TUBETTAJA MOPO MONSTERI

Anonyymi-ap

ON MENEHTYNYT VIIME YÖNÄ ALS .EUTANASIA ON KIELLETTY SILTI LÄÄKÄRI SAA KIDUTTAA IHMISNEN HENGILTÄ .HÄNEN HÄN HÄNELTÄ KIELLETTIIN HENGITYSKONE SEKÄ MAHARUOKALETKU.HÄN OLI SYÖMÄTTÄ EILISEEN PÄIVÄÄN ASTI JOULUKUUN 18, TOISTA PÄIVÄSTÄ ASTI VIIME YÖNÄ HÄN NUKKUI POIS .HÄN EI ENÄÄ PYSTYNYT NIELEMÄÄN SIKSI OLI MONIA PÄIVIÄ SYÖMÄTTÄ .SILTI HÄNEN PÄÄ PELASI LOPPUUN ASTI .KAUHEAA MITEN IHMISEN HOITOTAHDON YLI MENNÄÄN .

13

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

HÄN TUKEHTUI OMAAN LIMAANSA .KAUHEA VÄKIVALTANEN JA TUSKALLINEN KUOLEMA .TUKEHTUMINEN SAATTAA KESTÄÄ JOPA 5MIN .MIETTIKÄÄ JOTTA EUTANASIA ON TÄSSÄ MUKA HYVINVOINTIVALTIOSSA KIELLETTY MUTTA SILTI POTILAS NIINSANOTUSTI TAPETAAN HITAASTI KIDUTTAMALLA .JA SALOSSA HOIVAJITUSSA ASUKAS ON KUOLLUT KUN OLI SIDOTTU KIINNI NIIN HÄN KURISTUI HENGIILTÄ .RAHAA ON SOTIA TUKEMAAN MUTTA TÄÄLLÄ IHMISET TAPETAAN KUN RAHA EI RIITÄ ENÄÄ .EI HOITOTAHDOLLA TÄSSÄ MAASSA EDES OLE MITÄÄN VIRKAA.

• Anonyymi00002

Onko mopo monsteri oikeasti kuollut ihan kauheaa😭😭😭

• Anonyymi00003

Suomessa on laillista kidutuksen kautta aiheuttaa pitkitetty kärsimys kuolema, mutta jos hoidettava itse haluaa eutanasia, joka on miellyttävämpi tpa lähteä, niin sitä ei salita.
        Vedotaan hyvään hoitoon elämän loppuun saakka, mutta näin ei kyllä ole !

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Onko mopo monsteri oikeasti kuollut ihan kauheaa😭😭😭

ON .HÄN OLI VIELÄ TOIVEIKAS MUTTA TUKEHTUI OMAAN LIMAANSA .HÄNESTÄ OLI ENÄÄ LUUT JA NAHKA MELKEIMPÄ VAIN JÄLJELLÄ .HÄN OLI ENNEN KUOLEMAANSA LIKI 3 VIIKKOA SYÖMÄTI KUN HÄN EI ENÄÄ PYSTYNYT NIELEMÄÄN .SILTI HÄNEN PÄÄ PELASI JA LAITTO VIELÄ KESKIVIIKKONA VIESTEJÄ HÄN MENEHTYI VIIMEYÖN JO AAMUYÖN TUNTEINA .GUNU ON TEHNY VIDEON KANAVALLEEN JA TONIN ELI MONSTERIN ISÄ ANTOI TIEDON SALON SANOMIIN .

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Suomessa on laillista kidutuksen kautta aiheuttaa pitkitetty kärsimys kuolema, mutta jos hoidettava itse haluaa eutanasia, joka on miellyttävämpi tpa lähteä, niin sitä ei salita.
        Vedotaan hyvään hoitoon elämän loppuun saakka, mutta näin ei kyllä ole !

TOTTA .3 VIIKKOA OLI TONI SYÖMÄTI LIKI ENNEN KUOLEMAANSA .ALS POTILAANA HÄNELLE EI ASENNETTE MAHARUOKINTALETKUA EIKÄ LIIOIN HÄN PÄÄSSYT ELÄMÄÄ YLLÄPITÄVÄÄN KONEESEEN .KESKIVIIKKONA HÄN VIELÄ LÄHETTI VIESTEJÄ JA TOIVOI ETTÄ IHME VIELÄ TAPAHTUISI .VAIKKA HÄN OLI NÄLÄSSÄ LIKI 3 VIIKKOA ENNEN KUOLEMISTAAN HÄNEN PÄÄ TOIMI VIELÄ SIITÄ HUOLIMATTA VAIKKA MIUTEN OLI LAIHTUNUT NIIN ETTÄ POSKETKIN IHAN LOMMOLLA .MIELESTÄNI TUO ON MURHA .SILTI POTILAS EI ITSE SAA EUTANASIAA JOS SITÄ HALUAISI .

• Anonyymi00011
        Anonyymi00004 kirjoitti:

ON .HÄN OLI VIELÄ TOIVEIKAS MUTTA TUKEHTUI OMAAN LIMAANSA .HÄNESTÄ OLI ENÄÄ LUUT JA NAHKA MELKEIMPÄ VAIN JÄLJELLÄ .HÄN OLI ENNEN KUOLEMAANSA LIKI 3 VIIKKOA SYÖMÄTI KUN HÄN EI ENÄÄ PYSTYNYT NIELEMÄÄN .SILTI HÄNEN PÄÄ PELASI JA LAITTO VIELÄ KESKIVIIKKONA VIESTEJÄ HÄN MENEHTYI VIIMEYÖN JO AAMUYÖN TUNTEINA .GUNU ON TEHNY VIDEON KANAVALLEEN JA TONIN ELI MONSTERIN ISÄ ANTOI TIEDON SALON SANOMIIN .

Otan osaa hän sentäs taisteli loppuun saakka mutta nyt hänen ei tarvitse enää kärsiä kun voi nautia uudesta elämästä siellä pilvien päällä ja muuten hänen vaimokin sairastui als tautiin näiköhän hänkään on enää elossa😢❤️

• Anonyymi00006

Pääsi kärsimästä.

• Anonyymi00008

40K PAINO KUULEMA ENÄÄ.

• Anonyymi00009

Joutas pois.

• Anonyymi00010

Delsko joku,ei tule seurattua.

• Anonyymi00012

Häh

• Anonyymi00013

kuka lie ollut
      ei aiheuta minussa toimenpiteitä

• Anonyymi00014

Kenestä puhut

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      84
      6014
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      318
      5096
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2648
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      46
      2588
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1822
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1659
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      108
      1471
    9. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    10. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1392
    Aihe