itsestään!
- Anonyymi00003
hep hep. Ei asiat ratkea itsestään, vaan kaiken eteen pitää valitettavasti tehdä jotain tai enemmänkin!
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
hep hep. Ei asiat ratkea itsestään, vaan kaiken eteen pitää valitettavasti tehdä jotain tai enemmänkin!
Älä viitsi opettaa.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Älä viitsi opettaa.
En opeta, vaan oikaisen pskan väitteen. Toki tee mitä haluat ja makaa vaikka maassa ja odota, että asiat ratkeaa ;-)
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
En opeta, vaan oikaisen pskan väitteen. Toki tee mitä haluat ja makaa vaikka maassa ja odota, että asiat ratkeaa ;-)
Ilmeisesti sinulla on suuria vaikeuksia ymmärtää lukemaasi ja yleistää asioita tai nähdä harhaisena vain oma tilanteesi. Hyvää päivänjatkoa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ilmeisesti sinulla on suuria vaikeuksia ymmärtää lukemaasi ja yleistää asioita tai nähdä harhaisena vain oma tilanteesi. Hyvää päivänjatkoa.
😂😂
- Anonyymi00002
En minäkään jaksa. Anna olla jo, kun se on feikkiprofiili jonka kanssa juttelet. Minua ei ole koskaan kiinnostanut enkä halua nähdä.
- Anonyymi00008
Mies on varattu
- Anonyymi00009
Ei kai? Voi herranjumala titin nalle sentään enkäs ole!
- Anonyymi00010
Hänelle olen varannut itseni jos haluaa!
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Hänelle olen varannut itseni jos haluaa!
Titin alle 100%!¡!
- Anonyymi00012
Miksi tekisin kenellekäön ongelmia.
- Anonyymi00013
Kaikki täällä tuntuu olevan varattuja, ainakin mitä miehiin tulee.
- Anonyymi00014
Naiset myös
- Anonyymi00015
Eikö nähdä missään?
- Anonyymi00016
Laita viestiä, niin nähdään. Yhteystiedot sulla on.
- Anonyymi00017
Oonko aiemmin laittanut viestiä?
- Anonyymi00018
En halua tavata itseäni lyhyempää miestä johon on ollut tunteita paljonkin kun luulin paljon pidemmäksi joskus .
En halua satuttaa itseä lisää!
Naiselta- Anonyymi00023
Onks tää se pihatonttu?
- Anonyymi00019
Oon vastannut jo aikasemmin, että nähdään vaan. Odotan sinulta sitä viestiä, tiedät mitä kautta ne kulkee. Nähtäskö nyt ihan vaan kahdestaan vai yritetäänkö vielä onnistusko kolmestaan?
- Anonyymi00024
Kuka se kolmas olisi
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kuka se kolmas olisi
Kaveri
- Anonyymi00026
Tiedät itsekin mitä kautta voit laittaa viestin.
Tai kaveri. -sivusta - Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kaveri
Ei kiitos.
Sivusta - Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Tiedät itsekin mitä kautta voit laittaa viestin.
Tai kaveri. -sivustaNiin tiedän, koska puhelinnumerokin löytyy. Odotan vain hänen olevan aloitteellisempi.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Niin tiedän, koska puhelinnumerokin löytyy. Odotan vain hänen olevan aloitteellisempi.
Oletat hänen tehneen aloituksen? Naisen?
- Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Oletat hänen tehneen aloituksen? Naisen?
Tottakai oletan, enhän muuten tähän kirjottaisi. Sukupuoleen en ota kantaa. Oletkohan se sinä?
- Anonyymi00020
Et vastannut viestiin!
- Anonyymi00021
Ei oo käynyt mielessäkään että kaivattuni haluaisi minulle ongelmia. Mehän rakastamme eikö niin. Ainakin minä.
- Anonyymi00022
Joo, no problem.
- Anonyymi00030
Ei kiinnosta. Ikävä antti pilas kaiken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen735569Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2734876Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk443194Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172553014Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052643Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52252Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S3412101Muovipusseista pitäisi saada panttimaksu takaisin
Ostan joka päivä yhden muovipussin, ja niistä palautuu keskimäärin takaisin kaupan pullomaatin yhteydessä olevaan roskik651821Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t21566Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151555