onko kenelläkään samaa kokoa....
haluaisin tavata jossakin
3 cm pehmeänä kovana 12 cm
18
625
Vastaukset
- Anonyymi00001
Itsellä vastaavaa. Reagoi hyvin herkästi kylmään yms ja vetäytyy piiloon. Erektiossa onneksi riittävä tyydyttämiseen ja seisokki kestävä. Nivustyrä onnistuu vielä peittämään muutaman sentin alaosasta.
- Anonyymi00004
Niin, miksipä ei haluaisi tavata samanlaisen ihmisen. Niin minäkin, vaikkakin ulkoisesti voi olla erilainen. Niinpä minulla on kokemusta tuollaisesta pienestä. Mittoja en toki ottanut, mutta aika lailla näkymättömissä oli aluksi, muutaman imaisun jälkeen tuntui kitalaessa, eikä siitä enää kasvanut.
Haluttaisi uudestaan saada pientä, ja vastavuoroisesti voisin tarjota isompaan tutustumista. - Anonyymi00005
Tuollainen minullakin. Ikää jo 70,mutta ei se vaan ole kasvanut.
- Anonyymi00010
Minulle kelpaisi tuollainen todella hyvin, itselläkään ei ole iso. Ihana olisi ottaa suuhun ja antaa sinulle nautintoa. T:bi ukm
- Anonyymi00006
Löytyy pehmeänä 3 cm (joskus vähemmänkin!), kovana 11 cm. Ympärys 10,5 cm.
- Anonyymi00007
kalle55kalevi kirjoitti:
Paksuutta löytyy!
Onkos tuo kettuilua? Ympärys ei ole sama kuin paksuus.
Anonyymi00007 kirjoitti:
Onkos tuo kettuilua? Ympärys ei ole sama kuin paksuus.
on se aika pakukin, jos ympärys on noin paljon tai sit tuntuu kun itellä vielä ohutkin
- Anonyymi00008
kalle55kalevi kirjoitti:
on se aika pakukin, jos ympärys on noin paljon tai sit tuntuu kun itellä vielä ohutkin
Kiitosta vaan, mutta kun keskimitta taitaa olla siinä 12 cm, niin ohueksi jää minullakin. Lisäksi sopivan kondomin löytäminenkin oli työlästä aikoinaan.
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kiitosta vaan, mutta kun keskimitta taitaa olla siinä 12 cm, niin ohueksi jää minullakin. Lisäksi sopivan kondomin löytäminenkin oli työlästä aikoinaan.
onkko sitä kukaan mies maistanut?
- Anonyymi00009
kalle55kalevi kirjoitti:
onkko sitä kukaan mies maistanut?
On parikin.
- Anonyymi00011
asun pk seudulla voitaisko tavata vaikka jossain uimahallissa..
esimerkiksi Malmilla tai ensi kuun puolivälistä alkaen Yrjönkadulla....
olen 75 v. eläkeläinen minulle sopii parhaiten joskus aamupäivällä-
Minulle sopii kyllä joku muukin paikka. ja aikakin. terveisin 3 cm- Anonyymi00013
Kenelle kutsusi osoitat?
- Anonyymi00014
kutsu on kaikille joilla on 3 -4 cm pehmeänä ja kovana 10-13 cm
voitaisiin tavata jossain pk seudun uimahallissa
terveisin 3-12
- Anonyymi00012
Noin neljä senttiä levossa, vaihtelee..ja kovana 14cm ja 4.5cm paksu.
Aika tasapaksu ja terska siisti nuppi.
Muistan kun kerran olin Porvoon motarin P-paikan kalliolla ja tapasin siellä vanhemman miehen, riisuuduin kalliolla aivan nakuksi ja makasin selälläni, vanha mies oli vieressäni vähän alempana ja hyväili kaluani ja suukotteli terskaa, kehui ettei ikinä ole nähnyt näin siistin näköistä ja sopusuhtaista kalua.
Olin sheivannut vielä karvat hyvin lyhyeksi.
Pitkän hyväilyn, runkkauksen ja suukottelun jälkeen sain ihanan orkun. - Anonyymi00015
62 v pk seudulta haluaisi tosiaa jutella ja tavata toisen pieni kullisen vanhemman kaverin ikähaarrukassa 60-80
Laita viestiä niin tutustutaan.
pieniku (a) protonmail (.) me- Anonyymi00016
Onpa söpö peli,jos pituus 3 cm..!?
- Anonyymi00017UUSI
moi olen 75 ja olen 3 cm pehmeänä ja kovana 12 cm . pk seutu.
Mitä paikkaa ehdotat?
olen ukm joten aina ei sovi aikataulut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1836490Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto935402Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143745Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1233387Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT2053135Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat762358Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12108Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val451684Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191676- 981356