Mutta ainakin tiedän, ettet rakastanut. Toivon, että löydät sinulle mieleisemmän ❤️
Olit mies julma
37
504
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sä olit nainen varattu. Julmuus asuu sinussa itsessäsi.
- Anonyymi00006
En ole ollut varattu yli kahteen ja puoleen vuoteen
- Anonyymi00012
Ehkä mies koki tilanteessa, rajallisuutensa tulleen vastaan? Tilanteissa voi olla paljon tunteita mukana ja jos syntyy paljon niitä ??? -merkkejä mieleen ajan kanssa sitä alkaa epåröimään liikaa ja sen jälkeen kanssakäyminen voi olla entistä vaikeampaa? Vaikka toinen voisi olla itselle mieleen? Epävarmuus ja pelot sotkee aina kuvioita.
- Anonyymi00039
Ethän vaan mun ihastus sano näin mulle tai ajattele.
- Anonyymi00002
En edes etsi mitä turhaan vaivautua pettää kuitenkin ainakin omien rajojensa mukaan silti se on aina mies joka on se pettäjä
- Anonyymi00009
Itsellä päinvastainen kuva? Ehkä se on enempi luonteesta johtuvaa pettäminen? Nainen osaa olla myös julma ja tunteeton.
- Anonyymi00003
Kiitos kun toivot niin ☺️
- Anonyymi00004
Itse toivon ettei kukaan huoli itselleen julmaa miestä. Hirviöitä.
- Anonyymi00005
❤️☺️☺️
- Anonyymi00008
Millainen on julma mies mielestäsi oletko koskaan henkilökohtaisesti kohdannut julmaa miestä
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Millainen on julma mies mielestäsi oletko koskaan henkilökohtaisesti kohdannut julmaa miestä
Olen ollut sellaisen kanssa suhteessakin.
- Anonyymi00018
Ehkä se mies peilasi sinun julmuuttasi kun tarpeeksi sai
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Jooo
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Jep varmaankin. Kaikkihan on aina minun vika ja minun syytä. Niihän mä aina saanut kuulla.
- Anonyymi00007
En mä ole koskaan rakastanut mitään äitiäni tai lapsiani enempää niistä olen varma ettei mun tarvi luopua ainakaan sen takia ettenkö osaisi heitä kohdella oikein siskoni on minulle tärkeä siskollanikin on ollut veljessään kestämistä ihan riittämiin kiusasin häntä pienenä melko paljon onneksi ehkä kuitenkin sen ansiosta hän ei ehkä kuitenkaan ole ihan niin heikko kuin kenties itse luulee
- Anonyymi00010
Siskot osaa olla melko riiviöitä. Nauttivat isän suosiosta ja veljet jää heikoille...
- Anonyymi00013
Minä en ole julma ihminen. Olen vain kädetön ja ujo.
- Anonyymi00029
Mä oon nähnyt yhdellä ujolla, jopa kaksi kättä 🤔 sanoisin siis ohi. Varma en voi tietenkään olla.
- Anonyymi00014
Mä näin miten hymyilit jä säteilit, siinä ei ollu mitään, mikä ei painus syvälle sydämeen.
- Anonyymi00015
Rakastin...
- Anonyymi00016
Jos olet tämän palstan pelle, nytkö muka vasta huomasit?
- Anonyymi00021
Minä olen maailman hyvä sydämisin ihminen
- Anonyymi00030
Nii mun jälkeen ehkä!
- Anonyymi00022
Kukkuu luuruuu
- Anonyymi00023
Millon julma, kerro teot? Kyllä tiedän tekoni liiankin hyvin... Julma ihm. maksaa siitä vielä hautaankin asti. Ja sitten vasta RANGAISTUS VASTA ALKAAKIN!!! ELI MEIKÄ MAN: lle....
HELVETTI - Anonyymi00024
Trolliiii
- Anonyymi00025
Rakastin jotain. Olin julma Period
- Anonyymi00026
Ei ole minulle, mutta kysympä miten tämä julmuu tuli esille?
Minua on väitetty kylmäksi ja välinpitämättömäki kun en ole suostunit roikkumaan naisessa tai en olr pitänyt yhteyttä naisiin joilla mielessä selkeästi muuta mutta en jäänyt itkemään ja aneleman heidän perään.
Kyllä miehelläkin on raja jonka jälkeen ei enää vain jaksa.
Jos tuon rajan ylittää niin suotta syyttää julmaksi yms. - Anonyymi00027
Ehkä olin julma koska olin rakastunut
- Anonyymi00031
Miksi silloin olisi julma?
- Anonyymi00032
Ei kun sä itse teit niin että olit julma mua kohtaan eipä mulla enää oo mitään tunteita tuollaista paskaa kohtaan
- Anonyymi00033
Kerroin ja jaoin kaiken sydämeni, sitä et oikeasti tehnyt viimeiseen vuoteen yli ja kasvoimme erilleen. Ehdotin pariterapiaa ei sopinut sinulle ja enää ei ollut mitään tehtävissä, turha väittää etten rakastanut sinua nainen. Totuus että tähän olimme matkalla nyt yli 500km välimatkaa jo.
- Anonyymi00034
Lopeta nyt toi, en edes tunne sua, tai sä mua.
- Anonyymi00035
En ole ollut julma ikinä. Taasko luulet ilkeitä palstan viestejä mun tekeleiksi?
- Anonyymi00036
Miksi luulet palstan tyhmiä viestejä mun kirjoittamiksi? Minä olen kiltti ja hyvä mies, aina.
- Anonyymi00037
Vain se mitä on irl merkitsee. Et voi tehdä päätelmiä palstan jutuista. Täällä on tuhansia kirjoittamassa.
- Anonyymi00038
On tosi väärin tehdä päätelmiä ihmisten höpinöistä palstalla. Jos olet hän, niin en etsi ketään mieluisampaa, vaan haluan sinut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796125Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695850Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443952Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452355Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42335Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1171393- 121221
- 1821052
- 59877