Sinulle tuki vai onko tämä mielestäsi ollut yhtään vastavuoroista?
Olenko itse ollut
36
346
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tottakai olet. Tiedät sen itsekin.
- Anonyymi00003
En tiedä. Luulen että olen vain kuormittanut sinua
- Anonyymi00036
Anonyymi00003 kirjoitti:
En tiedä. Luulen että olen vain kuormittanut sinua
Minäkin kai vai luulen asioita. Tai niin ainakin välillä luulen 🤔
- Anonyymi00002
Vaikea sanoa
- Anonyymi00004
Jaa'a missä muka oot ollu tukena?
- Anonyymi00005
Tukenut sun erektiota 🤭
Sivusta - Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tukenut sun erektiota 🤭
SivustaOnko ollut vaikeuksia sen osalta? Suosittelen lääkäriä jos on ongelmia
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Onko ollut vaikeuksia sen osalta? Suosittelen lääkäriä jos on ongelmia
En minä muuten hänen erektiosta tiedä, kun sen että näyttää/näytti toimivan vallan hyvin👍
- Anonyymi00006
Oot ollu suuri tuki ,olo matkan ajan❤️🙏🤗
- Anonyymi00007
Olet nyt lähentynyt pisteeseen josta yhteys Pee Pee ja siitä se taas lähtee kuin ennenkin...
- Anonyymi00008
Autan siinä.
- Anonyymi00010
Valtava tuki. Olen oppinut paljon omasta itsestäni ja pidän sitä suuressa arvossa.
- Anonyymi00011
Sinä? Tuntuu että olet vain opettanut minua? Miten olisin voinut sinua auttaa
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sinä? Tuntuu että olet vain opettanut minua? Miten olisin voinut sinua auttaa
Ihan kaikessa tunne-elämässä. Olen oppinut tarkastelemaan tunteitani rehellisesti ja avoimesti. Sellainen suoruus alun alkaen on ollut todella tärkeä minua ravisteleva tapa tulla lähelle. Olen kiitollinen ihan jokaisesta kokemuksesta, ne ovat irrotelleet minua totutusta ja siitä, miten olen aikaisemmin mieltänyt asioita.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ihan kaikessa tunne-elämässä. Olen oppinut tarkastelemaan tunteitani rehellisesti ja avoimesti. Sellainen suoruus alun alkaen on ollut todella tärkeä minua ravisteleva tapa tulla lähelle. Olen kiitollinen ihan jokaisesta kokemuksesta, ne ovat irrotelleet minua totutusta ja siitä, miten olen aikaisemmin mieltänyt asioita.
Nyt kiinnostaa tuo että millainen suoruus? Olisi ihana kun voisi oikeasti joskus jutella. Ilman että pelkäät.
- Anonyymi00017
Kunhan en auta sinua jonkun muun kanssa suhteessa olemiseen ja tunteiden käsittelyyn.
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Nyt kiinnostaa tuo että millainen suoruus? Olisi ihana kun voisi oikeasti joskus jutella. Ilman että pelkäät.
Täällä voi helposti erehtyä tiedäthän, mutta se on juuri noin kompleksista. Pidän suoruudesta, mutta toisaalta pelkään juuri sitä :)
Ja en ole siten kiinnostunut toisista. - Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kunhan en auta sinua jonkun muun kanssa suhteessa olemiseen ja tunteiden käsittelyyn.
Tätä olen miettinyt joskus erään oman miespuolisen ystäväni kohdalla.
Naisia tulee ja menee irl:ssa, ja minä pysyttelen taustalla kuin 'tukihenkilö'. - Anonyymi00023
Anonyymi00018 kirjoitti:
Täällä voi helposti erehtyä tiedäthän, mutta se on juuri noin kompleksista. Pidän suoruudesta, mutta toisaalta pelkään juuri sitä :)
Ja en ole siten kiinnostunut toisista.Olen kyllä välillä melko suoraan sanonut. En ole yrittänytkään miellyttää.
- Anonyymi00030
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ja en ole siten kiinnostunut toisista.Mutta nytkään et juttele hänelle jolle luulit
Vaan toiselle ja
Toi kommentoija tekee nyt juuri sitä mitä ei halua eli auttaa olemaan jonkun aivan muun kanssa
Täällä ei tunnistella oikein
Ja harmi ettei mulla oo aikaa seurata palstaa kellonympäri tai kirjoitella niiku eräillä selvästi on ...
Sulle vastasi AP joku vierasta tai joku joka käytti aita
Mutten minä! Jolle viestin kirjoitit .!
Naiselta - Anonyymi00034
Anonyymi00023 kirjoitti:
Olen kyllä välillä melko suoraan sanonut. En ole yrittänytkään miellyttää.
Niin hänkin on sanonut.
- Anonyymi00035
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mutta nytkään et juttele hänelle jolle luulit
Vaan toiselle ja
Toi kommentoija tekee nyt juuri sitä mitä ei halua eli auttaa olemaan jonkun aivan muun kanssa
Täällä ei tunnistella oikein
Ja harmi ettei mulla oo aikaa seurata palstaa kellonympäri tai kirjoitella niiku eräillä selvästi on ...
Sulle vastasi AP joku vierasta tai joku joka käytti aita
Mutten minä! Jolle viestin kirjoitit .!
NaiseltaEn tiedä, mistä oikein kirjoitat, vaikuttaa sekoilulta. En kirjoita sinä-muodossa nytkään.
- Anonyymi00014
Aika kaukana tuesta, päinvastoin kaek.
- Anonyymi00016
Tämä, tukekaa niitä ketkä sitä arvostaa ja näyttävät sen myös ei muita.
- Anonyymi00022
Olen täysin samaa mieltä! Tukea olisi ollut se, että olisin saanut tehdä töitä mieluisassa työpaikassa vielä tänäkin vuonna!
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä! Tukea olisi ollut se, että olisin saanut tehdä töitä mieluisassa työpaikassa vielä tänäkin vuonna!
Miksi aloititte projektin minulta mitään kysymättä. Tämä on ollut avainlause alusta lähtien! Ette ymmärrä ihmisyydestä mitään, te jotka annoitte luvan projektille mitään kysymättä!
- Anonyymi00020
Ei ole ollut vastavuoroisuudesta kyse, vaan siitä että projektin olisi pitänyt loppua jo vuosia sitten. Se on vienyt minulta paljon voimia ja minulle hyvin rakkaan työpaikan. Pysyvä lähestymis- ja yhteydenottokielto kaikille niille joiden nimin on tiedossa!
- Anonyymi00021
Kyllä näin se oli ollut ja on, hänelle👍
- Anonyymi00025
On täällä joku(t) mua kannustanut ja tukenut sekä saaneet hymyilemään monesti. En voi tietää onko itselläni ollut samaa vaikutusta. Koskaan ei voi tietää kuka viestien takana. Aikoja aikoja sitten muistan kun kirjoittelin täällä jonkun kanssa yömyöhään. Ja hän kirjoitti mun tarkoitus on piristää sua saada sut nauramaan. Siitä tuli jotenkin hyvä mieli. ❤️
- Anonyymi00026
Olet tukenut vuosia työasioissa, kiitos siitä❣️
Toisaalta täällä olet sanonut, että et usko unelmieni työmielessä koskaan toteutuvan. Se oli pahin asia, mitä mulle on koskaan sanottu. Ja mulle on nuoruudessa sanottu aika pahoja juttuja. Siinä jää maksulliset ym. sun jutut toiseksi. Mutta olit rehellinen, kiitos. Toivottavasti et kuitenkaan oikeassa.- Anonyymi00027
Mitäh?
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mitäh?
Mikä mietityttää?
- Anonyymi00032
Anonyymi00029 kirjoitti:
Mikä mietityttää?
AP kaivatulta ei ole AP kanssa yhteinen työ !
Sivusta !
Älä esiinny minuna narttu!
- Anonyymi00028
Ei palstalla toivominen ja kuvittelu ole kenellekään tueksi...
- Anonyymi00031
Niinpä perkele
tai luullasn että joku tietty vastaa .
Tämä ketju oli minulle mutta niin vain täällä joku ihan muu vastalemassa minua esittäen !!!!
Ihan oikeasti puhukaa ihmiselle suoraan muuualla tälläiset palaute kyselyt !!!!!!!!
Naiselta miehelle! - Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Niinpä perkele
tai luullasn että joku tietty vastaa .
Tämä ketju oli minulle mutta niin vain täällä joku ihan muu vastalemassa minua esittäen !!!!
Ihan oikeasti puhukaa ihmiselle suoraan muuualla tälläiset palaute kyselyt !!!!!!!!
Naiselta miehelle!Laitahan korkki kiinni. Olet jotenkin ihan ylikierroksilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen715525Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2564817Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk393148Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172552994Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1022621Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S3342027Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään51962Muovipusseista pitäisi saada panttimaksu takaisin
Ostan joka päivä yhden muovipussin, ja niistä palautuu keskimäärin takaisin kaupan pullomaatin yhteydessä olevaan roskik611730Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151555Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t21536