kokemuksista ja kuvioista on olla salaa rakastettu, että joku ei voi sanoa suoraan kuinka tykkää toisesta.
Eittämättä yksi elämän hämmentävimmistä
20
401
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pisteet tarkkuudestasi palstaäijä. Siitäkö tämä epätoivo johtuukin... Seuraa nyt tarkkaan telenovelaa ehkä saadaan jotain draamaa vielä aikaan, jos säilyt hengissä tarpeeksi pitkään.
- Anonyymi00004
Sebbbo on tehnyt, itsestään pellen. Ikävä kohtalo pedarilla.
- Anonyymi00019
Tykkäsitkö omaa aloitusta 🥹
- Anonyymi00002
Aina sitä on toivossa helppo elää ja uskossa kuolla. Otan osaa
- Anonyymi00003
Sanos muuta!
- Anonyymi00005
Täällähän näitä jotka sitä rakastamista kokee on koko palstallinen.
- Anonyymi00006
Suorastaan fanaattisia kovia rakastajia jotka ei kelpaa kenellekkään enää kinderissä eikä tosielämässä
- Anonyymi00007
Palsta on täynnä "salaa rakastavia".
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Suorastaan fanaattisia kovia rakastajia jotka ei kelpaa kenellekkään enää kinderissä eikä tosielämässä
Kelpaan ja kelpaisin varmasti, jos olisin Tinderissä. En sinne mene, koska en halua väkisin vääntää suhdetta, vaan kiinnostus ja tunteet ensin ja sitten voi harkita haluaako suhdetta.
- Anonyymi00008
Minä sentään yritin. Hän yritti kaikin keinoin osoittaa, ettei tykkää.
- Anonyymi00010
Täytyykö se ääneen sanoa, eikö muuten tajua
- Anonyymi00011
Voi tajutakin, mutta ei se vielä mihinkään johda 😉
- Anonyymi00012
Siulla se tukka kaljuuntuu vaan ja pää lahoaa, sokkeeeks tuut kun noi sallaaaat 😉🤣
- Anonyymi00020
Kaikkea ei kannata kertoa 🙂
- Anonyymi00013
No, ei sitä voi aina sanoa suoraan, jos ei tiedä ollenkaan kuin omat tunteet. Ei, tiedä mitään toisen tunteista, sen takia varmaan noin. Voihan olla että ihminen kenestä tykkää, ei tykkää sinusta lainkaan. Eli tykkääminen on yksipuoleista.
- Anonyymi00014
Ei voi olla varma, että tuo on totuus. Voi olla vain omaa toiveajattelua.
- Anonyymi00015
Vähän sama tilanne tavallaan. Kyllä sen näen ja tunnen. Toisaalta kun vietetään aikaa säännöllisesti niin ei sillä niin väliäkään ole.
- Anonyymi00016
En ymmärrä, miten voit kokea sen, kun et edes tiedä olevasi rakastettu. 🤔
- Anonyymi00017
Onko miehelle vai naiselle..? Helpottaisi vähän seulontaa... Jos oot nainen niin hukkasit mun aikaani, kiitos vaan...
- Anonyymi00018
Miten niin???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896062KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3395387Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222717Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512625Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852871912Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051707- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181553seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423