Kun aina jännittää kaikki.
En osaa edes jutella mitään
16
304
Vastaukset
- Anonyymi00001
No nähdään kahvilla?
- Anonyymi00003
Kyllä sekin jännittää.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kyllä sekin jännittää.
Ei ole ennenkään jännittänyt?
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei ole ennenkään jännittänyt?
Eipä olla kahvilla oltu.
- Anonyymi00002
Mä hoidan kyllä sen puolen
- Anonyymi00015
Uskon sen kulta❤️
- Anonyymi00004
Oikeasti?
- Anonyymi00007
Joo. Olen tosi ujo aluksi ja vaivaannuttaa ja jännittää....
- Anonyymi00005
Mua ei jännitä, mutta en välitä puhua kauheasti, varsinkaan jos ei ole todella tuttu ihminen.
- Anonyymi00008
Mä oon maailman helpoin juttukaveri tai olokaveri, kun ei oo pakko pulista edes. Aloitus taisi kuitenkin olla miehelle.
- Anonyymi00010
Mennään tohon parvekkeelle polttamaan pari cbd kannabisätkää, näissä ei oo thc:tä, nää kuulemma rentouttaa. Meet tohon sängylle, niin hierasen sun jalat. Ja sitten niskat. Haen meille isot viinilasit. Sitten me halataan. Ehkä tämä on vähän liikaa, vähän liikaa kaikkea. Nyt ei sais tulla vauvaa, kun on alkoholiakin otettu😏
- Anonyymi00011
Vai sellaisia huume- ja kemian temppuja jopa jälkisuunnitelmilla. Hohhoijaa. Oikeestikko?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Vai sellaisia huume- ja kemian temppuja jopa jälkisuunnitelmilla. Hohhoijaa. Oikeestikko?
Ei ainakaan multa. Meen sekaisin tosta ja viini vaan väsyttää
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei ainakaan multa. Meen sekaisin tosta ja viini vaan väsyttää
Luultavasti nukahtaisin tollasesta
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Luultavasti nukahtaisin tollasesta
Jopa perimmäinen tarkoitusperä. Alkoholia, kun tarjotaan.
- Anonyymi00016
Olet varmasti hyvä kuuntelija 🤗
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2284589Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4453308Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142238Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa211889Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51218- 741043
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat271040Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691035- 77976
- 54926