Jooga ja sen ura. Ei me tehdä mitään yhdessä vaan ollaan käytännössä kämppiksiä joilla yhteistä velkaa
No ehkä oma vika jollain tasolla
Ei sitä kiinnosta muu kuin mindfulness
22
245
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vaimoasi? No miksi sitten varaat vastaan meidän kanssa?
- Anonyymi00002
Koska saan sulta aika mixed messages
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Koska saan sulta aika mixed messages
Mun mielestä olen ollut ihan suora? Vai mikä siinä on vielä epäselvää?
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mun mielestä olen ollut ihan suora? Vai mikä siinä on vielä epäselvää?
En tiedä. Ehkä tää palsta tosiaan sekoittaa ja tekee paranoidiksi
- Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
En tiedä. Ehkä tää palsta tosiaan sekoittaa ja tekee paranoidiksi
No näin varmaan on 😄
- Anonyymi00003
Sellaistahan toivoit käsitääkseni.
- Anonyymi00004
Kuka on niin sanonut
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kuka on niin sanonut
Sellainen kuva vaan jäänyt et kumppanin pitää olla ura keskeinen.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sellainen kuva vaan jäänyt et kumppanin pitää olla ura keskeinen.
Mulle on vaan sattunut voimakkaita naisia, jotka uraorientoituneita. Ehkä oon itse nössö
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mulle on vaan sattunut voimakkaita naisia, jotka uraorientoituneita. Ehkä oon itse nössö
Tuskimpa uraorjentoituneet nössöstä kiinnostuis. Se on vaan sun tyyppi. Ei siinä ole mitään väärää.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tuskimpa uraorjentoituneet nössöstä kiinnostuis. Se on vaan sun tyyppi. Ei siinä ole mitään väärää.
Sitä paitsi sä oot aika uber ura nainen
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sitä paitsi sä oot aika uber ura nainen
En minä ole uranainen lainkaan. Ei minua kiinnosta urakeskeiset ihmiset.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
En minä ole uranainen lainkaan. Ei minua kiinnosta urakeskeiset ihmiset.
Sitten et ehkä ole se jota ajattelen
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sitten et ehkä ole se jota ajattelen
Tuskinpa mut toihan osoittaa vaan kertomani.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tuskinpa mut toihan osoittaa vaan kertomani.
Jokuhan niille uranaisillekin pitää olla
- Anonyymi00016
Mikset eroa, jos suhde on noin olematon? Pelkäät tietysti, että jäät yksin, joten haluat ensin solmia uuden suhteen ennen kuin eroat. Tai sitten haluat vain sivusuhteen eikä sinulla ole aikomustakaan jättää nykyistä kumppania. Kaikesta huolimatta olet selkärangaton liero ja pelkuri. En ymmärrä miten kukaan voisi tuntea vetoa tuollaiseen moraalittomaan vätykseen. En myöskään ymmärrä niitä jotka alentuvat suhteeseen varatun kanssa. Eikö teillä ole mitään omanarvontuntoa? Ootte ilmaisia h*oria.
- Anonyymi00017
En minäkään ymmärrä sellaisia naisia, mutta valitettavasti monet nuoret naiset harrastavat vain irtosuhteilua, koska eivät halua parisuhdetta eikä lapsia!
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
En minäkään ymmärrä sellaisia naisia, mutta valitettavasti monet nuoret naiset harrastavat vain irtosuhteilua, koska eivät halua parisuhdetta eikä lapsia!
Hyvä vinkki dänx
- Anonyymi00019
Mitä se sulle kuuluu
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Ilmainen h*ora.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Ilmainen h*ora.
No ei kyllä iha ilmaine
- Anonyymi00022
Jonkun toisen miehen mulkku mielessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042066Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998