Tissuttelin 3 päivää Pirkkaa. Ei mitään isoja määriä mutta pienessä hönössä aamusta iltaan. Söin normaalia kotiruokaa. Eilen lopetin ja yöllä istuin pöntöllä ruikulla. Kerran pari meinasi karata housuunkin sitä ennen.
Yleensä juon Sandelsia, eikä siitä tule tommosta.
Jotain outoa Pirkka oluessa on
5
271
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sama tulee nobesta ja olut-oluesta. Välillä on pitänyt juosta metsään ripulille. Sen takia nämä ripuliaiheet täällä varmaan kiinnostavatkin, kun juopoilla ei pidätyskyky toimi.
- Anonyymi00002
En ole juonut pirkkaa vuosikausiin, koska siinä oli niin epämielyttävä makupistos, jonka uskon olevan jotakin myrkkyä.
Jouduin joskus ostamaan pakonsanelemana pirkkaa ja pää turpos täysin palloksi ja sen jälkeen en ole sitä halunnut juoda. Oksettavaa myrkkyä omasta mielestäni, mutta joillekin se ei näköjään aiheuta mitään oireita ja monet siitä ihan nauttiikin, mutta osa kuten aloittaja ja minä saa siitä oireita.
Mitähän olutta kylmis joi silloin, kun sai analyfaktisen shokin?- Anonyymi00003
Mä olen käyttänyt Pirkkaa korjaukseen, ja on tullut kummallinen kuvottava olo. Eikä maku ole häävi. Lisäksi menee maha aivan sekaisin.
Kylmis kai juo Nobea tai sitten Salesta S-ryhmän halpakaljaa. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mä olen käyttänyt Pirkkaa korjaukseen, ja on tullut kummallinen kuvottava olo. Eikä maku ole häävi. Lisäksi menee maha aivan sekaisin.
Kylmis kai juo Nobea tai sitten Salesta S-ryhmän halpakaljaa.Ei ole kai pitkiin aikoihin juonut Nobea. Siirtyi heti kotimaista juomaan, kun se tuli valikoimiin j sanoi, että hän ei ole merkkiuskollinen vaan hinta on se joka ratkaisee. Kyllähän toi nobe aika kallista nykyään ja ei kylmiksellä ole siihen varaa, kun sen pitää optimoida kaikki rahansa sentilleen. Vähän kai se riippuu myös asuinpaikasta, että mitä kauppoja on lähellä ja nykyistä asuinpaikkaa palstalla ei ole tiedossa. Itse veikkan jotain alkoholistien tukiasuntolaa, johon joutui kun lähti puohitien kämppä alta.
- Anonyymi00005
Join samaa olutmerkkiä viime viikolla ja vielä pari päivää sen jälkeen pasko tuli housuun niin että koko suoli tyhjeni kerralla. Ei mitään mahdollisuuksia pidättää. Sitä sai siivota lattialtakin kun yritin riisua sontasia kalsareita ja housuja. Pascaa oli nilkoissa asti.
Sain niin tarpeekseni, että päätin lopettaa kaljan kittaamisen kokonaan. Jos jotain juon niin vaikka punaviiniä tai muutaman paukun jotain laadukasta väkevää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit705798KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2344556Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202558Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei272483Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT731480Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111383- 961305
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281296seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa961186Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191151