Ajattele nyt miten

Anonyymi-ap

Monta vuotta?

27

506

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Luitko ajatukseni?

• Anonyymi00005

Varmaan. Tuntuu ihan älyttömältä, miten olemme jaksaneet näin kauan. Ennenkaikkea olla kiinnostuneita näin toisistamme. Eikä ne tunteet ole kyllä loppuneet. Mitähän se olisi jos voisimme yhdessä irl filosofisoida asioita

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Varmaan. Tuntuu ihan älyttömältä, miten olemme jaksaneet näin kauan. Ennenkaikkea olla kiinnostuneita näin toisistamme. Eikä ne tunteet ole kyllä loppuneet. Mitähän se olisi jos voisimme yhdessä irl filosofisoida asioita

Sanos muuta. Eiköhän tuo vielä onnistu 💕💞

• Anonyymi00015
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Harrastettais koko ajan seksiä ja jäis laskut maksamatta ja ruoka syömättä.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Harrastettais koko ajan seksiä ja jäis laskut maksamatta ja ruoka syömättä.

Olis varmaan niin kipeänä paikat jo ekasta jos se on kerta……

• Anonyymi00002

14 vuotta tulee tänä vuonna.

• Anonyymi00011

sairasta...

• Anonyymi00027
        Anonyymi00011 kirjoitti:

sairasta...

rakkautta!

sivusta

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

rakkautta!

sivusta

Se on vain, vain rakkaus...

• Anonyymi00003

Rakkautta? Vai tuntemista?

• Anonyymi00004

Varmaan harjoittelua tuntemaan ja lopulta rakastumaan

• Anonyymi00016

Oon nähnyt hänet, naisen naapuritaloni pihalla kolaamassa talvisin lunta ja kesällä joskus ajaa ruohoa turkoosit bikinit päällä. En ole kiikareilla ainakaan nähnyt että hänellä, naisella olisi sormusta. Mutta ei hän varmaan kuitenkaan pitäisi minusta kun olen tylsä, tavallinen, lihava ja ruma mies. Ei millään ole mitään väliä enää..

• Anonyymi00007

No kuinka monta?

• Anonyymi00008

Niin sain tehdä töitä itselle hyvin mieluisassa työpaikassa vain neljän vuoden ajan. Jos projektia ei olisi aloitettu, tänä keväänä tulisi täyteen kuusitoista vuotta työntekoa ja jatkaisin vielä kahden vuoden ajan. Miten hyvin olisinkaan voinut kaikki ne työntäyteiset vuodet! Olisin ollut hyvin onnellinen!

• Anonyymi00009

Kuka projektin aloittajista kertoisi, miksi aloititte paljon pahaa aikaan saaneen projektin! Kenelläkään ei ollut oikeutta aloittaa mitään minulta kysymättä! Minun on todella vaikeaa ymmärtää sitä, enkä tule varmaan loppuelämäni aikana ymmärtämään sitä, kuinka törkeästi minua kohdeltiin ilman lupaa aloitetun projektin takia! Ihan kuin minulla ei olisi saanut olla omia mielipiteitä ollenkaan, eikä omia suunnitelmia tulevaisuuttani ajatellen!

• Anonyymi00010

Niin mies🌹🫶🪷 olemme vanhentuneet emmekä nuorru. Se on totta. Hymyillään. Kö. Yritetään edes. Pus pus. En kirjoita muuta tänään.

• Anonyymi00012

9 ja puol vuotta noin... Ajatellut sinnuu joka ikinen päivä 🥰🥺

• Anonyymi00013

Samat sanat sulle.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Samat sanat sulle.

❤️👩‍❤️‍💋‍👩🤗

• Anonyymi00014

Voisiko korjata keskittymisesi jo ihan muihin asioihin mies?
      Nostalgia runkku seis!

• Anonyymi00017

Kyllä se pistää ajattelemaan kun kuukaudet (paljon yli vuosi) vierii ja tunteet pysyy samana, mutta se tunteiden kohde ei lähene yhtään. Kuinka paljon hakattua rakkautta maailmassa onkaan, kun ei heti saada sanaa suustaan. Kuinka vaikeaa on sanoa mä tykkään susta. Kuinka vaikeaa on sanoa, mä rakastan sua. Kuinka vaikeaa on sanoa, tule tänne, haluan halata. Miksi kaikki on niin vaikeaa?

Hyvää yötä hänelle, rakkaalle ihanalle naiselle..

• Anonyymi00018

*hukattua

• Anonyymi00019

olisihan se aiheellista vähintäänkin tavata mutta olemme sen verran omalaatuisia ihmisiä ettei se tule kysymykseenkään. ehkä ohi käveltäisiin. tuskin kummastakaan olisi sanomaan mitään ’hei kävelläänkö yhdessä hetki’ tai vastaavaa. virneestä päätellen kaikki olisi silti välillämme vähintäänkin…hyvin… loitsun loit ja ikuinen arvoitus ja piina. mutta kun esirippu silloin aikanaan meni kii niin minä menin siinä mukana. viimeinen viesti oli silti ikuinen. ei se muutu voin luvata sen hänelle. ei kukaan koskaan jne… se oli elämässä kokemuksena vähintäänkin ainutkertainen sanaton sekoaminen lähelläsi

• Anonyymi00020

menneet ovat menneitä, eikä niihin ole mitään syytä enää palata..

• Anonyymi00024

12 vuotta

• Anonyymi00026

Riippuu laskentatavasta, että laskeeko ajan siitä hetkestä, kun ensimmäistä kertaa kohtasimme vai siitä, kun viimeisen kerran 14 vuotta sitten näimme. Se on pitkä aika ihmisen elämässä, mutta lyhyt aika muuten. Ikävä kertoo siitä, että toinen on ollut tärkeä ja suhde merkityksellinen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      207
      5233
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3706
    3. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      64
      3598
    4. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      12
      3511
    5. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      43
      3147
    6. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2350
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      41
      2336
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      31
      2194
    9. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      76
      2130
    10. Mitä saa sanoa?

Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja
      80 plus
      92
      2069
    Aihe