Eikö bisnes pyörinyt kun kerhotila näyttäisi olevan vuokrattavana? Ei noita liiveissään pollottajia ole kyllä näkynyt. Talvellakin ollaan prätkävehkeet päällä ja niin bikeriä vaikka liiterissä on joku muovimopo tai ei pyörää ollenkaan. Kuhan saa joukon jatkona olla kuvissa. Eivät tainneet HA porukka hyväksyä näitä vätyksiä siipiensä suojaan. Vai menikö pojilla pupu pöksyyn kun kertoivat mitä pitäisi tehdä "yhteistyön" jatkumiseksi?
Menikö Kiuruveden 81 konkurssiin?
20
1039
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ovat näköjään muuttaneet kerhon isompiin tiloihin.
- Anonyymi00002
Mikä kyseinen Kiuruveden 81 on?
- Anonyymi00015
Helvetin enkelien perseenpyyhkijä kerho.
Muuhun nämä kehitysvammaset ei kelpaa.
- Anonyymi00004
Mitäs porukkaa tuo on?
- Anonyymi00005
Mitä lie, aloituksen otsikossa on, mutta ei sano sivulliselle mitään.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mitä lie, aloituksen otsikossa on, mutta ei sano sivulliselle mitään.
Eivät tiedä itsekään.
- Anonyymi00007
Googleta support 81.
- Anonyymi00008
Ihmettelinkin kun tarrat hävinnyt seinästä mitä paikalliselle liivigengille kuuluu.
Eikös tämä sakki käynyt kovistelemassa aikoinaan Pottukoirankin oven takana suuren maailmaan tyylillä.- Anonyymi00009
Nyt ei osaa näy facebookissa😅
- Anonyymi00010
Onko täällä sellainenkin? Liivijengi?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Onko täällä sellainenkin? Liivijengi?
Meinaan vaan, että Kiuruvesi on pohjimmiltaan mukava maalaiskylä, joskin virallisesti kaupunki. Ei täällä luulisi mitään paskasakkia olevan. Sellaisiahan liivijengit ovat. Paskasakkia.
- Anonyymi00012
Onhan meillä liivimopoilijoita. Kovia bileitä järjestäneet ja ollut HA-miehiä juhlimassa. Katsovat tietysti mitenkä hoidetaan asioita. Nytkö ovat painuneet maanalle kun ei ole näkynyt ajelemassa mopoillaan? Olisko tuo keli vaikuttanut asiaan mitenkään?
- Anonyymi00018
Anteeksi maalaisuuteni, mutta mitä ovat HA-miehet? HAme-miehiä? HAH-HAH-miehiä?
- Anonyymi00013
Tissiliivijengi
- Anonyymi00014
Huumeet räjähtäneet kiuruveden katukuvaan niin onko sattumaa kun samoihin aikoihin alko nämä prätkähiiret reviiriään merkkaamaan 81 tarroillaan.
- Anonyymi00017
Missä sellaisia tarroja on?
- Anonyymi00020
Kiurveellä ollu mömmöjä liikenteessä jo vuoskymmeniä, siihe ei oo mopokerhoo tarvittu..
- Anonyymi00016
Inko siinä porukassa oo ihan kylän napamiehiä ja piättäviä elimiä jotka tykkee olla esillä
- Anonyymi00019
Vielä enemmän tykkäävät olla esillä jotkut sellaiset, jotka eivät ole kylän napamiehiä ja päättävissä elimissä - että pääsisivät napamiehiksi ja päättäviin elimiin.
- Anonyymi00021
Kuhan ei ois napakymppi ja Herra B
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433