Jotain outoa Pirkka oluessa on

Anonyymi-ap

Tissuttelin 3 päivää Pirkkaa. Ei mitään isoja määriä mutta pienessä hönössä aamusta iltaan. Söin normaalia kotiruokaa. Eilen lopetin ja yöllä istuin pöntöllä ruikulla. Kerran pari meinasi karata housuunkin sitä ennen.
Yleensä juon Sandelsia, eikä siitä tule tommosta.

5

364

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sama tulee nobesta ja olut-oluesta. Välillä on pitänyt juosta metsään ripulille. Sen takia nämä ripuliaiheet täällä varmaan kiinnostavatkin, kun juopoilla ei pidätyskyky toimi.

• Anonyymi00002

En ole juonut pirkkaa vuosikausiin, koska siinä oli niin epämielyttävä makupistos, jonka uskon olevan jotakin myrkkyä.

Jouduin joskus ostamaan pakonsanelemana pirkkaa ja pää turpos täysin palloksi ja sen jälkeen en ole sitä halunnut juoda. Oksettavaa myrkkyä omasta mielestäni, mutta joillekin se ei näköjään aiheuta mitään oireita ja monet siitä ihan nauttiikin, mutta osa kuten aloittaja ja minä saa siitä oireita.

Mitähän olutta kylmis joi silloin, kun sai analyfaktisen shokin?

• Anonyymi00003

Mä olen käyttänyt Pirkkaa korjaukseen, ja on tullut kummallinen kuvottava olo. Eikä maku ole häävi. Lisäksi menee maha aivan sekaisin.

Kylmis kai juo Nobea tai sitten Salesta S-ryhmän halpakaljaa.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Mä olen käyttänyt Pirkkaa korjaukseen, ja on tullut kummallinen kuvottava olo. Eikä maku ole häävi. Lisäksi menee maha aivan sekaisin.

Kylmis kai juo Nobea tai sitten Salesta S-ryhmän halpakaljaa.

Ei ole kai pitkiin aikoihin juonut Nobea. Siirtyi heti kotimaista juomaan, kun se tuli valikoimiin j sanoi, että hän ei ole merkkiuskollinen vaan hinta on se joka ratkaisee. Kyllähän toi nobe aika kallista nykyään ja ei kylmiksellä ole siihen varaa, kun sen pitää optimoida kaikki rahansa sentilleen. Vähän kai se riippuu myös asuinpaikasta, että mitä kauppoja on lähellä ja nykyistä asuinpaikkaa palstalla ei ole tiedossa. Itse veikkan jotain alkoholistien tukiasuntolaa, johon joutui kun lähti puohitien kämppä alta.

• Anonyymi00005

Join samaa olutmerkkiä viime viikolla ja vielä pari päivää sen jälkeen pasko tuli housuun niin että koko suoli tyhjeni kerralla. Ei mitään mahdollisuuksia pidättää. Sitä sai siivota lattialtakin kun yritin riisua sontasia kalsareita ja housuja. Pascaa oli nilkoissa asti.

Sain niin tarpeekseni, että päätin lopettaa kaljan kittaamisen kokonaan. Jos jotain juon niin vaikka punaviiniä tai muutaman paukun jotain laadukasta väkevää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      158
      1502
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1180
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      879
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      801
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      62
      710
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      685
    7. 52
      680
    8. 76
      586
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      582
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    Aihe