SSDP: Rahat pois duunareilta ja varsinkin rikkailta, joita täällä vielä on, keinolla millä hyvänsä!!
Suomalaisen "äärivihervasemmiston" kissanpäivät pitää saada jatkua.
-Suomi ensin ajattelu on vahingollista!!
-Kenenkään ei ole pakko mennä töihin, vaan on ok elää sosiaaliturvan varassa!!
-Kaikille sama elintaso tuloista riippumatta!!
-Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa vähintään 45000 uutta suomalaista vuosittain.
2021, 2022 ja 2023 tavoitteeseemme pääsimme 160 000:lla!!
Orpon hallituksen toiminnan jatkuessa. TAVOITTEEMME KARKAAVAT kauemmaksi!!
SSDP: Rahat pois duunareilta ja varsinkin rikkailta, joita täällä vielä on, keinolla millä hyvänsä!!
Anonyymi-ap
3
75
Vastaukset
- Anonyymi00001
- SDP ja LaitaVasemmisto ja MYRKYN-Vihreät - On -SUSIA- Jo Syntyissään - !
- Anonyymi00002
Minä olen tyytyväinen Orpom hallitukseen . Olen jo saanut veroale jytkyissä lisää rahaa 2400 euroa ja tänä vuonna tulee noin 2 100 lisää rahaa veroalesta .
- Anonyymi00003
Mistä sinä olet sen rahan saanut? Valtioko sen on sinulle antanut?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501447
- 591381
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p10988- 60791
- 49774
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41755Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118607Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32587Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit81582- 38556