jos ei olisi kännyköitä? Ei sovelluksia, ei somea. Miten ottaisit yhteyttä.
Miten mies lähestyisit naista...
49
413
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hiljaiseksi vetää...
Jäisikö miehet toimettomiksi, onko some passivoinut? - Anonyymi00002
Kävellen.
- Anonyymi00003
Mitä sanoisit?
- Anonyymi00004
En, mitenkään en antaisi naisen tikahtua nauruun . Walk away.
- Anonyymi00033
Pelko vie voiton, huono itsetunto
- Anonyymi00005
Ennen parisuhteet alkoi orgaanisesti kaveripiireissä, illanistujaisissa ja kapakoissa
- Anonyymi00006
Puistossa kun nainen tulee vastaan, vilauttaisin vähän popliinitakin alta jotain.
- Anonyymi00009
Kerran elämässä ku kikkelin näkisi
- Anonyymi00007
Jos nainen asui ennen vaikka ulkomailla yhteydenpito oli aika vaikeaa. Ex oli Afrikassa oppilasvaihdossa 90-luvun lopulla. Lähetettiin kirjeitä. Mulla ei ollut edes sähköpostia
- Anonyymi00008
Ennen käytiin tansseissa ja ravinotoloissa. Ei mitään ongelmaa. Somesta on tullut se ongelma. Aitoja suhteita sen kautta ei enää synny. Vain tylsää virtuaalielämää. Ihmiset kyyristelevät omissa asunnoissaan, saamatta mitään aikaan.
- Anonyymi00010
Kännykät ei ole ongelma, vaan yhteisöjen ja yhteisöllisyyden mureneminen, johon kännykät on vaikuttaneet.
Naisen lähestyminen on vaikeaa kun meillä ei ole yhteistä yhteisöä johon kuulumme.
Yhteisöjen mureneminen tuo mukanaan luottamuksen murenemisen myös.
Mutta en aio lähestyä naista netin välityksellä, en edes tiedä olisiko se mahdollista. Itse en käytä someja. Tämä on melkein ainoa missä käyn joskus kommentoimassa.
Haluaisin lähestyä naista suoraan kasvotusten ja kertoa mitä tavoittelen hänestä. Vain reaalimaailmassa voi selvästi nähä kiinnostaako toista.
Mutta tällä hetkellä näyttää valitettavasti siltä, että ei tule tilaisuutta moiseen. Meitä kun ei yhdistä mikään yhteisö.- Anonyymi00012
Joitain yhteisöjä ja niiden haasteita:
- Koulut (käyty)
- Työ (pitäisi olla sama että mahdollistaisi jotain)
- Harrastukset (sama ongelma kuin työssä)
- Yöelämä (ei kiinnosta)
- Kirkot/seurakunnat (paljon eri lahkoja ja pitää olla samaa mieltä lahkon kanssa, että liittyminen kannattaa. Molempien tulisi kuulua samaan lahkoon).
- Kyläyhteisö (kaupungeissa käytännössä olematon, pitää asua samassa kylässä)
Yhteisöjen ulkopuolelta on hankala ponnistaa. Satunnainen kohtaaminen on tietysti vaihtoehto, mutta sellaisia ei niin vaan tapahdu. Ja mistä homma lähtee silloin liikkeelle? Mistä tietää että toinen hyväksyy sinut kun ei ole yhteistä yhteisöä joka hyväksyy molemmat? - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Joitain yhteisöjä ja niiden haasteita:
- Koulut (käyty)
- Työ (pitäisi olla sama että mahdollistaisi jotain)
- Harrastukset (sama ongelma kuin työssä)
- Yöelämä (ei kiinnosta)
- Kirkot/seurakunnat (paljon eri lahkoja ja pitää olla samaa mieltä lahkon kanssa, että liittyminen kannattaa. Molempien tulisi kuulua samaan lahkoon).
- Kyläyhteisö (kaupungeissa käytännössä olematon, pitää asua samassa kylässä)
Yhteisöjen ulkopuolelta on hankala ponnistaa. Satunnainen kohtaaminen on tietysti vaihtoehto, mutta sellaisia ei niin vaan tapahdu. Ja mistä homma lähtee silloin liikkeelle? Mistä tietää että toinen hyväksyy sinut kun ei ole yhteistä yhteisöä joka hyväksyy molemmat?Poliittiset puolueet ja erilaiset järjestöt tuosta listasta puuttuu. Niissäkin pitää olla suurinpiirtein samaa mieltä asioista, että niihin on järkeä kuulua. Eivät kiinnosta itseäni.
Yhteinen kaveripiiri (ei ole) auttaa myös, mutta tämä edellyttää että jokin edellämainituista yhteisöistä, on synnyttänyt sen yhteisen kaveripiirin.
- Anonyymi00014
Ei mitenkään, kun ei nytkään. Täällä jatkuvasti saa lukea, että mies odottaa naisen yhteydenottoa.
- Anonyymi00015
Alkaako miehet muuttua feminiinisemmiksi?
Missään eläinkunnassa naaraat eivät lähesty uroksia vaan sallivat, valitsevat, antavat luvan tau kieltäytyvät. - Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Missään eläinkunnassa naaraat eivät lähesty uroksia vaan sallivat, valitsevat, antavat luvan tau kieltäytyvät.Ei vaan sinä ja mukaanlukien kaikki muut kaltaisesi naiset ovat muuttuneet narsistisiksi ja syyttävät vastakkaista sukupuolta yhteiskunnallisista ongelmista. Ette itse ota vastuuta mistään vaan sysäätte sen muille ja elättelette harhaisia mielikuvia omasta täydellisyydestä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei vaan sinä ja mukaanlukien kaikki muut kaltaisesi naiset ovat muuttuneet narsistisiksi ja syyttävät vastakkaista sukupuolta yhteiskunnallisista ongelmista. Ette itse ota vastuuta mistään vaan sysäätte sen muille ja elättelette harhaisia mielikuvia omasta täydellisyydestä.
Jäikö sulla aamu toimista jotain pois?
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Jäikö sulla aamu toimista jotain pois?
Yksikään mies ei halua ylimielistä naisurpoa elämäänsä. Tämä on fakta.
- Anonyymi00021
Anonyymi00015 kirjoitti:
Missään eläinkunnassa naaraat eivät lähesty uroksia vaan sallivat, valitsevat, antavat luvan tau kieltäytyvät.Hyvin todennäköisesti se on noin!
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei vaan sinä ja mukaanlukien kaikki muut kaltaisesi naiset ovat muuttuneet narsistisiksi ja syyttävät vastakkaista sukupuolta yhteiskunnallisista ongelmista. Ette itse ota vastuuta mistään vaan sysäätte sen muille ja elättelette harhaisia mielikuvia omasta täydellisyydestä.
Se oli sinun mielikuvituksen paljastus 😉
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Hyvin todennäköisesti se on noin!
Hyvin todennäköisesti sinäkin olet narsisti! Narsistin mielestä muut ihmiset ovat olemassa vain heitä hyödyttääkseen tai muuten ovat turhia!
- Anonyymi00025
Anonyymi00020 kirjoitti:
Yksikään mies ei halua ylimielistä naisurpoa elämäänsä. Tämä on fakta.
Yksikään itseään arvostava nainen ei halua ikinä miestä joka alentuu puhumaan naisista tai kenestäkän noin!
- Anonyymi00029
Anonyymi00025 kirjoitti:
Yksikään itseään arvostava nainen ei halua ikinä miestä joka alentuu puhumaan naisista tai kenestäkän noin!
Miksi sen pitäisi olla tabu, että kaltaisesi naiset myrkyttävät puheillaan ilmapiiriä? Nyt ei ole puhe yleisesti naisista, vaan naisista jotka käyttäytyvät kuten sinä. En tule itse ikinä puolustamaan käytöstäsi, enkä muuten vaikene asiasta niin kuin ehkä toivoisit. Arvostelen niin paljon kuin huvittaa. Jos arvostelee muita, tulee itsekin kestää arvostelua.
- Anonyymi00034
Anonyymi00029 kirjoitti:
Miksi sen pitäisi olla tabu, että kaltaisesi naiset myrkyttävät puheillaan ilmapiiriä? Nyt ei ole puhe yleisesti naisista, vaan naisista jotka käyttäytyvät kuten sinä. En tule itse ikinä puolustamaan käytöstäsi, enkä muuten vaikene asiasta niin kuin ehkä toivoisit. Arvostelen niin paljon kuin huvittaa. Jos arvostelee muita, tulee itsekin kestää arvostelua.
You do you 😉 sinun ajatukset eivät valitettavasti vaikuta minuun mitenkään. Taisi osua kipeään paikkaan sinulla, voi voi 💗
- Anonyymi00036
Anonyymi00025 kirjoitti:
Niinpä juuri!
- Anonyymi00016
Tarjoaisin tulta malporoon.
- Anonyymi00017
Sun ihannenainen polttaa röökiä
- Anonyymi00024
Mallu on kallista. Se ois sätkittävä varmaan siinä tilanteessa.
- Anonyymi00026
Totta kyllä. Kun itse olin nuori, vastakkainen sukupuoli otti kyllä yhteyttä siis lähestyi jos oli kiinnostunut. Meille vanhemmilla sen sijaan tämä tapa on onneksi vielä jäänyt. (Joitain poikkeuksia lukuun ottamatta tietenkin).
Ihan kuin pelättäisiin että toinen on heti tekemässä rikosilmoitusta jos uskaltaa lähestyä.
Naisilla tämä ehkä johtuu siitä että pelko saada helpon maine jos lähestyy miestä josta on kiinnostunut. Tai voihan olla että hän on vähän turhankin valikoiva ja näin ollen jää ilman ainuttakaan kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen.
Poikkeuksena tietenkin jos on ollut huonoja kokemuksia joita tässä maassa kyllä varmasti riittää naisilla. Ei ole kuitenkaan aihetta musta maalata kaikkia miehiä niin kuin tällä paastolla usein tehdään, haukutaan ihan tuntemattomia jopa.
Miehillä ehkä siitä että nyt on ollut niin paljon näitä tapauksia joissa nainen nostaa aiheettomia ilmiantoja ja siitä johtuu sitten miehen kärsimä aiheeton syyttely ja maineen menetys yhteisön ja muiden silmissä jos asia tulee ilmi.
Tai hänellä on ollut huono vuorovaikutus suhde äitisä kanssa ja näin ollen hän katsoo että kaikki naiset ovat samanlaisia..
Olisi hyvä löytää keskitie tähän hommaan koska nyt vaan syytellään puolin ja toisin eikä se ole hyvä, sillä tästä kärsii kumpikin sukupuoli. Myönnätte tai ette.
Mukavaa talvea silti kaikille ☀️
Älkää antako ennakkoluulojen ja vihan sokaista itseänne vaan tutustukaa!
Ette menetä siinä varmaan yhtään mitään. - Anonyymi00027
Entisaikoina käytettiin savumerkkejä ja pullopostia. Kirjekyyhky voisi olla romanttinen, pitäisi kouluttaa se vain ensin.
- Anonyymi00028
Tansseissa tietenkin näkisin naisen. Neiti hyvä, saanko luvan? m>n
- Anonyymi00032
Seinäruusu odottelee viejää. Niiaisin kyllä.
- Anonyymi00037
Anonyymi00032 kirjoitti:
Seinäruusu odottelee viejää. Niiaisin kyllä.
No tule sieltä neiti hyvä! m>n
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
No tule sieltä neiti hyvä! m>n
Nyt alkoikin jo illan ekat hitaat biisit.
- Anonyymi00030
En ainakaan voisi edes ajatella avaavani suutani kohdattaessa...😒
- Anonyymi00035
Hammaalääkärissä voi harjoitella 🤩
- Anonyymi00047
Anonyymi00035 kirjoitti:
Hammaalääkärissä voi harjoitella 🤩
Joo, ensin pitäisi löytyä rahaa siihenkin.
- Anonyymi00039
Kalenteria katsomalla.
-heppuhei- - Anonyymi00040
Postiluukusta.
- Anonyymi00043
En usko, että mahdut 😂
Sivusta
- Anonyymi00041
Kaappaisin naisen pakettiautoon ja hoitaisin homman nopeasti.
- Anonyymi00042
😲 Onko siellä edes lämmin?
- Anonyymi00044
Anonyymi00042 kirjoitti:
😲 Onko siellä edes lämmin?
Tottakai autoissa on lämmitys.
- Anonyymi00046
Anonyymi00044 kirjoitti:
Tottakai autoissa on lämmitys.
No ei sit mitään hätää 😂
- Anonyymi00048
Rais kaus?
- Anonyymi00050
Anonyymi00048 kirjoitti:
Rais kaus?
Sitähän se olisi jos naisen kaappaisi!
- Anonyymi00045
Tulen tarjoaminen savukkeeseen on klassikko. Tupakan hintaa laskea ja vanhojen mainosten palauttaminen.
- Anonyymi00049
Sinkkunaisille pakollinen tupakoinnin harrastaminen jo yläasteelta lähtien. Että saadaan heteropareja tähän maahan.
- Anonyymi00051
Anonyymi00049 kirjoitti:
Sinkkunaisille pakollinen tupakoinnin harrastaminen jo yläasteelta lähtien. Että saadaan heteropareja tähän maahan.
Mitä sinä oikein kirjoitit! Haluat että naisten keuhkot menisivät pilalle!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit835983KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3074981Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202638Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei442569Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852721756Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT991634Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171491- 1051407
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331363seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1161347