Ihan peetä

Anonyymi-ap

Olen töissä.yrityksessä,jossa ei arvosteta
Johtaja luulee tietävänsä kaiken ja sotkeutuu joka asian
Tekemättä itse mitään hyödyllistä

No nykyään vatsan puhelimeen hitaasti , anna aikaan odottaa linjalla kauan jopa, turhaan.

Lähetän aina tavaroita niin että muutama puuttuu

Samoin leikkaan kaikki hiukan lyhyeksi jotta ei voida käyttää uudestaan

Toin jääkaappiin kuoleenmhiiren

Ja vanhaa maitoa

6

105

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Noinko arvelet oman tilanteesi ja yrityksen ilmapiirin paranevan?

• Anonyymi00002

>> Johtaja luulee tietävänsä kaiken ja sotkeutuu joka asian

Omassa päässä alkaa pyöriä tuommoinen ajatus, että itse osaisin tehdä tuon johtajan tekemät asiat paremmin. Samoin myös asiakaspalvelut ja monet muutkin firman hommat paljon paremmin.

Silloin on tullut aika perustaa oma yritys.

Se palauttaa mielekkyyden omaan tekemiseen. Omilla päätöksillä saa asiat rullaamaa, ja tilipussikin paksuneen. Lisäksi yrittäminen on monella tavalla palkitsevaa ja kivaa.

• Anonyymi00003

Jatkan huonisyo
      Leikkaan lyhyeksi ja unohdan kaiken asukkaat saamosistyaa puhelimessa kauan ja turhaan

• Anonyymi00004

Eli minulla on työkaveri joka aiheuttaa kamalan stressin tai ainakin luulen niin koska en tiedä onko tämä oikeaa stressiä.
      Mutta kuitenkin, hän on todella hankala ihminen joka valittaa ja löytää jotain sanomista kaikesta. Jos teen pienenkin virheen niin hän antaa tulla kunnolla. Omat samanlaiset ja pahemmat virheet hän kuittaa sanomalla että ei tuo haittaa. Hän on itse paras eikä muut osaa mitään.
      Jos hän ei saa tahtoaan läpi jossain asiassa niin alkaa valittaminen, mykkäkoulu tai tavaroiden paiskominen. Tänään hän ei olisi halunnut tehdä yhtä työtä ja hän raivosi minulle puoli tuntia ja sitten istui ja mökötti. Haukkuu myös muut työntekijät minulle.
      Olen alkanut tekemään töissä virheitä enemmän koska ajatus ei kulje aina enää kunnolla kun keskityn niin paljon siihen ettei virheitä tule. Ei ne isoja virheitä ole koska lopullisessa työssä ne ei näy mutta hän tekee niistä sellaisia.
      Viimeksi eräässä työssäni oli yhden millin heitto ja sain kuulla siitä. Samassa työssä hänellä oli 10 millin heitto mutta se ei haitannut lainkaan.

Olen välillä varannut aikaa ylitöille mutta jotenkin se on hänelle liikaa. Hän pakottaa minut kotiin kun 8 tuntia tulee täyteen. Hän valittaa niin kauan että on pakko lähteä. Kerran tein niin että menimme pukuhuoneeseen niin tein muka lähtöä mutta odotin että hän lähtee. Kun hän lähti niin palasin töihin.

Pidän työstäni ja työpaikastani paljon ja olenkin ollut siellä 16 vuotta. Hän on ollut vuoden.

Arjessa tilanne näkyy siten että hän pyörii kaiken aikaa mielessä. Jos herään yöllä niin hän tulee sekunnissa mieleen enkä saa enää unta. Olen todella väsynyt ja saatan nukkua sohvalla töiden jälkeen tunteja. Salilla käydessäkin (jos jaksaa sinne mennä) tai kävelyllä ajattelen vain häntä. Aivan sama mitä teen niin hän on mielessä. Verenpaineeni on aina ollut hyvä ja olen seurannut sitä ja nyt se on ollut koholla kuukausia. En pysty rentoutumaan kotona ja olen äkkipikainen ja kärsimätön. Kaikki työt kotona on jäänyt koska en jaksa aloittaa niitä.

Hän on todella päässyt ihoni alle. Pitäisi olla paksumpi nahka 40 ikävuoteen mennessä varsinkin kun hän on 25.
      Pomo tietää että hänellä on huonoja päiviä mutta koko totuutta en ole kertonut koska en haluaisi olla kielikello ja tiedän että siitä tulee vain lisää ongelmia. Hän varmasti suuttuisi ja valittaisi entistä enemmän.

Halusin vain kirjoittaa johonkin. En tiedä mitä tekisin. Työpaikan vaihto on käynyt mielessä

• Anonyymi00005
        UUSI

Lähde ihmeessä pois ikävästä työpaikastasi. Ihan kohtuullisella palkalla olevia työpaikkoja on nyt paljon tarjolla.

• Anonyymi00006
      UUSI

Nuo on nähty niin monta kertaa.
      Työntekijä saattaa luulla että jotkut tietyt asiat on järkevä tehdä tietyssä järjestyksessä ja tietyllä tavalla.
      Työnjohto katsoo kuitenkin asioita huomattavasti laajemmin vaikka ihan sen takia että työt sujuu kaikilla jouhevasti, eli ettei ajauduta siihen että 10 katsoo kun se yksi tekee omasta mielestä asiat järkevästi.
      Taustalla voi olla tilaajan vaatimuksia tai ihan resurssin sanelemia juttuja.
      Ymmärrys laajenee heti kun lakaa pyörittämään omaa yritystä, huomaa ettei se helpoin ole aina se järkevin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      150
      7574
    2. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      201
      5564
    3. Eduskunnan setämiehet eivät häiritse

Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.
      Maailman menoa
      34
      4560
    4. KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!

Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa
      Hybridi- ja sähköautot
      8
      4176
    5. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      75
      3904
    6. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      29
      3554
    7. Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on
      Hybridi- ja sähköautot
      12
      2961
    8. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      103
      2864
    9. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
      Maailman menoa
      70
      2399
    10. Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu
      Maailman menoa
      112
      2285
    Aihe