Suosittelen lämpimästi, jopa vaadin, bussikyytiä niille tolkuttomille ratinvääntäjille jotka eivät osaa/älyä edes kiertoliittymästä poistuessaan käyttää vilkkua.
Liekö samoja aaseja jotka eivät kääntyessäänkään vilkkua käytä, tai sitten laittavat sen päälle vasta kun pyörät ovat jo vinossa?
Te pösilöt olette yksi pahimpia liikennehaittoja ja teidän kannattaakin muistaa Ensio Itkosen erittäin hyvä ohje; Vilkku päälle niin ajoissa että itseäkin hävettää!
Suosittelen bussikyytiä vilkuttomille
18
218
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vilkuton mutsi?
- Anonyymi00002
Ja joku kun opettaisi autoilevat aasit vielä sytyttämään autonsa perävalot...
- Anonyymi00003
Höpö höpö.
- Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
Höpö höpö.
Etkö sinäkään osaa? Otapa autosi ohjekirja ja katso sieltä.
- Anonyymi00004
Tämä koskee erityisesti sähköautoilijoita. Patterit loppuu jos vilkkua erehtyy käyttämään.
- Anonyymi00005
pittee vilikuttoo,
hei'hei näin sitä männään... - Anonyymi00006
Kaikki kiusa mitä voi tehdä on tehtävä.
Kyllä mä osaan mennä minne haluan vilkuttamatta. - Anonyymi00007
Aloittaja on varsinainen vilkun mulkaisija.
- Anonyymi00008
Risteyksessä ja ympyrään tulevat pohtii että mitähän tuo aikoo tehdä.
Jos laittaisi ajoissa vilkun päälle niin muut tietäisi minne se on menossa ja pääsisivät ajamaan ympyrään tai risteävälle tielle, eikä tarvitsisi turhaan seisoa ja odottaa, sujuvoittaisi liikennettä huomattavasti.
Vilkulla viestitään aikeistaan muulle liikenteelle, se on huomaavaisuutta ja sujuvoittaa liikennettä.
Mutta jos ei järki siihen riitä, niin sitten se ei vaan riitä.- Anonyymi00009
Mihin sulla on kiire?
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mihin sulla on kiire?
Ei mihinkään. Ihan mukava katsella teitä taulapäitä jotka ette osaa liikennesääntöjä ettekä hallitse autonne laitteita, pellejähän on aina mukava katsella.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei mihinkään. Ihan mukava katsella teitä taulapäitä jotka ette osaa liikennesääntöjä ettekä hallitse autonne laitteita, pellejähän on aina mukava katsella.
No, mitä sitten itket täällä?
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
No, mitä sitten itket täällä?
Hyvää mieltäni hykertelen...
- Anonyymi00012
En käytä vilkkua koskaan. Liikennepylpyröiden luvatussa kaupungissa voidaan ihan rauhassa odotella sujuvaa liikennettä. Uusi liikennepylpyräkin on osoittanut täydeksi katastroofiksi, ei muuta kuin tehkää lisää vaan!
- Anonyymi00016
Voi hyvä ihme! Siinäpä varsinainen liikenteen ritari, joka ei osaa edes ajaa kiertoliittymässä!
Liikenneympyrät nimenomaan sujuvoittavat liikennettä, etenkin jos kaikki osaisivat niissä ajaa.
Katastrofin tekee tumpelot autoilijat.
Poliisin pitäisi järjestää valvontasessioita ympyröissä ja passittaa uudelleen autokouluun sellaiset kuskit joilta ympyrässä ajaminen muutamine yksinkertaisine sääntöinen ei tunnu sujuvan.
Siitä olen samaa mieltä että lisää liikenneympyröitä, kaikki valoristeykset ympyröiksi ja ajokorttivaatimukset tiukemmiksi, ettei ajotaidottomat pääse liikennettä haittaamaan.
- Anonyymi00017
Sitten vielä ajetaan nokka pystyssä ja kehutaan pelastavansa maailman, kun autossa ei ole takavaloja. Tuliko arvoitus?
- Anonyymi00020
Miu mielestäin pylpyrässä pitää kiertää niin kauan notta tietää kakittaako. Sitten voi pysäköidä kehälle kuin epsanjassa ja mennä riulle pylpyrään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393