Sinusta. Onni toki ettemme enää siinä ympäristössä kohtaa.
Olen tosi epävarma
19
394
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minä uskon meihin mies
- Anonyymi00002
Miksi se on onni?
- Anonyymi00003
Mikä siinä ympäristössä oli vikana? Ainoa, missä voimme kohdata.
- Anonyymi00009
Ei mikään. Sivusta
- Anonyymi00004
Nainen, me emme näe toisiamme enää samassa ympäristössä, missä kerran näimme. Rakastuin sinuun silloin siinä ympäristössä. En yhtään tiedä, mitä sinulle siitä jäi, jäikö ikävääkää? Minulle jäi, loputon ikävä sinuun! Katseemme.
- Anonyymi00005
Pelkät katseet?
- Anonyymi00006
Kuulostaa tutulle, varmasti monelle.
Sivusta - Anonyymi00008
Jäi ikävä muutamia ihmisiä. Mutta pääosin en kaipaa enää. Oikeastaan kaikki meni pilalle siinä ympäristössä kun sinä osoitit kiinnostuksesi ja omatkin tunteet syttyivät. Suuri määrä ihmissuhteita meni pilalle. Osa korjaantui mutta osa ei. Löysin kuitenkin itseni sinun kauttasi. Tunsin maailman kauneimmaksi ja seksikkäimmäksi ja kaikken parasta oli että sain ihailua liittyen luoteeseeni. Rakastuin ensimmäistä kertaa syvästi ja uskoin että voin olla rakastettu. Lopulta minua satutettiin niin syvästi etten voinut sellaista kuvitella
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kuulostaa tutulle, varmasti monelle.
SivustaKuulostaa Lintsille?
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jäi ikävä muutamia ihmisiä. Mutta pääosin en kaipaa enää. Oikeastaan kaikki meni pilalle siinä ympäristössä kun sinä osoitit kiinnostuksesi ja omatkin tunteet syttyivät. Suuri määrä ihmissuhteita meni pilalle. Osa korjaantui mutta osa ei. Löysin kuitenkin itseni sinun kauttasi. Tunsin maailman kauneimmaksi ja seksikkäimmäksi ja kaikken parasta oli että sain ihailua liittyen luoteeseeni. Rakastuin ensimmäistä kertaa syvästi ja uskoin että voin olla rakastettu. Lopulta minua satutettiin niin syvästi etten voinut sellaista kuvitella
Miten sinua satutettiin? Mitä tapahtui?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miten sinua satutettiin? Mitä tapahtui?
Etköhän tiedä
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Etköhän tiedä
Ehkä sinulla oli itselläsikin jotakin osasyytä siihen että minkä vuoksi asiat eskaloituivat.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ehkä sinulla oli itselläsikin jotakin osasyytä siihen että minkä vuoksi asiat eskaloituivat.
En syytä vain sinua. Kaikki meni pilalle stalkkauksen vuoksi.
- Anonyymi00017
Jäi kyllä ainakin minulle ikävä sinua/häntä ja katseiden vaihtoamme. En kuitenkaan voi uskoa, että viestisi voisi olla minulle. Kysyisin kuitenkin, oletko ottanut joskus kanssani puheeksi tietyn vaattekappaleen?
Hyvää yötä! 😊
- Nainen sivusta - Anonyymi00018
Anonyymi00005 kirjoitti:
Pelkät katseet?
Ei jäänyt mitään, tyhjää vaan.
- Anonyymi00007
Kenellehän tämä aloitus on?
- Anonyymi00011
Joku spämmi.
- Anonyymi00019
Sitten se on niin ettemme enää kohtaa.
- Anonyymi00020
Onneksi paska ihminen olet et vain tajua
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1256388Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766195Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie716143Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443982Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482405Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1301447- 131289
- 1871118
- 64950