Käypäs mies laittamassa

Anonyymi-ap

pyykit narulle kylppäriin! En niitä alusvaatteita voi viedä talon kuivaushuoneeseen. Voin keittää sulle iltateetä sillä aikaa.

46

386

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei taida teillä enää puheyhteys kotona toimia?

• Anonyymi00002

Meinaatko, että ollaan vierekkäin sängyllä näpyttämässä palstalle näitä😂
        Kokeilin vain miltä tuntuisi jos voisi noin kaipaukselle sanoa. -ap

• Anonyymi00010
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Meinaatko, että ollaan vierekkäin sängyllä näpyttämässä palstalle näitä😂
        Kokeilin vain miltä tuntuisi jos voisi noin kaipaukselle sanoa. -ap

Fantasiointia, sivusta 🧐kiva kokemus, viettelevä houkutin, jos on vietteleviä pöksyjä ollut pesussa 😅

• Anonyymi00015

Et yhtään koe, että teet itsestäsi narrin kun näet vaivaa näistä palstaäijän on mulla emäntä - larppauksista tätä naista esittäen? Etpä tietenkään kuten ammattilainen sanois lakonisesti ohimennen

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Et yhtään koe, että teet itsestäsi narrin kun näet vaivaa näistä palstaäijän on mulla emäntä - larppauksista tätä naista esittäen? Etpä tietenkään kuten ammattilainen sanois lakonisesti ohimennen

Minäki puhu vähä kyttää

• Anonyymi00020
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Päänarri siinä taas esiintymässä. Koita jo uskoa, että täällä kirjoittaa ihan muut ihmiset kuin sinun miehesi. Aloittaja on taas nainen.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Päänarri siinä taas esiintymässä. Koita jo uskoa, että täällä kirjoittaa ihan muut ihmiset kuin sinun miehesi. Aloittaja on taas nainen.

Miehesi naisesi- tämä sinun retorikkasi on aina yhtä typerryttävää luettavaa, aloittajaäijä siinä missä olen nainen- jankutuskin. Saati sitten se, että taantuneille olen nainen- hokema tarkoittaa samaa henkilöä vuodessa toiseen🥱

• Anonyymi00032
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Miehesi naisesi- tämä sinun retorikkasi on aina yhtä typerryttävää luettavaa, aloittajaäijä siinä missä olen nainen- jankutuskin. Saati sitten se, että taantuneille olen nainen- hokema tarkoittaa samaa henkilöä vuodessa toiseen🥱

Deluusio vaivaa sinua pahasti.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Fantasiointia, sivusta 🧐kiva kokemus, viettelevä houkutin, jos on vietteleviä pöksyjä ollut pesussa 😅

Saisko uudestaan hollille.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Saisko uudestaan hollille.

Kysy oikealta ihmiseltä.

• Anonyymi00003

ai ne rikkinäiset :)

• Anonyymi00004

Hiiret käyneet nakertamassa.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Hiiret käyneet nakertamassa.

Hiiret prkle!

• Anonyymi00021

Rikkinäiset on mökin roskiksessa.

• Anonyymi00005

Tekisin sinun vuoksesi, mitä vain nainen. Iltatee kuulostaa hyvälle. Suudelma vielä paremmalle. Anteeksi, että en ole vaatimaton mies. Vien sinut rakkauden siiville, jos sinut saan. Tiedän, ettet halua minua. Pelkäät turhaan. Nukutaan yksi yö vierekkäin ja unelmoidaan ihanasta kumppanista, joka ei kuorsaa...

• Anonyymi00007

Pyhä sylvi miten näytelmällistä 😄

• Anonyymi00008

Mistä tiedöt ettei halua. Kysyitkö?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Mistä tiedöt ettei halua. Kysyitkö?

En, mutta tiedän.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Pyhä sylvi miten näytelmällistä 😄

On liian tunkeilevaakin.

• Anonyymi00006

No on ne parempi kylppärin narulla kuivumassa kun märkänä päällä. Herrajumala, saa sinkku omaa järjen hieventä käyttää.

• Anonyymi00017

Niin mutta jos onkin niin kova hoppu kokoajan ettei black horset ehi kuivahtaa

• Anonyymi00022
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Niin mutta jos onkin niin kova hoppu kokoajan ettei black horset ehi kuivahtaa

Naisilla on harvoin black horsen pöksyjä. Ei mulla ainakaan.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Olisit voinut palstaäijä jättää tämänkin viisastelun kirjoittamatta

• Anonyymi00029
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Mulla on mustat Sloggi maxit. Seuraavaksi puuterin värisistä haaveilen. Liikaa on asusteita 👗 taloyhtiön kuivaushuoneesta varastettu, näitä ei ota kukaan.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Mulla on mustat Sloggi maxit. Seuraavaksi puuterin värisistä haaveilen. Liikaa on asusteita 👗 taloyhtiön kuivaushuoneesta varastettu, näitä ei ota kukaan.

Järkevän ihmisen aluspöksyt. Ainakin näin pakkasella. Eikä ihan halvemmasta päästä.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Järkevän ihmisen aluspöksyt. Ainakin näin pakkasella. Eikä ihan halvemmasta päästä.

Puuvilla tekee hyvää tushulle. Yöt pitäisi kai olla ilman pöksyjä. Joskus tulee viskattuakin unissaan lattialle.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Puuvilla tekee hyvää tushulle. Yöt pitäisi kai olla ilman pöksyjä. Joskus tulee viskattuakin unissaan lattialle.

No tämäpä kiintoisa yksityiskohta naisia esittävä keke kaikkiin peräkammareihin joissa tushna on suht vieras käsite ja mm siksi tuntuu uskottavalta, että joku nainen kertoilee täällä aiheesta mutkattomasti. T naiselta? Toki

• Anonyymi00040
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Oletko naisia esittävä käynyt oikeasti nyysimässä naapureiden asusteita? Ihmekös kun tulee ongelmia aina siellä SINUN naapurustossasi. T naiselta ipanan ivaksi

• Anonyymi00043
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Oletko naisia esittävä käynyt oikeasti nyysimässä naapureiden asusteita? Ihmekös kun tulee ongelmia aina siellä SINUN naapurustossasi. T naiselta ipanan ivaksi

Älä sano väärää todistusta!

• Anonyymi00012

Mitkä pyykit? Älä vain kuvittele, että veisin sinun likapyykkisi narulle, älä unta nää. Vasta sitten, kun tulet mulle. Vien samalla sinut vihille oma morsiameni. m>n

• Anonyymi00018

Ja tekö ette sitten ole jo vähintään avoliitossa tämän monologin mukaan, aloittajaäijä?😏

• Anonyymi00023
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ja tekö ette sitten ole jo vähintään avoliitossa tämän monologin mukaan, aloittajaäijä?😏

Oletpa ahkerasti käynyt kommentoimassa aloitustani kukonlaulun aikaan. Ja vielä ihan turhaan. Omasi, eikä muiden elämä ole noista kommenteista mihinkään muuttunut. -ap

• Anonyymi00024

Eihän ne pyykit enää likaisia ole pyörittyään tunteja kuumassa pesuainevedessä. -ap

• Anonyymi00038
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Oletpa ahkerasti käynyt kommentoimassa aloitustani kukonlaulun aikaan. Ja vielä ihan turhaan. Omasi, eikä muiden elämä ole noista kommenteista mihinkään muuttunut. -ap

En minä sinun kiusaksi palstaäijä näitä spedejä aloituksiasi kommentoi vaan suhteellisuudentajun menettäneiden lapsellisten takia. Esim tämä aloitus no uffaffaa

• Anonyymi00045
        Anonyymi00038 kirjoitti:

En minä sinun kiusaksi palstaäijä näitä spedejä aloituksiasi kommentoi vaan suhteellisuudentajun menettäneiden lapsellisten takia. Esim tämä aloitus no uffaffaa

Hyvä neuvo sinulle. Hanki oma elämä sensijaan, että kyttäät täällä jonkun olemattoman palstaäijän kirjoituksia.

• Anonyymi00013

------🧦🧦🧦🧦🧦🧦🩲🩲🩲🩲🩲🩲🤏------

• Anonyymi00019

Nokiani on hieman vanhahtava.

• Anonyymi00026

Ennen tehtiin hyviä puhelimia. Mullakin tipahti sellainen auton katolta maantielle ja autot ajoivat päältä. Akun vaihdon jälkeen oli vielä ihan toimiva peli.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Ennen tehtiin hyviä puhelimia. Mullakin tipahti sellainen auton katolta maantielle ja autot ajoivat päältä. Akun vaihdon jälkeen oli vielä ihan toimiva peli.

Mulla oli ensimmäinen puhelin Nokian "halko." Kestävä kuin mikä, oli monta tuntia maassa lumisateessakin ensi pakkasilla. Vähän jähmeästi toimi sanomien laitto ja valinnat viiveellä ennen kuin lämpeni.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Mulla oli ensimmäinen puhelin Nokian "halko." Kestävä kuin mikä, oli monta tuntia maassa lumisateessakin ensi pakkasilla. Vähän jähmeästi toimi sanomien laitto ja valinnat viiveellä ennen kuin lämpeni.

Mun ensimmäinen puhelin oli Mobira Cityman. Voitin sen työpaikan arpajaisissa kun oli poistopuhelin. Se oli paras puhelin ikinä. iso ja röpöläinen. Pysyi hyvin kädessä. Ei tipahtanut eikä hävinnyt. Äänen laatu oli loistava.

• Anonyymi00035

Ei kuule mitään ongelmaa kun yksin asustelee😂 aina pärjätty nii

• Anonyymi00048

Keittääkö ne miehen pitäis

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      73
      5569
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      273
      4876
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      44
      3194
    4. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      255
      3014
    5. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      105
      2643
    6. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      5
      2252
    7. Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta

"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S
      Kotimaiset julkkisjuorut
      341
      2101
    8. Muovipusseista pitäisi saada panttimaksu takaisin

Ostan joka päivä yhden muovipussin, ja niistä palautuu keskimäärin takaisin kaupan pullomaatin yhteydessä olevaan roskik
      Maailman menoa
      65
      1821
    9. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      2
      1566
    10. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      15
      1555
    Aihe