Sydäntäsi?
Etkö itse seuraa
16
352
Vastaukset
- Anonyymi00001
En ei hyödytä jos ei toista tunne yhtään
- Anonyymi00002
Heräsin ahdistuneena. Se nainen olisi voinut lohduttaa minua ja ahdistus olisi heti hellittänyt. Moneskohan aamu tämä jo oli. Mutta em syytä häntä tietenkään. Minähän se olen joka ei pystynyt myöntämään rakkaudentarvettaan. Kärsin aivan itseni takia.
- Anonyymi00003
Harvemmin enää seuraan, tuntunut siltä, että sydänkin voi erehtyä? Jos halut on liian kovia silloin riskit aina kasvaa kaikkea kohtaan, valitettavasti.
Seurasin, mut en enää aio kuunnella sitä.
- Anonyymi00004
Seuraan sydäntäni, mutta jos ei tule vastakaikua niin päälläni pyrin ohittamaan sydämeni haikailut.
- Anonyymi00004
Sydäntä ja päätä.
- Anonyymi00006
Seuraan, mutta oikea tietää. Rakastaako vielä, sitä en mielessä jatkuvasti, se on kyllä aika ihme♥️
- Anonyymi00007
Nyt oli ensimmäinen kerta koskaan, kun järki ja sydän kävi kovaa taistelua keskenään.
Päätin antaa itselleni luvan seurata pelkästään sydäntäni ja siitä ei hyötyä ollut tällä kertaa. - Anonyymi00008
Minä olin silloin maaliskuussa 2023 sitä mieltä, että miehelläni on ISO VIKA KORVIEN VÄLISSÄ, kun häntä pitää ensin KUNNIOITTAA.
Sen jälkeen hän ei puhu mitään ja sen jälkeen ilmoittaa minulle ja työkaverilleen, että minä olen hänen vaimo tilanteessa, kun MINÄ EN VARMASTI VOI SANOA, että : Tässä tilanteessa sinun vaimona oleminen on kaikista PASKIN VAIHTOEHTO!
Tässä ollaan sentään oltu kohta 3vuotta kunnian loukkaus sakko vankeuden kautta vahvistetussa suhteessa niin minä saan VUOROSTANI VAIMONA TOIMIA näin :
- Toisen puolesta toimimista (negotrium gestio) kutsutaan yleisesti myös asiainhuolloksi. Tässä ilmiössä on kyse siitä, että joku toimii toisen puolesta ilman nimenomaista valtuutusta tai muuta toimeksiantoa, ilman suoraan lain perusteella syntynyttä lakimääräisen edustajan asemaa ja ilman tuomioistuimen tehtävään antamaa määräystä.
- Yleensä toisen puolesta toimiminen tulee kyseeseen tilanteissa, joissa henkilö on ensinnäkin itse estynyt valvomasta etujaan poissaolonsa tai muun seikan johdosta. Tässä voidaan edellyttää, että toisen puolesta toimiva ei myöskään tavoita henkilöä, jonka puolesta toimitaan, millään keinoin. Toisekseen, toisen puolesta toimivalla ei ole tiedossa ketään, jolla olisi kelpoisuus toimia tämän henkilön puolesta, eli valtuutettua tai määrättyä edustajaa ei ole. Kolmanneksi voidaan edellyttää, että tilanne on sillä tavalla poikkeuksellinen, että henkilön etujen turvaamiseksi on välttämätöntä tehdä kiireellisesti oikeustoimi.
Toisen puolesta toimiminen voi tulla kyseeseen esimerkiksi yksipuolisissa oikeustoimissa, joilla pyritään turvaamaan toisen henkilön etua. Tällaisia yksipuolisia oikeustoimia voivat olla muun muassa velan vanhentumisen katkaiseminen toisen puolesta tai irtisanominen. On myös mahdollista, että toisen puolesta tehdään oikeustoimia, jotka perustavat henkilölle, jonka puolesta toimitaan, myös velvoitteita.
Kunnian loukkaus tuomiot ovat SAANEET AIKAAN SEN, että MINÄ JA MIEHENI EI OLLA YLI 10 VUOTEEN KESKUSTELTU MISTÄÄN ASIASTA, KOSKA SIELLÄ ON OLLUT ESTEITÄ!
Ei se meitä haittaa, mutta jos miehelläni on ex-puoliso jonka kanssa heillä on yhteistä velkaa niin tuon SUHTEEN VELAT EI KUULU MEILLE, mutta miehelläni on oikeus kaikki rahat takaisin mitä hän on siihen suhteeseen sijoittanut ja sijoitukseksi lasketaan myös kotona tehdyt työt!- Anonyymi00009
Lisään, että EN EDES TIEDÄ PALJONKO TÄÄLTÄ TULEE MEITÄ SUOMALAISIA, KOSKA MINUN KOHDALLA MINUN EX-MIEHENI JOKA ON MYÖS LAPSENI ISÄ ON TOIMINUT OMAN LAPSENSA SEKÄ LAPSENSA ÄIDIN ETUJA VASTAAN VAIMONSA KANSSA. HEILLÄ EI OLE YHTEISIÄ LAPSIA.
NÄISTÄ 6 KENELLÄKÄÄN EI OLE YHTEISTÄ LASTA KYSEISEN EX-MIEHENI KANSSA JA HEKIN OVAT TOIMINEET MINUN, LAPSEN SEKÄ MIEHENI ETUJA VASTAAN.
KUNNIAN LOUKKAUS TUOMIOLLA SAADAAN KAIKKEA PASKAA AIKAAN, KUN EI AJATELLA MUUTA KUIN VAIN ITSEÄÄN!
MINÄ OLEN VASTA TÄNÄÄN TYÖTTÖMÄNÄ KELAN PÄIVÄ RAHALLA ALKANUT TAAS TÖIHIN NIIN TOISET TYÖTTÖMÄT VOIVAT NAUTTIA TYÖTTÖMINÄ SIITÄ, KUN HEIDÄN EI TARVI TEHDÄ MITÄÄN! - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Lisään, että EN EDES TIEDÄ PALJONKO TÄÄLTÄ TULEE MEITÄ SUOMALAISIA, KOSKA MINUN KOHDALLA MINUN EX-MIEHENI JOKA ON MYÖS LAPSENI ISÄ ON TOIMINUT OMAN LAPSENSA SEKÄ LAPSENSA ÄIDIN ETUJA VASTAAN VAIMONSA KANSSA. HEILLÄ EI OLE YHTEISIÄ LAPSIA.
NÄISTÄ 6 KENELLÄKÄÄN EI OLE YHTEISTÄ LASTA KYSEISEN EX-MIEHENI KANSSA JA HEKIN OVAT TOIMINEET MINUN, LAPSEN SEKÄ MIEHENI ETUJA VASTAAN.
KUNNIAN LOUKKAUS TUOMIOLLA SAADAAN KAIKKEA PASKAA AIKAAN, KUN EI AJATELLA MUUTA KUIN VAIN ITSEÄÄN!
MINÄ OLEN VASTA TÄNÄÄN TYÖTTÖMÄNÄ KELAN PÄIVÄ RAHALLA ALKANUT TAAS TÖIHIN NIIN TOISET TYÖTTÖMÄT VOIVAT NAUTTIA TYÖTTÖMINÄ SIITÄ, KUN HEIDÄN EI TARVI TEHDÄ MITÄÄN!Lisään, että se on POSITIIVINEN ASIA, että MIEHENI ON SENTÄÄN VALTION VIRASSA OLEVA POLIISI JONKA KANSSA MEILLÄ PARISUHTEESSA KESKUSTELU KIELTO JA MINÄ HÄNEN VAIMOAAN SITTEN HOITELEN ASIOITA MEIDÄN MOLEMPIEN ETUJEN MUKAAN!
MITÄ SE SITTEN HAITTAA, KOSKA MIEHENI EDUSTAA VAIN VIRKANSA PUOLESTA VALTIOTA!
Toiset edustaa kuntaa, omia sekä toisten yrityksiä. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Lisään, että se on POSITIIVINEN ASIA, että MIEHENI ON SENTÄÄN VALTION VIRASSA OLEVA POLIISI JONKA KANSSA MEILLÄ PARISUHTEESSA KESKUSTELU KIELTO JA MINÄ HÄNEN VAIMOAAN SITTEN HOITELEN ASIOITA MEIDÄN MOLEMPIEN ETUJEN MUKAAN!
MITÄ SE SITTEN HAITTAA, KOSKA MIEHENI EDUSTAA VAIN VIRKANSA PUOLESTA VALTIOTA!
Toiset edustaa kuntaa, omia sekä toisten yrityksiä.Lisään tähän, että me ollaan sentään Suomen suomalaisia joiden vanhemmat ovat myös syntyneet Suomessa ja meidän suvut ovat myös SUOMESTA.
Suomen suuriruhtinaskunta (aikalaisnimenä Suomen suuriruhtinaanmaa ) oli olemassa vielä välissä ennen aikaa, kun LAPIN JA OULUN LÄÄNI KULKI NIMELLÄ LAPPONIA.
Tuohon aikaan LAPISSA EI OLE OLLUT EDES ASUTUSTA JA KUKAAN EI OLE OMISTANUT MITÄÄN!
KUNINGAS ON OMISTANUT KAIKEN JA POROMIEHET ELI SAAMELAISET OVAT HOITANEET KUNINKAAN POROJA JA JUTAAMALLA VAIHTANEET LAIDUNMAITA. KESÄ- JA TALVIMAAT OVAT OLLEET ERI LAIDUINMAAT, MUTTA SAAMELAISET JA KOLTANSAAMELAISET EIVÄT HALUA MUISTAA TUOTA, ETTÄ HE EIVÄT OMISTANEET MUUTA, KUIN VAATTEET JOTKA HE OVAT SAANEET KUNINKAALTA KIITOKSENA TYÖSTÄ!
KUNINGAS OLI GUTTORM JOKA HYÖTYI VAIN ITSE KAIKESTA.
EN OLE LUKENUT HÄNESTÄ SEN ENEMPÄÄ, KOSKA GUTTORM OLI SAAMELAISTEN KUNINGAS JA LAPPONIA OLI SAAMELAISTENMAA!
YKS HEISTÄ ON OMAA SUKUAAN GUTTORM JONKA KUNNIAA MINÄ OLIN LOUKANNUT ELI SAAMELAISILLA ON VIRALLISESTI KUNINGATAR, MUTTA EI OLE KRUUNAJAISIA NÄKYNYT EIKÄ KUULUNUT!
ME SUOMALAISET OLLAAN TULEVAA KEISARILLISTA VÄKEÄ, KOSKA ME TURJAKKEET OLLAAN SUOMALAISIA!
Meitä tulee eri arvoisia ihmisryhmiä, mutta ME SUOMALAISET JOTKA OLLAAN SYNNYTTY SUOMESSA JA JOIDEN SUVUT OVAT OLLEET SUOMALAISIA 1800 -luvulla Suomen suuriruhtinaskunnan aikaan niin me noustaan KEISARIKUNNAN VÄEKSI, koska KUNNIANSA LOUKANNEET OLIVAT SITÄ MIELTÄ, ETTÄ MINÄ OLIN TEHNYT HEISTÄ PASKOJA FACEBOOKISSA!
Minä odottelin milloin minun pitää lähteä KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANGIKSI VANKILAAN niin minä pääsen hoitamaan asioita!
Tietenkin joutessani testasin, että NIELEEKÖ HE YHTÄ PALJON PASKAA MITÄ MINÄ!
Tuommosten kanssa ME KYLLÄ KEISARIKUNNAN VÄKENÄ NÄHDÄ EDES YHTEISTÄ TULEVAISUUTTA!
Pikkusen vittulee niin HETI ON POLIISI ASIA!
Heidän miehet eivät osaa ilmeisesti sanoa, että : Facebookista pois silloin kokonaan jos aletaan POLIISIA TARVIMAAN AVUKSI!!!
Minunkin mies kävi ilmottamassa minulle, että : POISTA SE KÄYTTÄJÄTILI!
Minä sanoin viimeksi, kun nähtiin : EN MINÄ OLE FACEBOOKIIN KIRJOITTELEMAAN ENKÄ LAITTELEMAAN KUVIA, KOSKA SEHÄN ON KUNNIAN LOUKKAUS!
KEISAKUNNAN PERUSTAMISEEN TARVII RAHAA VAIKKA PALATSINA TAI KARTANONA OLIS PIENI MÖKKI TAI TALO, KOSKA KEISARIKUNNASSA KAIKKI SUOMALAISET OLLAAN SAMAN ARVOISIA IHMISIÄ!
- Anonyymi00012
Ei oo rahaa ja terveyttä seurata sydäntä !
On mentävä edes hengissä pysyminen edellä !- Anonyymi00013
Niin monella nykyään sama!
- Anonyymi00014
Olin rakastunut ja olisin halunnut olla hänen kanssa yhdessä, mutta hän halusi vain s**siä.
- Anonyymi00015
Seuraan. Se käskee pitämään itsestään huolta ja turvassa. Kaukana pahoista ihmisistä. Se on liian arvokas satutettavaksi ja rikottavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen735569Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2734876Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk443194Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172553014Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052643Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52252Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S3412101Muovipusseista pitäisi saada panttimaksu takaisin
Ostan joka päivä yhden muovipussin, ja niistä palautuu keskimäärin takaisin kaupan pullomaatin yhteydessä olevaan roskik651821Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t21566Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151555