Se on porautunut

Anonyymi-ap

Ajatuksiin että olet koko elämän etsinyt minua. Ei sitä niin vaan unohda

10

374

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No itsetunto sulla on ainakin kunnossa.

• Anonyymi00002

Kenelle tää on? naiselle vai miehelle

• Anonyymi00004

Juhalle

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Juhalle

Miltä se sinusta tuntuu?

• Anonyymi00003

Etsivä löytää kolkuttajalle avataan, eikö se niin mene aloittaja? Joku on porautunut sinun ajatuksiin, sinun sisinpääsi sisälle. Tuo, sinun aloitus voi tarkoittaa sitä, että ihminen ei ole koskaan kokenut sellaista mitä sinä olet saanut aikaan. Ja, tuo kaikki on tapahtunut varmaan tunteissa sinuun. Aloittaja minä kun ihastuin eräseen naiseen ja sitten Rakastuin häneen. Ajattelin että tämä on vain tälläinen ohimenevä tapaus, niin olin kokenut useamman kerran elämäni aikana. Olinhan ollut muutaman kerran elämäni aikana parisuhteessa, myös useita vuosia pitkän jakson. Menin jo aika nuorena yhteen edesmenneen vaimon kanssa, olin nuori kun lapseni syntyi. Se, jälkeen olin ollut muutaman naisen kanssa kihloissa, ja sitten oli muita suhteita sen jälkeen. Mutta eniten olen kaivannut ja Rakastanut häntä ketä en enää näe, hän on ollut se suurin Rakkaus itselleni. Se, takia olen kirjoittanut että olen koko elämän etsinyt juuri häntä, koska hänessä olen kokenut eniten Rakkautta. Ja, mikä on paradoksaali tässä koko asiassa, se etten koskaan näe häntä edes. En, ole koskaan sanoin hänelle sanonut näitä tunteitani, olen vain kirjoittanut hänelle täältä. Sen takia kun kokee näin voimakkaan Rakkauden, niin tunnet että olet koko elämän etsinyt juuri häntä. Ja. mikä ihmeellisin asia tässä on, hänen ei tarvinnut kuin olla olemassa. Ei,koskaan hänen kanssa oltu puhuttu edes tunteista, ja näin kävi tuli pitkäaikainen Rakastuminen. Ihastuin hänen Kauniisiin Kasvoihin ja silmiin, sekä koko hänen olemukseen päästä varpaisiin. Siitä ajattelen että häntä olen koko elämäni etsinyt, kun häntä olen eniten Rakastanut kaikista naisista. En, ymmärtänyt että näin voi edes tuntea, tämä on jotain elämää suurempaa ollut. Hänestä siirtyi minuun jotain niin Kaunista ja herkkää, sen minkä koin hänessä. Sitten hän katosi pois, enkä enää nähnyt häntä se tuntui niin pahalta. Olihan hänestä muodostunut elämäni suurin Rakkaus tarina. Hän, sai minut tuntemaan niin voimakasta Rakkautta, etten ole pystynyt enkä halunnut ketään elämääni. Hänessä on niin paljon enemmän, koska eihän tälläinen tunne voi muuten muodostua ihmiselle. Kaunis Kasvoinen Kaunotar on hän kuka sai minut niin sekaisin itsestään, siitä hänen tärkeys johtuu itselleni. Kun, en ole koskaan kokenut näin voimakasta Rakastumista, kuin hänessä se olen kokenut ja tuntenut. Jokaisen pitäisi kokea tälläinen kerran elämässä, niin tietäisi mitä on Rakastaa oikein. Silloin kun näin käy et näe enää ketään muuta, kukaan muun ei kiinnosta, et löydä mistään samanlaista tunnetta. Sen takia tuo koko elämän etsintä, sitä se tarkoittaa omassa elämässäni.

• Anonyymi00011

Haikeansuloinen rakkaustarina. ❤️ Kiitos, että jaoit tämän. Tekstisi auttoi ymmärtämään miehen ajatusmaailmaa.

Tämä teksti voi luoda toiveajattelua, että "minunkin rakas kaipaa minua jossain tuolla kaikkien vuosien jälkeen". Hiljattain kuulin eräältä vanhemmalta mieheltä, että hän asuu nykyään parikymppisenä tapaamansa naisen kanssa. Näinkin voi olla.

• Anonyymi00007

Mietin välillä, että kauanko sinä olet tiennyt. Unohtanutkin paljon asioita, joita oli ennen, kuin sinusta tiesinkään mitään...

• Anonyymi00008

Ai öljynporauslautta?

• Anonyymi00009

Taitaa olla toistepäin ap.

• Anonyymi00010

Niin, ja vihdoin löysin 😃 Aattele! Parempi myöhään ku ei silloinkaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      73
      5579
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      274
      4890
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      45
      3214
    4. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      105
      2653
    5. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      5
      2282
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      2
      1566
    7. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      15
      1555
    8. Vihervassarit

Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät
      Maailman menoa
      29
      1408
    9. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      21
      1220
    10. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      127
      855
    Aihe