Joten älä syytä mua, jos myrsky yltyy liian kovaksi sulle nainen, sä olet voinut vaikuttaa siihen, kuinka vakaana tilanne pysyy ja oot valinnut pahentaa sitä, "peleilläsi" muiden miesten kanssa. Sä todella vihaat mua, haluat satuttaa mua syviten ja pahiten, ei sussa oo ihmistä.
Nautit muiden satuttamisesta
15
283
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ja paskat
En jää lähellesi seuraamaan esitystäsi mies.
Saat huutaa tuuleen jos asenteesi on
Todella noin narsku!?
Sitten
suhun ei pidä käyttää yhtään enempää aikaa.
Hei hei
Nähdään seuraavassa elämässä !
Naiselta- Anonyymi00003UUSI
Katso peiliin ja mieti mitä teet!
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Katso peiliin ja mieti mitä teet!
Jep huomaatko miten ruma sun peilikuva mies on .!?
Eikä mulla ole osaa. siihen
Jatkat samaa käytöstä myös muualla
En ole ainoa jolle käyttäydyt huonosti !
Kiusaaja ja piinasja
Vaajija uhri ja valittaja !
Olisiko parempi hankia positiivin lista kuvaamaan itseä ihmisenä ?
Niin
Eli katso siis. Peiliin
Huomaatko miten on paljon asioita missä voisit toimi ihan toisin mitä juuri nyt teet ?
Jos haluaisit tehdä toisin ... Mutta et halua?!
Vai osuuko se välinpitämätön kuvaus
Sittenkin suhun itseen enenpi mies?!
Sivusta
Onko kaikki paha mitä näet minussa sittenkin
Vain asioita mitä sun pitäis korjata sussa itsessäsi mies ?
Olen kuitenkin kuin peili sinulle! - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jep huomaatko miten ruma sun peilikuva mies on .!?
Eikä mulla ole osaa. siihen
Jatkat samaa käytöstä myös muualla
En ole ainoa jolle käyttäydyt huonosti !
Kiusaaja ja piinasja
Vaajija uhri ja valittaja !
Olisiko parempi hankia positiivin lista kuvaamaan itseä ihmisenä ?
Niin
Eli katso siis. Peiliin
Huomaatko miten on paljon asioita missä voisit toimi ihan toisin mitä juuri nyt teet ?
Jos haluaisit tehdä toisin ... Mutta et halua?!
Vai osuuko se välinpitämätön kuvaus
Sittenkin suhun itseen enenpi mies?!
Sivusta
Onko kaikki paha mitä näet minussa sittenkin
Vain asioita mitä sun pitäis korjata sussa itsessäsi mies ?
Olen kuitenkin kuin peili sinulle!Teillä hirviöillä on aina oikeutus teoilleni! Mä pelaan eri sarjassa, siellä ihmisillä on sydän ja tunteet.
- Anonyymi00002UUSI
Ikävää kun koet tulleesi petetyksi, tai sinut on petetty. Harmi, jos sinun on annettu uskoa, että kaikki on hyvin ja tasapainossa. Toki aika moni kokee elämänsä aikana sen, että toinen tahtoo jossain vaiheessa eri asiaa joltain ohmissuhteelta kuin itse. Toivottavasti pääset yli.
- Anonyymi00004UUSI
Eiköhän asia ole just toisinpäin.
- Anonyymi00005UUSI
Ei oo
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei oo
Ompas. Älä taas intä !
- Anonyymi00006UUSI
Kommentoin yleisesti.
Mitä miehen suusta päästää. Selvästi uhkailee naista jostain peleistä.
Omakokemus. Ex viesti yhdessä olo ajan toiselle naiselle ja todisteita on.
No mitäs tämä epävarma mies teki.
Syytti minua vieraissa käynneistä,vaikka en koskaan häntä pettänyt enkä eronkaan jälkeen ole kenenkään kanssa ollut.
Eli loppu tulema,miehellä omatunto kolkuttaa omista teoista ja näin yrittää huomion kääntää naiseen oletetusta pelailuista ja pettämisistä.
Jos olisi oikea/rehellinen mies,keskustelisi naisensa kanssa kasvotusten eikä uhkuisi ja puhkuisi.- Anonyymi00009UUSI
´Tuo viimeinen lause on on niin totta!
- Anonyymi00013UUSI
Kiitos Täs kuviois on hiukan jotain samankaltaista
Mitä sinulle on tapahtunut .
Sivusta
- Anonyymi00007UUSI
Ei ole mitään pelejä. Varattu olen ja sellaisena pysyn. Haiskahtaa siltä, että etsit syytä "suuttua", että voit alkaa sekoilemaan muiden naisten kanssa. Älä turhaan näe sitä vaivaa. Voit aloittaa sen ilman minulle raivoamista.
- Anonyymi00011UUSI
Toivottavasti ikävä antti saa turpaan
- Anonyymi00014UUSI
Älä horise.
- Anonyymi00015UUSI
Sinä olet myrskyni, ulappani, jonka tyynnytän sulkien suusi suudelmalla, epävarmuutesi tiukalla halauksella ja sytytän liekkisi palamaan niskaasi hengittämällä 😘😘😘
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2056578Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p2794506"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1423585Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1103403Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m613396Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492866Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2542539Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.752427- 252366
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk1011941