Fantasia että bi mies tulisi käymään ikäänkuin tutustutaan ja viettelisi hoikan 50v naiseni pikkuhiljaa pusut helppo mutta pano ei suostu helposti hänelle ei saa paljastaa tätä että minä tätä haluan
Onko mitään mahdollisutta
6
174
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olisin valmis tulemaan ja totuttamaan fantasian, olen terve puhdas vanhempi ukm etelä suomesta.
- Anonyymi00002
Kerro lisää kuinka toimitaan
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kerro lisää kuinka toimitaan
Olisinko sinun joku vanha tuttusi ja oltaisiin nähty jossain, sitten tulisin vaikka kahvilla teidän luona käymään, jonkun kivan tarinan keksittäisiin ja sitten tutustuttaisiin, minulla olisi kanssa haluja kokeilla bi juttuja joita en ole aikaisemmin kokeillut, haluja kaikkeen uuteen kivaan olisi.
- Anonyymi00004
Eihän tuossa oo järkee jos miestä kerran haluat.minä voisin vietellä sinut.ei siinä akkoja tarvita häiritsemään.
- Anonyymi00005
Kyllä tuommoinen hoikka kiimainen 50v nainen samaan aikaan miehen kanssa olisi herkkua.
- Anonyymi00006
Niin haluatko miestä?? Haluaisin vihdoinkin saada nussia miestä perseeseen, täysin salaisesti, luottomies joka ottaisi minulta suihin ja mies nielisi spermani, eilen luin yhtä keskustelua, monet miehet ovat ottaneet mieskavereilta suihin salaisesti ja nielevät spermat, minä haluaisin tutustua mieheen joka ottaisi minulta säännöllisesti suihin, aika kiimaista imettää kyrpää miehellä, mutta se on aivan uskomaton nautinto, miehet osaavat imeä kyrpää ja useimmin nielevät spermat, onhan se nautinto kun nainen imee kyrpää, harva nainen osaa imeä, ja nielee spermani, mutta miehet osaavat sen, siinä sain heti ekalla kerralla voihkia kunnolla, kun annoin tutulle gaymiehelle suihin, nyt jos saan mahdollisuuden että mies haluaa imeä kyrpääni, en pysty kieltäytyä, ja en edes halua kieltäytyä, laukean erittäin mielelläni syvälle miehen niuluun, ja mies saa lähtemään paineella spermat, olen erittäin tyytyväinen että Mulla tulee paljon spermaa kun laukean, miehet tykkäävät imeä kunnon lastit nieluunsa, nyt etsinkin miestä, jonka kanssa saisin nauttia kunnolla ja salaisesti, haluaisin täysin terveen ja luotettavan miehen itselleni, aina parempi jos on Bottom, mieli tekisi kunnolla nussia miehen persettä, jos sitä halusit, laita viestiä?? Laitoit että naisesi kyllä suutelee vierasta miestä, mutta ei anna panna, , antaisikohan naisesi miehen nuolla häntä?? Rakastan nuolla naista, puhtaasta pillusta ja puhdasta pyllyreikää, viimeksi varattu n50v nainen, huomasi miten kovasti nautin nuolla pyllyreikää, varattu nainen halusi antaa minun nauttia kunnolla hänestä, yllätyin vähän, varattu seksikäs n.50v nainen pyllisti vitun hyvin, alaselkä vähän kaarella, osasi antaa pyllyreikänsä hyvin esille nuoltavaksi, se varattu nainen kyllä tiesi, että innostun helposti täysin mieluisista naisista, olimme tapailleet kauemmin, nainen tiesi että tekisin hänen takia mitä tahansa, että sain nauttia hänen kanssaan, kerrankin sain naista kunnolla, nuolla ja panna, vastaa jos halusit miestä??
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176329Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3806142Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695970Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121241
- 1861085
- 59887