Kun on parisuhteessa ja ei ole ollut seksiä, niin tulee vähän pahalle tuulelle? Yhdynn. jälkeen paha tuuli haihtuu ja KAIKKI on hyvin, ainakin jonkin aikaa. Ei ole huolia mistään, vaikka olisikin. Vai vain minä? Ikävä.
Onko muillakin naisilla?
9
227
Vastaukset
- Anonyymi00001
En tunnista. En ole koskaan tullu pahalle tuulelle ilman seksiä. Tosin oon aina saanu sitä kun haluan, että ei ole tarvinnut pitkään olla puutteessa.
- Anonyymi00003
Silleen minäkin olen ymmärtänyt, että ei ne naiset yleensä mökötä sen takia. Mitä olen jututtanut kavereita. :/
- Anonyymi00002
Voin tunnustaa. Sekä luulen et molemmat on vähän kireämpiä ja kiukkusempia pikku jutut ärsyttää. Seksi laukaiseen sen tilanteen monesti.
- Anonyymi00004
Miten pääsette tilanteesta a tilanteeseen b? Jos molemmat on kireitä ja kiukkuisia, mistä halu seksiin edes?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miten pääsette tilanteesta a tilanteeseen b? Jos molemmat on kireitä ja kiukkuisia, mistä halu seksiin edes?
Niin no kyllähän siinä se tunnelma muuttuu aina ennen sitä. Varmaan molemmat vähän tiedostaa mistä kyse.Ainakin toinen hyvin vihjaileva asian suhteen.
- Anonyymi00006
On niin pitkä aika siitä kun oli seksiä että enpä enää muista.. mutta yleensä en kyllä pahalla tuulella ollessani halua sitä edes harrastaa!
- Anonyymi00007
On sama
- Anonyymi00008
Kyllähän sitä pinna kiristyy, jos on puutteessa. Sekä miehellä että naisella..
- Anonyymi00009
Mulla ei oikeastaan ole ollut koskaan tuollaista tilannetta, vaikka olen ollut suhteessa yli 30 vuotta. Olen saanut aina kun haluan. Mutta miehellä pinna kiristyy helposti, jos seksiä ei ole yli kahteen viikkoon. Viikkokin teki aiemmin tiukkaa. En yleensä päästä tilannetta niin pahaksi, kun sitä ärhentelyä ei jaksa katsoa/ kuunnella. Sen jälkeen se on monta päivää taas niin iloinen ja vihelteleväinen. Tavallaan mukava seurata ja piristäähän se itseäkin. Minä kyllä pystyisin olemaan ilman varmaan pitkäänkin. Nuorena olin sinkkuna pari vuotta ja sinä aikana ei ollut yhtään yhden illan juttua. Ei tehnyt tiukkaa edes, koska oli vaikea seurustelusuhde takana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796135Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695930Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121231
- 1851077
- 59887